Nedavna raziskava BRC je pokazala:
- 13% nas bo povečalo porabo živil, piva, vina in žganih pijač
- 9% jih bo gostilo ali se udeležilo srečanj s prijatelji in družino za ogled tekem
- 6% jih bo kupilo novo televizijo ali elektronsko napravo, da bi sledili akciji.
Po besedah Krisa Hamerja, direktorja politike BRC, bi “britanski trgovci na drobno lahko dosegli klobuk” z živili, elektroniko in uradnim blagom.
V ločeni študiji VoucherCode in GlobalData je bil proučen vpliv Eura 2024 na gospodarstvo Združenega kraljestva. Raziskava je pokazala, da nas bo 35,4 milijona gledalo turnir od doma, gostiln in restavracij, 30,7 milijona pa si bo ogledalo vsaj eno tekmo z angleško ekipo.
Poročilo ocenjuje, da bo Euro 2024 gospodarstvu Združenega kraljestva dodal 2,75 milijarde funtov s povečano porabo za prodajo hrane in pijače, elektronike, spominkov, kuhanje na vrtu in še več. Polovica tega bo namenjena hrani in pijači, 1,67 milijarde funtov.
V smislu pijač je pivo jasen zmagovalec, saj naj bi med turnirjem porabili 82 milijonov pintov . Priljubljeno bo tudi vino in Aperol Spritzes.
Turnir ne povečuje samo porabe v Veliki Britaniji, ampak tudi v drugih evropskih državah. Raziskava GfK x NielsenIQ je pokazala, da je bilo letos v Franciji prodanih 110.000 dodatnih televizorjev zaradi evra UEFA in olimpijskih iger v Parizu leta 2024. Po kvalifikacijah Turčije za evro se je v državi močno povečala prodaja televizije z velikimi zasloni.