2 min. branja

Nogometna mrzlica: Kako Euro 2024 spodbuja porabo v Združenem kraljestvu

Ko smo dosegli polovico UEFA Euro 2024, se nogometni navdušenci pripravljajo na poletje zabave in porabe.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nogometna mrzlica: Kako Euro 2024 spodbuja porabo v Združenem kraljestvu
Vir: Depositphotos

Nedavna raziskava BRC je pokazala:

  • 13% nas bo povečalo porabo za živila, pivo, vino in žgane pijače
  • 9% jih bo gostilo ali se udeležilo srečanj s prijatelji in družino, da bi si ogledali tekme
  • 6% jih bo kupilo nov televizor ali elektronsko napravo, da bi sledili akciji.

Po besedah Krisa Hamerja, direktorja politike BRC, bi lahko britanski trgovci na drobno dosegli hat-trick z živili, elektroniko in uradnim blagom.

Ločena študija VoucherCode in GlobalData je obravnavala vpliv Eura 2024 na gospodarstvo Združenega kraljestva. Raziskava je pokazala, da nas bo 35,4 milijona gledalo turnir od doma, pubov in restavracij, 30,7 milijona pa bo gledalo vsaj eno tekmo z angleško reprezentanco.

Source: Euronews.com

Poročilo ocenjuje, da bo evro 2024 dodal 2,75 milijarde funtov gospodarstvu Združenega kraljestva s povečano porabo za prodajo hrane in pijače, elektroniko, spominke, vrtno kuhanje in še več. Polovica tega bo namenjena hrani in pijači, 1,67 milijarde funtov.

V smislu pijač je pivo jasen zmagovalec, saj naj bi med turnirjem zaužili 82 milijonov pint . Priljubljeno bo tudi vino in Aperol Spritzes.

Turnir ne povečuje porabe samo v Združenem kraljestvu, ampak tudi v drugih evropskih državah. Raziskava GfK x NielsenIQ je pokazala, da je bilo letos v Franciji prodanih 110.000 dodatnih televizorjev zaradi UEFA Euro in olimpijskih iger v Parizu 2024. Po kvalifikacijah Turčije za evro se je v državi močno povečala prodaja televizorjev z velikimi zasloni.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+