Pritegnitev pozornosti potrošnikov med številnimi konkurenti je izziv ne le v e-trgovini. Poročilo “Breaking Taboos: How breaking convention pays out” uporablja podatke iz Ipsosove baze podatkov za testiranje kreacij, da ponazori učinkovitost čustveno nabitih oglasov, ki premikajo meje.
Analiza kaže, da lahko oglasi, ki se odločijo zaiti z utrjene poti in prinesejo nekonvencionalne teme, povečajo pozornost do 21 %.
Ustvarjanje čustveno nabitih oglasov lahko blagovnim znamkam prinese učinkovitejše poslovne rezultate. Pozitivni oglasi, ki vsebujejo te elemente, imajo približno 40% večjo verjetnost, da bodo podprli dolgoročno rast blagovne znamke in zmanjšali občutljivost blagovne znamke na cene.
To pomeni, da drzen pristop v oglaševanju, ki krši konvencije, ne le takoj pritegne pozornost, temveč tudi spodbuja dolgoročno zvestobo kupcev in moč blagovne znamke.
Kljub tem jasnim prednostim se nekatere blagovne znamke še vedno obotavljajo, da bi svoje oglase izstopile iz območja udobja. Seveda ima vsak kovanec dve strani. Ko poskušate vzbuditi čustva, morate računati na dejstvo, da niso vedno le pozitivna.
Podatki Ipsosa kažejo 107-odstotno povečanje zaskrbljenosti zaradi negativnih odzivov na podporo pravicam žensk. Ta strah je razumljiv v času, ko blagovne znamke tvegajo, da jih bodo dojemale kot neobčutljive ali se soočajo s tako imenovano kulturo preklica.
Za blagovne znamke e-trgovine te ugotovitve poudarjajo potencialne prednosti drznega premikanja meja v oglaševanju. Z ustvarjanjem čustveno odmevnih in nekonvencionalnih oglasov lahko podjetja za e-poslovanje pritegnejo pozornost potrošnikov, spodbudijo dolgoročno zvestobo in na koncu dosežejo večji komercialni uspeh.
Ipsos je spremljal 36 oglaševalskih kampanj in spremljal, kako se je o njih govorilo. Vpogledi so razkrili štiri področja, ki povečujejo uspeh in pozitivno dojemanje:
- Kulturni vpliv: Ipsos priporoča ustvarjanje oglasov, ki odražajo resnični svet. Večjo vrednost daje potrebi po tem, da nekaj povemo, ne prodamo.
- Drzna ustvarjalnost: Ko prinašate polemiko, jo poskusite malo začiniti. Presenečenje širše javnosti z nekonvencionalnimi vizualnimi elementi, izvedbo ali kopijo vam lahko pomaga, da jih spremenite v stranke.
- Pozitivni občutki: Polemika kampanje napada čute. Poskusite narediti končni vtis pozitiven.
- Ustvarite polemiko: Ne pozabite, da vam ni treba ugajati vsem. To je tveganje polemike in komentarji obrekovalcev potrjujejo, da ste resnično udarili na struno.