2 min. branja

Nogometna mrzlica: kako Euro 2024 spodbuja porabo v Združenem kraljestvu

Ko smo dosegli pol poti UEFA Euro 2024, se nogometni navijači pripravljajo na poletje zabave in porabe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nogometna mrzlica: kako Euro 2024 spodbuja porabo v Združenem kraljestvu
Vir: Depositphotos

Nedavna raziskava BRC je pokazala:

  • 13% nas bo povečalo porabo živil, piva, vina in žganih pijač
  • 9% jih bo gostilo ali se udeležilo srečanj s prijatelji in družino za ogled tekem
  • 6% jih bo kupilo novo televizijo ali elektronsko napravo, da bi sledili akciji.

Po besedah Krisa Hamerja, direktorja politike BRC, bi “britanski trgovci na drobno lahko dosegli klobuk” z živili, elektroniko in uradnim blagom.

V ločeni študiji VoucherCode in GlobalData je bil proučen vpliv Eura 2024 na gospodarstvo Združenega kraljestva. Raziskava je pokazala, da nas bo 35,4 milijona gledalo turnir od doma, gostiln in restavracij, 30,7 milijona pa si bo ogledalo vsaj eno tekmo z angleško ekipo.

Source: Euronews.com

Poročilo ocenjuje, da bo Euro 2024 gospodarstvu Združenega kraljestva dodal 2,75 milijarde funtov s povečano porabo za prodajo hrane in pijače, elektronike, spominkov, kuhanje na vrtu in še več. Polovica tega bo namenjena hrani in pijači, 1,67 milijarde funtov.

V smislu pijač je pivo jasen zmagovalec, saj naj bi med turnirjem porabili 82 milijonov pintov . Priljubljeno bo tudi vino in Aperol Spritzes.

Turnir ne povečuje samo porabe v Veliki Britaniji, ampak tudi v drugih evropskih državah. Raziskava GfK x NielsenIQ je pokazala, da je bilo letos v Franciji prodanih 110.000 dodatnih televizorjev zaradi evra UEFA in olimpijskih iger v Parizu leta 2024. Po kvalifikacijah Turčije za evro se je v državi močno povečala prodaja televizije z velikimi zasloni.

Delite članek
Podobni članki
Veliki podatki povečujejo uspeh e-trgovine
4 min. branja

Veliki podatki povečujejo uspeh e-trgovine

Veliki podatki so zdaj ključnega pomena za podjetja, ki iščejo prednost. Prav tako je ključnega pomena za blagovne znamke in trgovine. Ta ogromen kos informacij prihaja iz različnih virov. Ti vključujejo raziskave, spletne transakcije in družbene medije. Veliki podatki imajo lahko različne oblike. Lahko je strukturirana, polstrukturirana ali nestrukturirana. Znan je po svojih 3 V: […]

Preberite članek
Dodeljevanje zadnjega klika je neuspešno: zakaj je čas za razvoj
3 min. branja

Dodeljevanje zadnjega klika je neuspešno: zakaj je čas za razvoj

Razširjeno zanašanje na modele dodeljevanja zadnjega klika se je izkazalo za vse bolj neustrezno, zlasti pri ciljanju na mlajše, tehnološko podkovane generacije. Nedavne ugotovitve Snapchata poudarjajo nujno potrebo po spremembi paradigme v metodologijah merjenja. Tradicionalni pristop zadnjega klika pogosto prikazuje nepopolno sliko in napačno predstavlja resnično učinkovitost zapletenih, večkanalnih marketinških strategij. Ker potovanja potrošnikov postajajo […]

Preberite članek
Posodobitve GA4 obljubljajo boljše poročanje in vpoglede
2 min. branja

Posodobitve GA4 obljubljajo boljše poročanje in vpoglede

Google je razkril vrsto posodobitev za Google Analytics 4 (GA4), ki obljubljajo, da bodo revolucionirale način, kako tržniki analizirajo in uporabljajo svoje podatke. Posodobitve se osredotočajo na izboljšano poročanje med kanali, napredne vpoglede, ki temeljijo na umetni inteligenci, in zanesljivo podporo za sledenje, osredotočeno na zasebnost.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+