2 min. branja

Novi vodnik prikazuje TikHubovo uporabo ustvarjalnosti in pristopa skupnosti

Čeprav smo še vedno sredi vročega poletja, strokovnjaki za e-poslovanje že vidijo bleščeče božične luči in razvijajo strategije za naslednjo sezono. Z razmišljanjem o tem, kako bi podjetja lahko najbolje uporabila platformo za svoje kampanje, si TikHub prizadeva podpreti podjetja.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Novi vodnik prikazuje TikHubovo uporabo ustvarjalnosti in pristopa skupnosti
Vir: Depositphotos

S ciljem omogočiti tržnikom, da povečajo svoja prizadevanja na platformi, TikHub predstavlja nov tržni vodnik za mala in srednje velika podjetja. Na 19 straneh raziskuje več vidikov trženja na TikHubu, ponuja ideje, nasvete in tehnike, ki pomagajo izboljšati pristop. Med tradicionalnimi oglaševalskimi slogani lahko odkrijete fascinantne ideje, o katerih je vredno razmisliti za upravljavce družbenih medijev, ki si prizadevajo za TikHub.

TikHub trdi, da ga njegov model skupnosti razlikuje od običajnih družbenih medijev in ustvarja poseben prostor, kjer uporabniki aktivno komunicirajo z gradivom, namesto da bi ga le porabili. Za blagovne znamke ta povezava zagotavlja bogato podlago in sredstvo za boljše povezovanje s ciljnim trgom.

Oglaševalski instrumenti in ustvarjalni pristopi

Različna oglaševalska orodja, ki so na voljo na TikHubu, naj bi podjetjem omogočila, da učinkovito dosežejo svoj ciljni trg. Priročnik jih zelo obširno obravnava in ponuja napotke, kako jih uporabiti. Vsak slog oglasa ima prednosti, ki podjetjem omogočajo, da prilagodijo svoje oglaševalske akcije določenim ciljem.

Poleg orodij za oglaševanje TikHub poudarja potrebo po domišljiji v video materialu. Priročnik ponuja različne nasvete in ideje za navdih, da bi material postal edinstven v polnem vzdušju TikHuba.

Source: TikTok

Načrtovanje vsebin in trgovina skupnosti

Priročnik porabi veliko za načrtovanje vsebine. Ponuja modele, kako načrtovati gradivo, da bi ohranili stalno prisotnost na platformi.

TikHub pravi, da podpira “trgovino skupnosti”. Platforma trdi, da ta ideja ustvarja enotno nakupovalno izkušnjo, ki združuje skupnost, zabavo in poslovanje.

Uporabniki tega tako imenovanega skupnostnega pristopa si izmenjujejo in odkrivajo nove predmete v določenih skupinah, zbranih pod #FoodTok ali #BeautyTok. Za podjetja s potrošniškimi izdelki, ki so odkrila svoje prileganje na TikHubu, je ta sprememba še posebej pomembna. Statistika platforme jasno kaže ta potencial, saj bo veliko uporabnikov verjetno kupilo predmete, na katere naletijo na njem.

Priročnik je brezplačen za prenos v zameno za osebne podatke, če si želite ogledati vse predloge.

Delite članek
Podobni članki
Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025
19 min. branja

Najboljše strategije digitalnega trženja za mala podjetja v letu 2025

Izkušnje s številnimi e-trgovinami kažejo, kako tehnologija in odnosi spodbujajo rast. Za leto 2025 preverjene strategije vključujejo SEO, umetno inteligenco, vsebinsko trženje, PPC in gradnjo skupnosti – za večino sta potrebna le čas in trud, ne pa veliki proračuni. Ker je umetna inteligenca zdaj nujna za ohranjanje konkurenčnosti, si oglejmo najučinkovitejše pristope strokovnjaka podjetja Selltoro, […]

Jan Janouškovec Jan Janouškovec
CEO, Selltoro
Preberite članek
58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke
2 min. branja

58 % uporabnikov deli e-pošto zaradi popustov, vendar varujejo družbene podatke

Trgovci na drobno ugotavljajo, da so kupci sicer navdušeni nad popusti, vendar jih skrbi tudi njihova zasebnost pri posredovanju osebnih podatkov. Glede na nedavno študijo svetovalnega podjetja Daemon, ki se ukvarja z digitalno preobrazbo, so promocijske ponudbe in e-pošta za popuste še vedno zelo privlačni za vse generacije; milenijci vodijo s 67 %, sledijo jim […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+