2 min. branja

Nizozemska vodi globalno spletno nakupovanje, poroča UNCTAD

Poročilo Konference Združenih narodov o trgovini in razvoju (UNCTAD) je pokazalo, da ima Nizozemska najvišjo stopnjo spletnih nakupovalcev. Druge vodilne države v Evropi so Združeno kraljestvo, Švedska in Danska.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nizozemska vodi globalno spletno nakupovanje, poroča UNCTAD
Vir: Depositphotos

Organizacija je sestavila lestvico, ki prikazuje delež spletnih kupcev v izbranih državah. Kar 7 evropskih držav se je uvrstilo v TOP 10.

“Med letoma 2017 in 2021 se je uporaba e-trgovine v najmanj razvitih državah povečala za 140%. Vendar to še vedno predstavlja le 5,8% posameznikov, ki nakupujejo prek spleta, v primerjavi z 62% v razvitih državah,” navaja poročilo.

Zunaj Evrope imajo Kitajska, Kanada in Južna Koreja pomembne položaje na seznamu UNCTAD in se uvrščajo med prvih deset držav z največjo penetracijo e-trgovine. Kitajska je s svojo močjo in spletno prevlado šele na petem mestu. Čeprav ima država velik delež uporabnikov interneta, velik del prebivalstva še ni digitalno aktiven.

Source: UNCTAD

Nizozemci s svojim prvim mestom predstavljajo zrel trg z velikim deležem prebivalstva, ki se ukvarja s spletnim nakupovanjem. To rast je olajšala prisotnost hitrega dostopa do interneta po vsej državi.

V južni Evropi je penetracija e-trgovine še vedno precej nizka. Vendar pa lahko to dejstvo beremo kot priložnost za širitev. Osredotočenost na te trge bi lahko prinesla znatno rast. Države v razvoju predstavljajo edinstvene priložnosti za spodbujanje digitalnega napredka.

Nasprotno pa je na razvitih trgih, kot so Nizozemska, Združeno kraljestvo ali Nemčija, zelo pomembno razumeti konkurenčno okolje. Če nameravate preseliti svoje podjetje v te države, priporočamo, da se osredotočite na razlikovanje ponudbe in upoštevanje taktike lokalnih voditeljev.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+