3 min. branja

Nizozemski trendi rasti e-trgovine: storitve povečujejo spletno porabo

Čeprav je bilo kupljenih manj izdelkov, nizozemski trendi rasti e-trgovine kažejo 6-odstotno povečanje spletne trgovine na drobno in dosego 17,5 milijarde evrov. Storitve, zlasti zdravstveno zavarovanje in zavarovanje škode, so bile glavne gonilne sile te rasti. Ti rezultati so prišli iz študije Thuiswinkel Markt Monitor, ki jo je izvedel GfK za Thuiswinkel.org in Retail Insiders v sodelovanju s PostNL in Betaalvereniging Nederland. Ne glede na to, da se skoraj tretjina vseh nakupov na drobno zdaj zgodi prek spleta, je bilo kupljenih le 173 milijonov izdelkov, kar je za 2 % manj kot leto prej.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nizozemski trendi rasti e-trgovine: storitve povečujejo spletno porabo
Vir: Depositphotos (edited in Canva Pro)

Storitve spodbujajo nizozemske trende rasti e-trgovine

Največja stvar, ki je spodbudila rast nizozemskega e-poslovanja, so bile storitve, ki so se povečale za 13%. Prišlo je do velikega 27-odstotnega povečanja zdravstvenega zavarovanja in zavarovanja škode, povečala pa se je tudi prodaja vstopnic za spletna mesta in dogodke. To je bilo deloma zato, ker so olimpijske igre prihajale v Francijo.

Poraba za blago je ostala precej stabilna, le 1-odstotno povečanje, število kupljenega blaga pa se je zmanjšalo za 4%. Nekatere kategorije, kot so Čevlji in osebni življenjski slog in Hrana / Nearfood, so zabeležile 11-odstotni padec.

Raznolika spletna poraba po kategorijah

Odstotek spletnega nakupovanja, ki ga ljudje opravijo, se med kategorijami zelo spreminja. Ljudje pogosteje kupujejo storitve prek spleta namesto blaga.

Na primer, le 8% porabe za hrano in pijačo v bližini hrane se zgodi na spletu, kar znižuje skupno povprečje. Ko se ta kategorija izloči, potrošniki porabijo 37% svojih prihodkov od prodaje na drobno za spletne nakupe.

Dutch ecommerce grows 6% in 2024: Services boost spending, cross-border shopping rises.

Source: Thuiswinkel

Čezmejno nakupovanje: naraščajoči trend v nizozemskem e-poslovanju

S 6-odstotnim povečanjem na 20,3 milijona prodaj zunaj Nizozemske se čezmejno nakupovanje povečuje. Kitajske spletne trgovine so postale zelo znane. Na splošno so ljudje v tujih spletnih trgovinah porabili za 16 % več ali 2,3 milijarde evrov.

V prvi polovici leta 2024 so Nizozemci iz Kitajske kupili 6 milijonov stvari. Vsak nakup stane v povprečju 41 evrov, kar je veliko manj od povprečja na Nizozemskem (101 evrov) ali v drugih evropskih državah, kot je Nemčija (110 evrov).

Mobilni načini porabe in plačila

Prodaja pametnih telefonov se je ustavila, vendar se je njihov delež celotne spletne porabe povečal s 25% na 28%, kar kaže, da potrošniki porabijo več denarja prek svojih mobilnih naprav.

Več ljudi je začelo raje iDEAL kot način plačila, predvsem pa se je odmaknilo od uporabe kreditnih kartic.

Ti naraščajoči trendi v nizozemski e-trgovini kažejo, kako se spletno nakupovanje na Nizozemskem spreminja, pri čemer storitve in čezmejno nakupovanje postajajo vse pomembnejše.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+