4 min. branja

Od klika do vrat Kako logistika poganja revolucijo spletnega nakupovanja v Evropi

Vpogledi, predstavljeni v tem členu, temeljijo na podatkih podjetja Parcelmonitor, vodilnega organa na področju logistične analitike e-trgovine. Pojdimo na vrtinčno turnejo po Združenem kraljestvu, Nemčiji in Nizozemski - trio, ki vodi v tej digitalni maloprodajni revoluciji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Od klika do vrat Kako logistika poganja revolucijo spletnega nakupovanja v Evropi
Vir: Depositphotos

Velika slika: razcvet e-trgovine v Evropi

Preden se potopimo v podrobnosti, postavimo oder. Evropski sektor e-trgovine gori in tu ne govorimo le o majhnem plamenu. Letos pričakujemo predvidene prihodke v višini neverjetnih 632,70 milijarde USD, pričakuje pa se, da se bodo do leta 2029 skoraj podvojili na 977,40 milijarde USD.

Do konca tega desetletja pričakujemo, da bomo po vsej Evropi videli 446,1 milijona spletnih nakupovalcev. To je tako, kot da bi celotno prebivalstvo ZDA in nato še nekaj, vsi kliknili »kupi zdaj« s svojih kavčev.

Združeno kraljestvo: kronski dragulj za e-poslovanje

Začnimo svojo pot v Združenem kraljestvu, ki je aktualni prvak evropskega trga e-trgovine.

  • Združeno kraljestvo se ne igra, ko gre za spletno nakupovanje. S predvidenimi prihodki v višini 129,70 milijarde USD v letu 2024 in z letno stopnjo rasti, zaradi katere bi srce vsakega vlagatelja preskočilo – 7,80%! Do leta 2029 bi se to lahko povečalo na 188,80 milijarde ameriških dolarjev.
  • Kdo poganja to rast? No, do leta 2029 gledamo 62.7 milijona spletnih kupcev v Združenem kraljestvu. To je skoraj celotno prebivalstvo države, ki vse sprejema revolucijo digitalnega nakupovanja.
  • Ponudniki logističnih storitev – to so ljudje, ki skrbijo, da vaši impulzivni nakupi in nujni nakupi prispejo na vaš prag v rekordnem času.

1. DPD Združeno kraljestvo
– Povprečni tranzitni čas: 1,11 dneva (utripni in vaš paket je tam!)
– Razmerje pravočasne dostave: 88,24%

2. Evri
– Uspešnost dostave v prvem poskusu: 97,61% (presega DPD in Royal Mail)

3. Kraljeva pošta
– Razmerje izdaje prevoznikov: 0.77% (najnižji v skupini!)
– Dokaz, da včasih stari pes pozna najboljše trike.

Source: Depositphotos

Nemčija: Učinkovit motor e-poslovanja

Naslednja postaja na naši evropski logistiki e-trgovine: Nemčija!

  • Igra številk – Nemški trg e-trgovine razteza mišice s predvidenimi prihodki v višini 98,31 milijarde USD v letu 2024. In se ne upočasnjuje, saj bi jo letna stopnja rasti v višini 8,23% do leta 2029 lahko potisnila na 146,00 milijarde USD.
  • Kupci – Do leta 2029 pričakujejo, da bo 51,8 milijona nemških uporabnikov napolnilo svoje virtualne nakupovalne vozičke.

1. DHL paket

– Uspešnost dostave v prvem poskusu: 94,79%
Pred kratkim so odprli največji popolnoma avtomatiziran robotski center za izpolnjevanje naročil v Nemčiji.

2. GLS Nemčija
– Povprečni tranzitni čas: 1,32 dneva
– S skoraj 6.000 vozili na cesti dnevno.

3. DPD
– Medtem ko se soočajo z nekaterimi izzivi z 10,13-odstotnim razmerjem težav, trdo delajo, da bi izboljšali svojo igro.

Nizozemska: Majhna država, velika e-trgovina Energija

Nenazadnje skočimo na nizozemsko logistiko.

  • Dutch Dynamics – Nizozemska ima predvidene prihodke od e-trgovine v višini 33,62 milijarde ameriških dolarjev v letu 2024. S stopnjo rasti 9,05% bi lahko do leta 2029 dosegla 51,84 milijarde USD.
  • Do leta 2029 naj bi bilo 13,8 milijona nizozemskih uporabnikov navdušencev nad spletnim nakupovanjem. To je skoraj 80% prebivalstva države!

1. PostNL
– Povprečni tranzitni čas: 1,13 dneva

2. DHL
– Uspešnost dostave v prvem poskusu: 98,24%

3. DPD
– Delež izdaje prevoznikov: 1,56% (najnižji na Nizozemskem)
– Pred kratkim okronan za najboljšega kurirja v anketi MoneySavingExpert.

Zaključek

Evropa pripravlja temelje za prihodnost e-poslovanja, ki je hitrejša, zanesljivejša in vznemirljivejša kot kdaj koli prej. Ko hitimo proti prihodnosti, v kateri je spletno nakupovanje kralj in dostava na isti dan norma, je ena stvar zagotovo – evropski logistični sektor e-trgovine je eden od tistih, ki jih je treba spremljati. Ne glede na to, ali ste potrošnik, lastnik podjetja ali samo naključni opazovalec – to bo odlična vožnja!

Delite članek
Podobni članki
Upravljanje tovora: Povečajte učinkovitost dobavne verige
2 min. branja

Upravljanje tovora: Povečajte učinkovitost dobavne verige

Upravljanje tovora in upravljanje blaga je kritičen vidik logistike, ki vključuje načrtovanje, izvajanje in spremljanje gibanja objektov med lokacijami. Namen tega procesa je zagotoviti pravočasno, stroškovno učinkovito in učinkovito dostavo blaga. Zajema različne elemente, kot so izbira prevoznika, načrtovanje poti, ravnanje z dokumentacijo in sledenje pošiljkam. Učinkovito upravljanje tovora in blaga je ključnega pomena za […]

Preberite članek
Razvijajoče se okolje evropske logistike e-poslovanja
4 min. branja

Razvijajoče se okolje evropske logistike e-poslovanja

Vpogledi, predstavljeni v tem členu, temeljijo na podatkih podjetja Parcelmonitor, vodilnega organa na področju logistične analitike e-trgovine. Pojdimo na vrtinčno turnejo po Združenem kraljestvu, Nemčiji in Nizozemski – trio, ki vodi v tej digitalni maloprodajni revoluciji.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+