2 min. branja

Nizozemska vodi globalno spletno nakupovanje, poroča UNCTAD

Poročilo Konference Združenih narodov o trgovini in razvoju (UNCTAD) je pokazalo, da ima Nizozemska najvišjo stopnjo spletnih nakupovalcev. Druge vodilne države v Evropi so Združeno kraljestvo, Švedska in Danska.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nizozemska vodi globalno spletno nakupovanje, poroča UNCTAD
Vir: Depositphotos

Organizacija je sestavila lestvico, ki prikazuje delež spletnih kupcev v izbranih državah. Kar 7 evropskih držav se je uvrstilo v TOP 10.

“Med letoma 2017 in 2021 se je uporaba e-trgovine v najmanj razvitih državah povečala za 140%. Vendar to še vedno predstavlja le 5,8% posameznikov, ki nakupujejo prek spleta, v primerjavi z 62% v razvitih državah,” navaja poročilo.

Zunaj Evrope imajo Kitajska, Kanada in Južna Koreja pomembne položaje na seznamu UNCTAD in se uvrščajo med prvih deset držav z največjo penetracijo e-trgovine. Kitajska je s svojo močjo in spletno prevlado šele na petem mestu. Čeprav ima država velik delež uporabnikov interneta, velik del prebivalstva še ni digitalno aktiven.

Source: UNCTAD

Nizozemci s svojim prvim mestom predstavljajo zrel trg z velikim deležem prebivalstva, ki se ukvarja s spletnim nakupovanjem. To rast je olajšala prisotnost hitrega dostopa do interneta po vsej državi.

V južni Evropi je penetracija e-trgovine še vedno precej nizka. Vendar pa lahko to dejstvo beremo kot priložnost za širitev. Osredotočenost na te trge bi lahko prinesla znatno rast. Države v razvoju predstavljajo edinstvene priložnosti za spodbujanje digitalnega napredka.

Nasprotno pa je na razvitih trgih, kot so Nizozemska, Združeno kraljestvo ali Nemčija, zelo pomembno razumeti konkurenčno okolje. Če nameravate preseliti svoje podjetje v te države, priporočamo, da se osredotočite na razlikovanje ponudbe in upoštevanje taktike lokalnih voditeljev.

Delite članek
Podobni članki
Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja
3 min. branja

Prihodnost e-trgovine je tu: Perplexity začenja z možnostjo nakupovanja

Umetna inteligenca vse bolj vpliva na način nakupovanja in prodaje. Njena vključitev v nakupni proces prinaša vrsto inovacij, ki spreminjajo tradicionalne pristope v učinkovitejše, hitrejše in personalizirane izkušnje. To dokazuje Perplexity – iskalnik z umetno inteligenco, ki naj bi s svojo najnovejšo funkcijo revolucionarno spremenil nakupovanje. Z novimi funkcijami, ki povečujejo udobje kupcev, odpira nove […]

Preberite članek
Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije
2 min. branja

Družabne platforme se spopadajo s pritiskom na praznične premije

Ob bližajočih se praznikih je opazna sprememba v načinu oglaševanja naročniških storitev in blaga s strani velikih družbeno-medijskih podjetij. Te platforme trenutno uporabljajo celozaslonske oglase znotraj svojih aplikacij kot del svojih agresivnih tržnih strategij. Čeprav ta strategija učinkovito izkorišča njihovo ogromno bazo uporabnikov, je zaradi svoje potencialno vsiljive narave deležna kritik.

Preberite članek
Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati
2 min. branja

Ustvarjalni studio Google Ads bo kmalu prenehal delovati

Google je napovedal, da bo orodje Google Ads Creative Studio prenehalo delovati konec marca 2025. S tem korakom se bo podjetje osredotočilo na nova področja rasti in krepitev partnerstev s kreativnimi agencijami, da bi omogočilo izvajanje prilagojenih kampanj v velikem obsegu.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+