3 min. branja

Oglaševalska akcija TikTok za oglase v iskalnem omrežju: Povečajte prodajo v e-trgovini

TikTok razširja svoje možnosti oglaševanja z uvedbo nove funkcije oglaševalske akcije TikTok Search Ads. Njegov cilj je doseči uporabnike z veliko verjetnostjo nakupa prek rezultatov iskanja v aplikaciji TikTok. Ljudje vse pogosteje uporabljajo družbene platforme za iskanje izdelkov namesto tradicionalnih iskalnikov. TikTok želi oglaševalcem omogočiti, da ciljajo na uporabnike ravno takrat, ko aktivno iščejo informacije.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Oglaševalska akcija TikTok za oglase v iskalnem omrežju: Povečajte prodajo v e-trgovini
Vir: Depositphotos

Oglaševalska akcija TikTok Search Ads omogoča blagovnim znamkam, da oglase, ki temeljijo na ključnih besedah, postavijo neposredno v rezultate iskanja aplikacije. To daje profilom večji nadzor nad prikazom njihovih oglasov in zagotavlja nove priložnosti za ciljanje. Za razliko od tradicionalnih oglasov v glavnem viru so ti oglasi posebej zasnovani za uporabnike, ki namerno iščejo vsebino. To blagovnim znamkam omogoča, da dosežejo uporabnike na kritični točki odločanja.

Kako deluje

Uporabniki kliknejo na povečevalno steklo v razdelku »Za vas« in vnesejo poizvedbo, ki vodi do strani z rezultati iskanja. Med temi rezultati se bodo zdaj pojavili oglasi, ki bodo uporabnikom olajšali odkrivanje ustreznih izdelkov. Po kliku na oglas lahko uporabniki nadaljujejo z brskanjem po rezultatih iskanja.

“S oglaševalsko akcijo za oglase v iskalnem omrežju imajo blagovne znamke popoln nadzor nad tem, kako se njihova vsebina prikazuje na strani z rezultati iskanja TikTok, kar zagotavlja, da je pravi oglas prikazan pravim uporabnikom. Trenutno oglaševalska akcija z oglasi v iskalnem omrežju podpira cilje prometa in spletne konverzije, kar pomeni, da lahko oglaševalci optimizirajo svoje oglaševalske akcije za doseg in uspešnost, « pojasnjuje TikTok.

TikTok Search Ads Campaign

Source: TikTok

Zakaj je pomembna za e-poslovanje

Strokovnjaki za e-poslovanje lahko zdaj ciljajo na uporabnike TikToka na podlagi določenih ključnih besed, ki jih iščejo. To zagotavlja edinstveno priložnost za pridobivanje prometa in predstavitev svojega izdelka ljudem, ki aktivno iščejo nove izdelke ali informacije. Podjetja z oglasi v iskalnem omrežju pridobijo večjo prilagodljivost – od izbire ključnih besed do oblik oglasov, kot sta videoposnetek ali vrtiljak. Nepomembne besede se lahko izključijo. Ta raven nadzora omogoča boljšo usklajenost oglasov z vsebino, ki jo uporabniki iščejo, s čimer se poveča ustreznost oglaševalske akcije.

Po podatkih TikToka so oglaševalci, ki uporabljajo oglaševalsko akcijo TikTok Search Ads poleg rednih oglasov v glavnem viru, opazili povprečno 20-odstotno povečanje konverzij pri podobnih ali celo nižjih stroških pridobivanja strank. Poleg tega je 18 % uporabnikov, ki se sprva niso odzvali na oglas v glavnem viru, sčasoma dokončalo dejanje, potem ko so videli oglas v rezultatih iskanja. Za blagovne znamke e-trgovine to pomeni več priložnosti za pretvorbo zanimanja v dejansko prodajo in doseganje boljših rezultatov kampanje.

TikTokovo orodje za predlaganje ključnih besed oglaševalcem omogoča, da zagotovijo, da so njihovi oglasi usklajeni z ustreznimi iskanji. To pomaga obravnavati povpraševanje v različnih kategorijah izdelkov in demografskih skupinah, povečuje učinkovitost kampanje in doseg ciljnih skupin. V dobi, ko je socialno poslovanje priljubljeno in raste, to novo orodje predstavlja še eno priložnost za povečanje prometa in prodaje.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+