Storitve spodbujajo nizozemske trende rasti e-trgovine
Največja stvar, ki je spodbudila rast nizozemskega e-poslovanja, so bile storitve, ki so se povečale za 13%. Prišlo je do velikega 27-odstotnega povečanja zdravstvenega zavarovanja in zavarovanja škode, povečala pa se je tudi prodaja vstopnic za spletna mesta in dogodke. To je bilo deloma zato, ker so olimpijske igre prihajale v Francijo.
Poraba za blago je ostala precej stabilna, le 1-odstotno povečanje, število kupljenega blaga pa se je zmanjšalo za 4%. Nekatere kategorije, kot so Čevlji in osebni življenjski slog in Hrana / Nearfood, so zabeležile 11-odstotni padec.
Raznolika spletna poraba po kategorijah
Odstotek spletnega nakupovanja, ki ga ljudje opravijo, se med kategorijami zelo spreminja. Ljudje pogosteje kupujejo storitve prek spleta namesto blaga.
Na primer, le 8% porabe za hrano in pijačo v bližini hrane se zgodi na spletu, kar znižuje skupno povprečje. Ko se ta kategorija izloči, potrošniki porabijo 37% svojih prihodkov od prodaje na drobno za spletne nakupe.
Čezmejno nakupovanje: naraščajoči trend v nizozemskem e-poslovanju
S 6-odstotnim povečanjem na 20,3 milijona prodaj zunaj Nizozemske se čezmejno nakupovanje povečuje. Kitajske spletne trgovine so postale zelo znane. Na splošno so ljudje v tujih spletnih trgovinah porabili za 16 % več ali 2,3 milijarde evrov.
V prvi polovici leta 2024 so Nizozemci iz Kitajske kupili 6 milijonov stvari. Vsak nakup stane v povprečju 41 evrov, kar je veliko manj od povprečja na Nizozemskem (101 evrov) ali v drugih evropskih državah, kot je Nemčija (110 evrov).
Mobilni načini porabe in plačila
Ti naraščajoči trendi v nizozemski e-trgovini kažejo, kako se spletno nakupovanje na Nizozemskem spreminja, pri čemer storitve in čezmejno nakupovanje postajajo vse pomembnejše.