
Poročilo eMarketerja kaže znatno rast izdatkov za oglaševanje v številnih sektorjih. Telekomunikacije, maloprodaja, potrošniško blago in letošnje politične kampanje imajo močan vpliv.
Telekomunikacije prevzamejo vodilno vlogo
Telekomunikacijska industrija po upadu leta 2022 znatno okreva. Izdatki za digitalno oglaševanje v tem sektorju naj bi se do konca leta 2024 povečali za 20.9% in presegli 20 milijard dolarjev. To povečanje izhaja iz obnovljene konkurence med glavnimi akterji, kot so Verizon, AT&T in T-Mobile, zaradi česar so telekomunikacije eden najhitreje rastočih sektorjev v izdatkih za oglaševanje.

Source: Emarketer
Maloprodaja in CPG še naprej prevladujeta v digitalnem oglaševanju
Medtem ko se je rast porabe za oglaševanje na drobno nekoliko upočasnila, ta sektor ostaja nedvomno največji vlagatelj, saj naj bi izdatki za digitalno oglaševanje dosegli 83,09 milijarde dolarjev. Maloprodaja in CPG skupaj bosta predstavljala skoraj polovico vseh izdatkov za oglaševanje v družabnih medijih. Facebook, Instagram in TikTok bodo bojišča za sodelovanje strank.
“Skoraj vsaka industrijska vertikala, ki jo spremljamo, je lani presegla naša pričakovanja glede porabe, večina pa bo leta 2024 doživela pospešeno rast. Leta 2023 smo napovedali rast po vsej državi v višini 9,7%, končna številka pa je bila robustnejša 10,6%. Pričakujemo, da bo večina sektorjev gradila na tem zagonu s še višjimi medletnimi stopnjami rasti v letu 2024,” navaja poročilo.
Politično oglaševanje izkrivlja tradicionalno medijsko porabo
Glede na predsedniške volitve v ZDA izdatki za politično oglaševanje predstavljajo edinstveno anomalijo. Kategorija »drugo«, ki vključuje predvsem politične oglase, kaže 140-odstotno rast, zlasti v tradicionalnih formatih, kot je televizija. To izravnava upad porabe nedigitalnih medijev v drugih panogah.
Oglaševanje v družabnih medijih v središču pozornosti
Družbena omrežja ostajajo osrednjega pomena za e-poslovanje. Blagovne znamke za maloprodajo in CPG bodo leta 2024 prispevale skoraj 42,31 milijarde dolarjev za oglaševanje v družabnih medijih. To predstavlja skoraj polovico skupnih izdatkov za oglaševanje v družbenih medijih v vseh sektorjih, kar poudarja pomen ciljno usmerjenih strategij družbenih medijev.

Source: Emarketer
Oglaševanje v iskalnem in prikaznem omrežju
Na ameriškem trgu digitalnega oglaševanja se pojavlja jasen trend – večina sektorjev ima raje prikazno oglaševanje. Leta 2024 naj bi bilo 56,8 % izdatkov za digitalno oglaševanje namenjenih prikaznemu prikazu, 41,2 % pa oglaševanju v iskalnem omrežju. Preostala sredstva bodo razdeljena med ustvarjanje potencialnih strank, e-poštno trženje, oglase in mobilna sporočila.
Izjema sta turizem in zdravstvo, ki dajeta prednost oglaševalskim akcijam v iskalnem omrežju. V potovalnem segmentu stranke pred sprejemanjem odločitev opravijo številna iskanja, v zdravstvu pa je iskanje ključnega pomena za lokalizirane storitve, kot so zdravniki in farmacevtske odločitve.
Kakšni so obeti za oglaševanje v ZDA leta 2025?
Izdatki za digitalno oglaševanje v ZDA naj bi leta 2025 dosegli 337.56 milijarde dolarjev. Trgovina na drobno naj bi prevladovala in pričakuje se nadaljnja rast telekomunikacij.
Naslednje leto se bo skupna poraba za digitalno oglaševanje v vseh sektorjih povečala s 302,77 milijarde dolarjev v letu 2024 na 337,56 milijarde dolarjev.
Pričakuje se, da bo maloprodajni sektor do leta 2026 presegel mejo 100 milijard dolarjev digitalnega oglaševanja. Predvideva se, da bo leta 2025 dosegel 93.64 milijarde dolarjev.

Source: Emarketer