2 min. branja

Nova raziskava kaže, da večina strank želi storitve za stranke, ki jih vodi človek, namesto umetne inteligence

Po nedavni temeljiti raziskavi približno dve tretjini potrošnikov raje ne bi imela umetne inteligence (AI) vključene v stike s storitvami za stranke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nova raziskava kaže, da večina strank želi storitve za stranke, ki jih vodi človek, namesto umetne inteligence
Vir: Depositphotos

Če bi študija razkrila tudi, da namerava podjetje uporabljati umetno inteligenco v svojih storitvah za stranke, bi več kot polovica anketirancev razmišljala tudi o prehodu na tekmeca.

Ta obsežna anketa, ki je bila izvedena konec leta 2023, je vključevala na tisoče potrošnikov in poudarila neskladje med skrbmi potrošnikov glede uporabe avtomatizacije in umetne inteligence v storitvenih operacijah ter navdušenjem vodstvenih delavcev za pomoč strankam za njeno sprejetje.

Keith McIntosh, višji direktor raziskav v Gartnerjevi praksi Customer Service & Support, je v študiji dejal: “Čeprav obstaja precejšen pritisk na vodje storitev za stranke, da vključijo umetno inteligenco, si ne morejo privoščiti, da bi odpravili pomisleke strank, še posebej, če bi to lahko privedlo do izčrpavanja strank.”

Potrošnike najbolj skrbi slabši dostop do človeških predstavnikov

Glede na anketo je glavna skrb potrošnikov glede umetne inteligence v podpori strankam morebitne težave pri pridobivanju človeškega predstavnika. Sledijo pomisleki, da umetna inteligenca nadomešča delovna mesta in posreduje lažne informacije.

“Po utrujenih možnostih samopostrežbe so stranke pripravljene na človeško interakcijo,” je dejal McIntosh. Mnogi skrbijo, da bo umetna inteligenca služila kot še ena ovira, ki jih ločuje od živega agenta. Vodje storitev morajo pokazati, da lahko umetna inteligenca izboljša in ne zaplete storitvene izkušnje.”

Glede na raziskavo morajo storitvena podjetja zagotoviti, da njihove avtomatizacije in veščine AI dopolnjujejo najboljše standarde pri oblikovanju storitvenih izkušenj, če želijo razviti zaupanje strank v umetno inteligenco. To zajema odprto komunikacijo o tem, kdaj in kako lahko potrošniki komunicirajo s človeškim agentom, če to želijo.

Klepetalni roboti, ki jih poganja umetna inteligenca, bi morali biti na primer odprti glede svojih omejitev in po potrebi nemoteno posredovati dialoge človeškim agentom, s čimer bi ohranili kontekst sodelovanja.

Ta študija na spreminjajočem se terenu storitev za stranke poudarja potrebo po uravnoteženju tehničnega razvoja s željami in vprašanji potrošnikov.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+