2 min. branja

Nova raziskava kaže, da večina strank želi storitve za stranke, ki jih vodi človek, namesto umetne inteligence

Po nedavni temeljiti raziskavi približno dve tretjini potrošnikov raje ne bi imela umetne inteligence (AI) vključene v stike s storitvami za stranke.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nova raziskava kaže, da večina strank želi storitve za stranke, ki jih vodi človek, namesto umetne inteligence
Vir: Depositphotos

Če bi študija razkrila tudi, da namerava podjetje uporabljati umetno inteligenco v svojih storitvah za stranke, bi več kot polovica anketirancev razmišljala tudi o prehodu na tekmeca.

Ta obsežna anketa, ki je bila izvedena konec leta 2023, je vključevala na tisoče potrošnikov in poudarila neskladje med skrbmi potrošnikov glede uporabe avtomatizacije in umetne inteligence v storitvenih operacijah ter navdušenjem vodstvenih delavcev za pomoč strankam za njeno sprejetje.

Keith McIntosh, višji direktor raziskav v Gartnerjevi praksi Customer Service & Support, je v študiji dejal: “Čeprav obstaja precejšen pritisk na vodje storitev za stranke, da vključijo umetno inteligenco, si ne morejo privoščiti, da bi odpravili pomisleke strank, še posebej, če bi to lahko privedlo do izčrpavanja strank.”

Potrošnike najbolj skrbi slabši dostop do človeških predstavnikov

Glede na anketo je glavna skrb potrošnikov glede umetne inteligence v podpori strankam morebitne težave pri pridobivanju človeškega predstavnika. Sledijo pomisleki, da umetna inteligenca nadomešča delovna mesta in posreduje lažne informacije.

“Po utrujenih možnostih samopostrežbe so stranke pripravljene na človeško interakcijo,” je dejal McIntosh. Mnogi skrbijo, da bo umetna inteligenca služila kot še ena ovira, ki jih ločuje od živega agenta. Vodje storitev morajo pokazati, da lahko umetna inteligenca izboljša in ne zaplete storitvene izkušnje.”

Glede na raziskavo morajo storitvena podjetja zagotoviti, da njihove avtomatizacije in veščine AI dopolnjujejo najboljše standarde pri oblikovanju storitvenih izkušenj, če želijo razviti zaupanje strank v umetno inteligenco. To zajema odprto komunikacijo o tem, kdaj in kako lahko potrošniki komunicirajo s človeškim agentom, če to želijo.

Klepetalni roboti, ki jih poganja umetna inteligenca, bi morali biti na primer odprti glede svojih omejitev in po potrebi nemoteno posredovati dialoge človeškim agentom, s čimer bi ohranili kontekst sodelovanja.

Ta študija na spreminjajočem se terenu storitev za stranke poudarja potrebo po uravnoteženju tehničnega razvoja s željami in vprašanji potrošnikov.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+