2 min. branja

Novi vpogledi v B2B oglaševalske akcije na LinkedInu

Tisti, ki želijo uspeti v B2B marketingu, morajo razumeti potrebe in motivacije drugih podjetij. Za razliko od B2C marketinga, ki pogosto deluje s čustvenimi impulzi, B2B marketing gradi na dolgoročnih odnosih, zaupanju in strokovnem znanju. To pomeni, da mora biti strategija prilagojena vsaki stranki. Z eno besedo, je resnično raznolika.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Novi vpogledi v B2B oglaševalske akcije na LinkedInu
Vir: Depositphotos

Raznolika pa je tudi predstavitev, ki jo je LinkedIn predstavil v sodelovanju z MAGNA Media Trials. Nedavne raziskave teh podjetij govorijo o ključnih dejavnikih, ki vplivajo na uspeh B2B oglaševanja. V prosto dostopnem 22-stranskem dokumentu vsebuje informacije o uspešnosti kampanj na LinkedInu. Kako to storiti?

Video oglasi presegajo druge formate

Izkazalo se je, da so video oglasi na LinkedInu še posebej učinkoviti. V primerjavi z drugimi vrstami oglasov ustvarjajo večjo angažiranost pri ključnih kazalnikih uspešnosti. Tudi oglasne pasice dosegajo dobre rezultate, vendar video ostaja najprimernejša oblika za boljše rezultate.

Source: MAGNA Media Trials, LinkedIn

Jasnost sporočila in ustvarjalnost gresta z roko v roki

V B2B ljudje na položajih odločanja v oglasih poudarjajo jasna in neposredna sporočila. Čeprav je ustvarjalnost pomembna, mora biti primarni cilj jasnost, tako da sporočilo odmeva pri strokovnem občinstvu.

Čeprav so jasno oblikovana sporočila pomembna, študija trdi, da občinstvo B2B še vedno ceni ustvarjalno in privlačno vsebino. Vendar pa večina aktualnih kampanj v tem pogledu ne uspe, kar kaže na pomembno priložnost za blagovne znamke, ki lahko kreativnost združijo z jasnim sporočilom.

Humoristična vsebina pogosto ne izpolnjuje pričakovanj v B2B kampanjah. Če razmišljate o uporabi humorja, je pomembno, da temeljito preizkusite svoja sporočila s ciljnim občinstvom, da se izognete morebitnim pastem.

Humor je kot sol – pazite na odmerjanje.

Za strokovnjake za e-poslovanje študija kaže, da bi lahko bila kombinacija ustvarjalnosti z jasnim in jedrnatim sporočilom v video formatu uspešna strategija v B2B oglaševanju. Osredotočite se na posredovanje sporočila, ki bo odmevalo s ciljnim občinstvom. Če želite izstopati na trenutnem trgu, poskusite najti ravnovesje med ustvarjalnostjo in strokovnostjo.

Delite članek
Podobni članki
Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih
3 min. branja

Kako ustvariti strategijo trženja B2B v 6 korakih

Za podjetja za e-poslovanje, ki poskušajo pravilno sodelovati z drugimi podjetji, je razvoj uspešnega marketinškega načrta B2B ključnega pomena. Medtem ko trženje B2C včasih poudarja čustvene privlačnosti, trženje B2B poudarja odnose in vrednost ter zahteva bolj strateški pristop. To je osnovni vodnik, ki vam omogoča, da ustvarite B2B marketinški načrt z učinkovitostjo.

Preberite članek
Učinkovito trženje v družabnih medijih B2B: načrtovanje in strategije
3 min. branja

Učinkovito trženje v družabnih medijih B2B: načrtovanje in strategije

B2B trženje na družbenih omrežjih je zdaj pomembno orodje za podjetja, ki želijo doseči več ljudi, zgraditi zaupanje v svojo blagovno znamko in se povezati z morebitnimi strankami in poslovnimi partnerji. Ta vrsta trženja je bolj zapletena kot B2C marketing, ki se osredotoča na hitro prodajo. Osredotočiti se mora na dolgoročno vzpostavljanje odnosov, miselno vodenje […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+