2 min. branja

Oglasi, ki rušijo tabuje, spodbujajo rast blagovne znamke in pozornost potrošnikov

Nedavno poročilo Effie UK in Ipsos kaže, da lahko oglaševalske kampanje, ki rušijo tabuje, znatno povečajo pozornost in spodbujajo dolgoročno rast blagovne znamke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Oglasi, ki rušijo tabuje, spodbujajo rast blagovne znamke in pozornost potrošnikov
Vir: Depositphotos

Pritegnitev pozornosti potrošnikov med številnimi konkurenti je izziv ne le v e-trgovini. Poročilo “Breaking Taboos: How breaking convention pays out” uporablja podatke iz Ipsosove baze podatkov za testiranje kreacij, da ponazori učinkovitost čustveno nabitih oglasov, ki premikajo meje.

Analiza kaže, da lahko oglasi, ki se odločijo zaiti z utrjene poti in prinesejo nekonvencionalne teme, povečajo pozornost do 21 %.

Ustvarjanje čustveno nabitih oglasov lahko blagovnim znamkam prinese učinkovitejše poslovne rezultate. Pozitivni oglasi, ki vsebujejo te elemente, imajo približno 40% večjo verjetnost, da bodo podprli dolgoročno rast blagovne znamke in zmanjšali občutljivost blagovne znamke na cene.

To pomeni, da drzen pristop v oglaševanju, ki krši konvencije, ne le takoj pritegne pozornost, temveč tudi spodbuja dolgoročno zvestobo kupcev in moč blagovne znamke.

Kljub tem jasnim prednostim se nekatere blagovne znamke še vedno obotavljajo, da bi svoje oglase izstopile iz območja udobja. Seveda ima vsak kovanec dve strani. Ko poskušate vzbuditi čustva, morate računati na dejstvo, da niso vedno le pozitivna.

Source: Depositphotos

Podatki Ipsosa kažejo 107-odstotno povečanje zaskrbljenosti zaradi negativnih odzivov na podporo pravicam žensk. Ta strah je razumljiv v času, ko blagovne znamke tvegajo, da jih bodo dojemale kot neobčutljive ali se soočajo s tako imenovano kulturo preklica.

Za blagovne znamke e-trgovine te ugotovitve poudarjajo potencialne prednosti drznega premikanja meja v oglaševanju. Z ustvarjanjem čustveno odmevnih in nekonvencionalnih oglasov lahko podjetja za e-poslovanje pritegnejo pozornost potrošnikov, spodbudijo dolgoročno zvestobo in na koncu dosežejo večji komercialni uspeh.

Ipsos je spremljal 36 oglaševalskih kampanj in spremljal, kako se je o njih govorilo. Vpogledi so razkrili štiri področja, ki povečujejo uspeh in pozitivno dojemanje:

  1. Kulturni vpliv: Ipsos priporoča ustvarjanje oglasov, ki odražajo resnični svet. Večjo vrednost daje potrebi po tem, da nekaj povemo, ne prodamo.
  2. Drzna ustvarjalnost: Ko prinašate polemiko, jo poskusite malo začiniti. Presenečenje širše javnosti z nekonvencionalnimi vizualnimi elementi, izvedbo ali kopijo vam lahko pomaga, da jih spremenite v stranke.
  3. Pozitivni občutki: Polemika kampanje napada čute. Poskusite narediti končni vtis pozitiven.
  4. Ustvarite polemiko: Ne pozabite, da vam ni treba ugajati vsem. To je tveganje polemike in komentarji obrekovalcev potrjujejo, da ste resnično udarili na struno.
Delite članek
Podobni članki
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce
4 min. branja

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce

Podkasti so postali prevladujoča oblika zabave. Morda ne pričakujete, da so z nami že več kot dve desetletji. V svojih začetkih so bili znani kot avdioblogi – preproste zvočne datoteke, ki so se delile prek spleta. Iz specializiranega medija za tehnološke navdušence so se v zadnjih letih razvili v množično zabavo, ki jo poslušajo milijoni […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+