
Nedavna raziskava BRC je pokazala:
- 13% nas bo povečalo porabo za živila, pivo, vino in žgane pijače
- 9% jih bo gostilo ali se udeležilo srečanj s prijatelji in družino, da bi si ogledali tekme
- 6% jih bo kupilo nov televizor ali elektronsko napravo, da bi sledili akciji.
Po besedah Krisa Hamerja, direktorja politike BRC, bi lahko britanski trgovci na drobno dosegli hat-trick z živili, elektroniko in uradnim blagom.
Ločena študija VoucherCode in GlobalData je obravnavala vpliv Eura 2024 na gospodarstvo Združenega kraljestva. Raziskava je pokazala, da nas bo 35,4 milijona gledalo turnir od doma, pubov in restavracij, 30,7 milijona pa bo gledalo vsaj eno tekmo z angleško reprezentanco.

Source: Euronews.com
Poročilo ocenjuje, da bo evro 2024 dodal 2,75 milijarde funtov gospodarstvu Združenega kraljestva s povečano porabo za prodajo hrane in pijače, elektroniko, spominke, vrtno kuhanje in še več. Polovica tega bo namenjena hrani in pijači, 1,67 milijarde funtov.
V smislu pijač je pivo jasen zmagovalec, saj naj bi med turnirjem zaužili 82 milijonov pint . Priljubljeno bo tudi vino in Aperol Spritzes.
Turnir ne povečuje porabe samo v Združenem kraljestvu, ampak tudi v drugih evropskih državah. Raziskava GfK x NielsenIQ je pokazala, da je bilo letos v Franciji prodanih 110.000 dodatnih televizorjev zaradi UEFA Euro in olimpijskih iger v Parizu 2024. Po kvalifikacijah Turčije za evro se je v državi močno povečala prodaja televizorjev z velikimi zasloni.