Raznolika pa je tudi predstavitev, ki jo je LinkedIn predstavil v sodelovanju z MAGNA Media Trials. Nedavne raziskave teh podjetij govorijo o ključnih dejavnikih, ki vplivajo na uspeh B2B oglaševanja. V prosto dostopnem 22-stranskem dokumentu vsebuje informacije o uspešnosti kampanj na LinkedInu. Kako to storiti?
Video oglasi presegajo druge formate
Izkazalo se je, da so video oglasi na LinkedInu še posebej učinkoviti. V primerjavi z drugimi vrstami oglasov ustvarjajo večjo angažiranost pri ključnih kazalnikih uspešnosti. Tudi oglasne pasice dosegajo dobre rezultate, vendar video ostaja najprimernejša oblika za boljše rezultate.
Jasnost sporočila in ustvarjalnost gresta z roko v roki
V B2B ljudje na položajih odločanja v oglasih poudarjajo jasna in neposredna sporočila. Čeprav je ustvarjalnost pomembna, mora biti primarni cilj jasnost, tako da sporočilo odmeva pri strokovnem občinstvu.
Čeprav so jasno oblikovana sporočila pomembna, študija trdi, da občinstvo B2B še vedno ceni ustvarjalno in privlačno vsebino. Vendar pa večina aktualnih kampanj v tem pogledu ne uspe, kar kaže na pomembno priložnost za blagovne znamke, ki lahko kreativnost združijo z jasnim sporočilom.
Humoristična vsebina pogosto ne izpolnjuje pričakovanj v B2B kampanjah. Če razmišljate o uporabi humorja, je pomembno, da temeljito preizkusite svoja sporočila s ciljnim občinstvom, da se izognete morebitnim pastem.
Humor je kot sol – pazite na odmerjanje.
Za strokovnjake za e-poslovanje študija kaže, da bi lahko bila kombinacija ustvarjalnosti z jasnim in jedrnatim sporočilom v video formatu uspešna strategija v B2B oglaševanju. Osredotočite se na posredovanje sporočila, ki bo odmevalo s ciljnim občinstvom. Če želite izstopati na trenutnem trgu, poskusite najti ravnovesje med ustvarjalnostjo in strokovnostjo.