3 min. branja

Oglaševanje na metaju z iOS-om bo stalo 30% več

Naslednji teden bo prišlo do pomembne spremembe v načinu nakupa oglasov Facebook in Instagram na napravah iOS. Na srečo se lahko izognete tem stroškom.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Oglaševanje na metaju z iOS-om bo stalo 30% več
Vir: Depositphotos

Ko kupite oglase na Facebooku ali Instagramu prek naprave iOS, se Applu zaračuna dodatna 30-odstotna provizija. To že vedo v ZDA – sprememba je tam od februarja in se zdaj uvaja za vse oglaševalce v vseh regijah, poroča Social Media Today.

Apple v skladu s pravili trgovine App Store, ki veljajo za vse digitalno blago in storitve, ki se prodajajo prek aplikacij za iOS, zaračuna 30-odstotno provizijo za nakupe v aplikacijah. Glavni argumenti so stroški vzdrževanja in razvoja platforme, dostop do baze uporabnikov, stroški podpore in storitev, delitev prihodkov z razvijalci in nadaljnje ustvarjanje prihodkov zase.
Apple verjame, da bi morala podjetja, ki uporabljajo njegovo platformo in bazo uporabnikov, prispevati k trajnosti ekosistema in njegovi nadaljnji rasti. Ta struktura pristojbin je bila sporna, kar je privedlo do pravnih izzivov in kritik različnih podjetij in regulatorjev.

Apple verjame, da bi morala podjetja, ki uporabljajo njegovo platformo in bazo uporabnikov, prispevati k trajnosti ekosistema in njegovi nadaljnji rasti. Ta struktura pristojbin je bila predmet polemik, kar je privedlo do pravnih izzivov in kritik različnih podjetij in regulativnih organov.

Meta se je hitro odzvala

Meta je svojo spletno platformo prilagodila tako, da so vse funkcije, ki so na voljo na napravah iOS, na voljo tudi na računalnikih. Ta prilagoditev oglaševalcem omogoča, da povečajo število objav in ustvarijo oglase brez dodatnih stroškov.

Pedro Pavón, ki je pri Meti odgovoren za monetizacijo in oglaševanje, je primer komentiral na svojem računu Threads.

Celo Evropska unija je proti Applu sprožila postopek pred sodiščem.

“Applov novi slogan bi moral biti ‘Act Different’. Danes sprejemamo nadaljnje ukrepe za zagotovitev, da Apple ravna v skladu s pravili DMA. Imamo razlog za domnevo, da pravila AppStore, ki razvijalcem aplikacij ne omogočajo proste komunikacije s svojimi uporabniki, kršijo DMA. Prav tako odpiramo nov primer v zvezi z novimi Applovimi pogoji storitve iOS. Brez poseganja v pravico družbe Apple do obrambe smo odločeni, da bomo uporabili jasen in učinkovit nabor orodij DMA, da bomo končno odprli resnične priložnosti za inovatorje in potrošnike,” je dejal komisar za notranji trg Thierry Breton.

Če od naslednjega tedna kupujete oglase na Facebooku in Instagramu v sistemu iOS, posodobite svojo strategijo, da namesto tega uporabljate namizje. Ta preprosta sprememba vam bo pomagala, da se izognete nepotrebnim pristojbinam in zagotovite, da bo vaš oglaševalski proračun porabljen učinkoviteje.

Delite članek
Podobni članki
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih
2 min. branja

V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih

Obdobje med 26. decembrom in sredino januarja, v marketinških krogih znano kot Q5, je pogosto spregledana zlata jama priložnosti za blagovne znamke. Medtem ko mnoga podjetja po prazničnem navalu končajo s svojimi trženjskimi prizadevanji, to “skrito četrtletje” ponuja edinstvene prednosti za tiste, ki razumejo njegov potencial.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+