2 min. branja

Nordijsko e-trgovanje se spreminja zaradi mladih kupcev

Glede na študijo družbe PostNord se nordijsko e-trgovanje hitro spreminja, pri čemer so vodilni mladi. Njihove nakupovalne navade spreminjajo digitalno maloprodajo na Danskem, Norveškem, Švedskem in v drugih nordijskih državah.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nordijsko e-trgovanje se spreminja zaradi mladih kupcev
Vir: Depositphotos

Nakupovalne navade različnih generacij

V nordijski regiji ljudje različnih starosti različno pogosto nakupujejo prek spleta. Najbolj aktivni spletni kupci so prebivalci Danske (18-29 let) in Norveške (30-49 let). Pri starejših kupcih sta zanimivi Švedska in Danska. Pri osebah, starih od 65 do 79 let, je dvakrat večja verjetnost, da bodo enkrat na teden nakupovali prek spleta, kot pri prebivalcih drugih nordijskih držav.Švedska je ena redkih nordijskih držav, kjer starost nima tako velikega vpliva na to, kako pogosto ljudje nakupujejo. Toda v celotni regiji ljudje, starejši od 50 let, vsak teden manj pogosto nakupujejo prek spleta, kar kaže, da se uporaba elektronskega poslovanja med generacijami očitno razlikuje.

Kako različne generacije želijo dobavo stvari

Velika želja mladih po prilagodljivosti in majhni interakciji z ljudmi spreminja pričakovanja ljudi glede storitev dostave. Za razliko od starejših so presenetljivo odprti za nove zamisli, kot so omarice za pakete in novi načini dostave paketov. To se močno razlikuje od starejših potrošnikov, ki bolj cenijo varnost in domačnost ter običajno izbirajo tradicionalne dostavne točke in dostavo na dom.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Mladi vodijo nove ideje o plačilih

Največja razlika je morda v načinu plačevanja. Mladi so vodilni pri uporabi mobilnih možnosti plačevanja. Način plačevanja se spreminja, saj so jim všeč možnosti takojšnjega plačila, kot so Swish, Vipps in MobilePay, ter digitalne denarnice, kot sta Apple Pay in Google Pay.Mladi v nordijskih državah dvakrat pogosteje uporabljajo mobilna plačila kot starejši. To pomeni, da bodo mobilna plačila v prihodnosti morda postala norma in ne izjema.

Preffered payment method

Source: Postnord

Pogled naprej

Za prihodnost nordijskega elektronskega poslovanja je pomembno razumeti te razlike med generacijami. Okusi mlajših potrošnikov, zlasti to, kako odprti so za digitalne rešitve in prilagodljivost, nam lahko veliko povedo o tem, kam se bo v prihodnosti razvijalo spletno nakupovanje v regiji. Ko bodo ti mlajši kupci pridobili večjo kupno moč, bodo njihovi okusi verjetno določali standard za spletno nakupovanje v nordijskih državah.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+