2 min. branja

Nordijsko e-trgovanje se spreminja zaradi mladih kupcev

Glede na študijo družbe PostNord se nordijsko e-trgovanje hitro spreminja, pri čemer so vodilni mladi. Njihove nakupovalne navade spreminjajo digitalno maloprodajo na Danskem, Norveškem, Švedskem in v drugih nordijskih državah.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nordijsko e-trgovanje se spreminja zaradi mladih kupcev
Vir: Depositphotos

Nakupovalne navade različnih generacij

V nordijski regiji ljudje različnih starosti različno pogosto nakupujejo prek spleta. Najbolj aktivni spletni kupci so prebivalci Danske (18-29 let) in Norveške (30-49 let). Pri starejših kupcih sta zanimivi Švedska in Danska. Pri osebah, starih od 65 do 79 let, je dvakrat večja verjetnost, da bodo enkrat na teden nakupovali prek spleta, kot pri prebivalcih drugih nordijskih držav.Švedska je ena redkih nordijskih držav, kjer starost nima tako velikega vpliva na to, kako pogosto ljudje nakupujejo. Toda v celotni regiji ljudje, starejši od 50 let, vsak teden manj pogosto nakupujejo prek spleta, kar kaže, da se uporaba elektronskega poslovanja med generacijami očitno razlikuje.

Kako različne generacije želijo dobavo stvari

Velika želja mladih po prilagodljivosti in majhni interakciji z ljudmi spreminja pričakovanja ljudi glede storitev dostave. Za razliko od starejših so presenetljivo odprti za nove zamisli, kot so omarice za pakete in novi načini dostave paketov. To se močno razlikuje od starejših potrošnikov, ki bolj cenijo varnost in domačnost ter običajno izbirajo tradicionalne dostavne točke in dostavo na dom.

Nordic e-commerce : Consumers shopping online at least weekly

Source: Postnord

Mladi vodijo nove ideje o plačilih

Največja razlika je morda v načinu plačevanja. Mladi so vodilni pri uporabi mobilnih možnosti plačevanja. Način plačevanja se spreminja, saj so jim všeč možnosti takojšnjega plačila, kot so Swish, Vipps in MobilePay, ter digitalne denarnice, kot sta Apple Pay in Google Pay.Mladi v nordijskih državah dvakrat pogosteje uporabljajo mobilna plačila kot starejši. To pomeni, da bodo mobilna plačila v prihodnosti morda postala norma in ne izjema.

Preffered payment method

Source: Postnord

Pogled naprej

Za prihodnost nordijskega elektronskega poslovanja je pomembno razumeti te razlike med generacijami. Okusi mlajših potrošnikov, zlasti to, kako odprti so za digitalne rešitve in prilagodljivost, nam lahko veliko povedo o tem, kam se bo v prihodnosti razvijalo spletno nakupovanje v regiji. Ko bodo ti mlajši kupci pridobili večjo kupno moč, bodo njihovi okusi verjetno določali standard za spletno nakupovanje v nordijskih državah.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+