2 min. branja

Oglasi, ki rušijo tabuje, spodbujajo rast blagovne znamke in pozornost potrošnikov

Nedavno poročilo Effie UK in Ipsos kaže, da lahko oglaševalske kampanje, ki rušijo tabuje, znatno povečajo pozornost in spodbujajo dolgoročno rast blagovne znamke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Oglasi, ki rušijo tabuje, spodbujajo rast blagovne znamke in pozornost potrošnikov
Vir: Depositphotos

Pritegnitev pozornosti potrošnikov med številnimi konkurenti je izziv ne le v e-trgovini. Poročilo “Breaking Taboos: How breaking convention pays out” uporablja podatke iz Ipsosove baze podatkov za testiranje kreacij, da ponazori učinkovitost čustveno nabitih oglasov, ki premikajo meje.

Analiza kaže, da lahko oglasi, ki se odločijo zaiti z utrjene poti in prinesejo nekonvencionalne teme, povečajo pozornost do 21 %.

Ustvarjanje čustveno nabitih oglasov lahko blagovnim znamkam prinese učinkovitejše poslovne rezultate. Pozitivni oglasi, ki vsebujejo te elemente, imajo približno 40% večjo verjetnost, da bodo podprli dolgoročno rast blagovne znamke in zmanjšali občutljivost blagovne znamke na cene.

To pomeni, da drzen pristop v oglaševanju, ki krši konvencije, ne le takoj pritegne pozornost, temveč tudi spodbuja dolgoročno zvestobo kupcev in moč blagovne znamke.

Kljub tem jasnim prednostim se nekatere blagovne znamke še vedno obotavljajo, da bi svoje oglase izstopile iz območja udobja. Seveda ima vsak kovanec dve strani. Ko poskušate vzbuditi čustva, morate računati na dejstvo, da niso vedno le pozitivna.

Source: Depositphotos

Podatki Ipsosa kažejo 107-odstotno povečanje zaskrbljenosti zaradi negativnih odzivov na podporo pravicam žensk. Ta strah je razumljiv v času, ko blagovne znamke tvegajo, da jih bodo dojemale kot neobčutljive ali se soočajo s tako imenovano kulturo preklica.

Za blagovne znamke e-trgovine te ugotovitve poudarjajo potencialne prednosti drznega premikanja meja v oglaševanju. Z ustvarjanjem čustveno odmevnih in nekonvencionalnih oglasov lahko podjetja za e-poslovanje pritegnejo pozornost potrošnikov, spodbudijo dolgoročno zvestobo in na koncu dosežejo večji komercialni uspeh.

Ipsos je spremljal 36 oglaševalskih kampanj in spremljal, kako se je o njih govorilo. Vpogledi so razkrili štiri področja, ki povečujejo uspeh in pozitivno dojemanje:

  1. Kulturni vpliv: Ipsos priporoča ustvarjanje oglasov, ki odražajo resnični svet. Večjo vrednost daje potrebi po tem, da nekaj povemo, ne prodamo.
  2. Drzna ustvarjalnost: Ko prinašate polemiko, jo poskusite malo začiniti. Presenečenje širše javnosti z nekonvencionalnimi vizualnimi elementi, izvedbo ali kopijo vam lahko pomaga, da jih spremenite v stranke.
  3. Pozitivni občutki: Polemika kampanje napada čute. Poskusite narediti končni vtis pozitiven.
  4. Ustvarite polemiko: Ne pozabite, da vam ni treba ugajati vsem. To je tveganje polemike in komentarji obrekovalcev potrjujejo, da ste resnično udarili na struno.
Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+