2 min. branja

Nordijsko e-trgovanje se spreminja zaradi mladih kupcev

Glede na študijo družbe PostNord se nordijsko e-trgovanje hitro spreminja, pri čemer so vodilni mladi. Njihove nakupovalne navade spreminjajo digitalno maloprodajo na Danskem, Norveškem, Švedskem in v drugih nordijskih državah.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nordijsko e-trgovanje se spreminja zaradi mladih kupcev
Vir: Depositphotos

Nakupovalne navade različnih generacij

V nordijski regiji ljudje različnih starosti različno pogosto nakupujejo prek spleta. Najbolj aktivni spletni kupci so prebivalci Danske (18-29 let) in Norveške (30-49 let). Pri starejših kupcih sta zanimivi Švedska in Danska. Pri osebah, starih od 65 do 79 let, je dvakrat večja verjetnost, da bodo enkrat na teden nakupovali prek spleta, kot pri prebivalcih drugih nordijskih držav.Švedska je ena redkih nordijskih držav, kjer starost nima tako velikega vpliva na to, kako pogosto ljudje nakupujejo. Toda v celotni regiji ljudje, starejši od 50 let, vsak teden manj pogosto nakupujejo prek spleta, kar kaže, da se uporaba elektronskega poslovanja med generacijami očitno razlikuje.

Kako različne generacije želijo dobavo stvari

Velika želja mladih po prilagodljivosti in majhni interakciji z ljudmi spreminja pričakovanja ljudi glede storitev dostave. Za razliko od starejših so presenetljivo odprti za nove zamisli, kot so omarice za pakete in novi načini dostave paketov. To se močno razlikuje od starejših potrošnikov, ki bolj cenijo varnost in domačnost ter običajno izbirajo tradicionalne dostavne točke in dostavo na dom.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Mladi vodijo nove ideje o plačilih

Največja razlika je morda v načinu plačevanja. Mladi so vodilni pri uporabi mobilnih možnosti plačevanja. Način plačevanja se spreminja, saj so jim všeč možnosti takojšnjega plačila, kot so Swish, Vipps in MobilePay, ter digitalne denarnice, kot sta Apple Pay in Google Pay.Mladi v nordijskih državah dvakrat pogosteje uporabljajo mobilna plačila kot starejši. To pomeni, da bodo mobilna plačila v prihodnosti morda postala norma in ne izjema.

Preffered payment method

Source: Postnord

Pogled naprej

Za prihodnost nordijskega elektronskega poslovanja je pomembno razumeti te razlike med generacijami. Okusi mlajših potrošnikov, zlasti to, kako odprti so za digitalne rešitve in prilagodljivost, nam lahko veliko povedo o tem, kam se bo v prihodnosti razvijalo spletno nakupovanje v regiji. Ko bodo ti mlajši kupci pridobili večjo kupno moč, bodo njihovi okusi verjetno določali standard za spletno nakupovanje v nordijskih državah.

Delite članek
Podobni članki
Rast nordijskega e-trgovine: Do leta 2027 bo trg dosegel 56 milijard dolarjev.
2 min. branja

Rast nordijskega e-trgovine: Do leta 2027 bo trg dosegel 56 milijard dolarjev.

Kljub težkim gospodarskim razmeram nordijska industrija e-trgovine kaže odpornost in potencial za rast, je razvidno iz najnovejšega poročila Nordics 360 2024. Zaradi visoke digitalne razvitosti in skoraj univerzalnega dostopa do interneta v regiji spletna maloprodaja kljub inflacijskim pritiskom in različnim napovedim BDP še naprej presega rast tradicionalne maloprodaje.

Preberite članek
Poročilo o vodilnih evropskih tržnicah kaže, da so lokalni akterji v vzponu
3 min. branja

Poročilo o vodilnih evropskih tržnicah kaže, da so lokalni akterji v vzponu

Evropski tržni prostor predstavlja presenetljivo nasprotje v sodobnem elektronskem poslovanju. Čeprav Amazon in eBay vzbujata pozornost, zajemata le 31 % prometa na evropskih tržnicah, kar omogoča uspeh različnim konkurentom. Evropsko tržišče ostaja izrazito razdrobljeno, od čistih platform do podjetij, ki jih vodijo trgovci, ter od širokih splošnih ponudnikov do specialistov za posamezne kategorije, kar kaže […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+