3 min. branja

Od neuspeha e-trgovine do vrha: Ali lahko vaš naslednji podvig zasije?

Zagon poslovanja z e-poslovanjem je vznemirljiv, vendar ne uspe vsak podvig v prvem poskusu. Če se vaš začetni vdor v spletno trgovino ni izšel po pričakovanjih, ne obupajte. Tukaj je opisano, kako se odbiti in se učiti iz izkušenj.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Od neuspeha e-trgovine do vrha: Ali lahko vaš naslednji podvig zasije?
Vir: Depositphotos

Nerealno je pričakovati, da bo vaš prvi posel velik uspeh. Morda ste že slišali pogosto citirano statistiko, da 90% malih podjetij propade. Ta številka je nekoliko pretirana, bolj zanesljiva številka za mala podjetja je, da približno 50% podjetij propade v prvih petih letih.

50-odstotna stopnja neuspeha še vedno ni obetavna statistika, zlasti za nove podjetnike. Če ste vodja zagonskega podjetja, bo vaše prvo podjetje očitno naredilo veliko več napak kot drugo ali tretje. Ne glede na to, kako dobra je vaša ideja, boste zaradi pomanjkanja izkušenj bolj verjetno neuspešni kot vaši bolj izkušeni sodelavci.

Seveda obstajajo načini, kako se izogniti smetnjaku slabe statistike. Nekaterim podjetnikom uspe v prvih poskusih gradnje podjetja. Na primer, prvo podjetje Elona Muska, Zip2, je bilo uspešno skoraj takoj. Mark Zuckerberg je imel pred ustanovitvijo Facebooka tudi zelo malo poslovnih izkušenj.

Recimo, da vaš prvi posel propade. Kako izkoristite to izkušnjo, da povečate svoje možnosti za končni podjetniški uspeh?

Duševno okrevanje

Depresija, anksioznost in izgorelost so pogosti med podjetniki, tudi če so njihova zagonska podjetja uspešna. Če po obdobju vznemirjenja in trdega dela doživite večji poslovni neuspeh, se boste morda počutili še posebej nizko. Vzemite si nekaj časa, da si čustveno opomorete. Različni ljudje imajo različne potrebe. Za nekatere je dragoceno preživljanje časa s prijatelji in družino ali v podporni skupini; Za druge je bolje preživeti čas sam.

Na primer, ko je bil Steve Jobs sredi 1980-ih prisiljen zapustiti Apple, je nekaj časa potoval po Evropi, depresiven in poskušal najti novo motivacijo za nadaljevanje.

Finančno okrevanje

Če želite ohraniti svoj karierni zagon, si morate finančno okrevati. Glede na naravo vašega poslovnega neuspeha in vaše osebne finance se lahko znajdete v ranljivem položaju. Morda ste slišali zgodbe o podjetnikih, ki so zaradi neuspešnega poslovanja izgubili velik del svojih osebnih prihrankov.

Analiza

Pomembno je tudi, da nekaj časa porabite za pregled dogodkov, ki so privedli do vašega poslovnega neuspeha. Motivacijski dejavniki za neuspeh vašega podjetja bodo očitni (na primer pomanjkanje denarja ali propad velike stranke), vendar je pomembno, da zajamete celosten pogled in upoštevate vse dejavnike, ki so privedli do teh rezultatov. To vam ne bo samo pomagalo premagati neuspeha vašega podjetja, temveč vas bo tudi naučilo pomembnih lekcij, ki se jih boste morali naučiti pri gradnji naslednjega podjetja.

Preučite analizo drugih zagonskih podjetij in podjetnikov. Pogovorite se z mentorjem ali bolj izkušenim podjetnikom, ki vam lahko da dodatna navodila.

Priprava na naslednjo priložnost

Ko dosežete nekaj finančne stabilnosti in ste prepričani, da ste se naučili nekaj pomembnih lekcij o naravi vašega poslovnega neuspeha, se lahko začnete pripravljati na naslednjo priložnost. Po nekaj mesecih odsotnosti od prejšnjega posla bi morali biti pripravljeni odločiti, ali se boste vrnili k podjetništvu ali preusmerili svojo energijo v tradicionalno kariero.

Karkoli se odločite, je vredno:

  • Razširitev omrežja
  • Začnite obiskovati več dogodkov za mreženje
  • Pogovorite se z ljudmi v svoji panogi

Ne gledajte na neuspeh svojega prvega podjetja kot na osebni neuspeh in ne mislite, da vam bo to preprečilo uspešno prihodnost. Za mnoge podjetnike je začetni neuspeh le prvi korak na dolgi poti – korak, ki lahko pripelje do veliko višje stopnje uspeha.

Delite članek
Podobni članki
Vzpon blagovnih znamk v Evropi
3 min. branja

Vzpon blagovnih znamk v Evropi

V zadnjih letih so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC) v Evropi pridobile velik oprijem. Ta poslovni model, ki vključuje blagovne znamke, ki prodajajo neposredno strankam prek svojih spletnih kanalov, učinkovito zaobide tradicionalne maloprodajne posrednike, kot so veleblagovnice ali tržnice. Posledično so blagovne znamke DTC temeljito preoblikovale maloprodajno pokrajino, tako da so se osredotočile na personalizirane izkušnje, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+