Nakupovalne navade različnih generacij
V nordijski regiji ljudje različnih starosti različno pogosto nakupujejo prek spleta. Najbolj aktivni spletni kupci so prebivalci Danske (18-29 let) in Norveške (30-49 let). Pri starejših kupcih sta zanimivi Švedska in Danska. Pri osebah, starih od 65 do 79 let, je dvakrat večja verjetnost, da bodo enkrat na teden nakupovali prek spleta, kot pri prebivalcih drugih nordijskih držav.Švedska je ena redkih nordijskih držav, kjer starost nima tako velikega vpliva na to, kako pogosto ljudje nakupujejo. Toda v celotni regiji ljudje, starejši od 50 let, vsak teden manj pogosto nakupujejo prek spleta, kar kaže, da se uporaba elektronskega poslovanja med generacijami očitno razlikuje.
Kako različne generacije želijo dobavo stvari
Velika želja mladih po prilagodljivosti in majhni interakciji z ljudmi spreminja pričakovanja ljudi glede storitev dostave. Za razliko od starejših so presenetljivo odprti za nove zamisli, kot so omarice za pakete in novi načini dostave paketov. To se močno razlikuje od starejših potrošnikov, ki bolj cenijo varnost in domačnost ter običajno izbirajo tradicionalne dostavne točke in dostavo na dom.
Mladi vodijo nove ideje o plačilih
Največja razlika je morda v načinu plačevanja. Mladi so vodilni pri uporabi mobilnih možnosti plačevanja. Način plačevanja se spreminja, saj so jim všeč možnosti takojšnjega plačila, kot so Swish, Vipps in MobilePay, ter digitalne denarnice, kot sta Apple Pay in Google Pay.Mladi v nordijskih državah dvakrat pogosteje uporabljajo mobilna plačila kot starejši. To pomeni, da bodo mobilna plačila v prihodnosti morda postala norma in ne izjema.
Pogled naprej
Za prihodnost nordijskega elektronskega poslovanja je pomembno razumeti te razlike med generacijami. Okusi mlajših potrošnikov, zlasti to, kako odprti so za digitalne rešitve in prilagodljivost, nam lahko veliko povedo o tem, kam se bo v prihodnosti razvijalo spletno nakupovanje v regiji. Ko bodo ti mlajši kupci pridobili večjo kupno moč, bodo njihovi okusi verjetno določali standard za spletno nakupovanje v nordijskih državah.