Organizacija je sestavila lestvico, ki prikazuje delež spletnih kupcev v izbranih državah. Kar 7 evropskih držav se je uvrstilo v TOP 10.
“Med letoma 2017 in 2021 se je uporaba e-trgovine v najmanj razvitih državah povečala za 140%. Vendar to še vedno predstavlja le 5,8% posameznikov, ki nakupujejo prek spleta, v primerjavi z 62% v razvitih državah,” navaja poročilo.
Zunaj Evrope imajo Kitajska, Kanada in Južna Koreja pomembne položaje na seznamu UNCTAD in se uvrščajo med prvih deset držav z največjo penetracijo e-trgovine. Kitajska je s svojo močjo in spletno prevlado šele na petem mestu. Čeprav ima država velik delež uporabnikov interneta, velik del prebivalstva še ni digitalno aktiven.
Nizozemci s svojim prvim mestom predstavljajo zrel trg z velikim deležem prebivalstva, ki se ukvarja s spletnim nakupovanjem. To rast je olajšala prisotnost hitrega dostopa do interneta po vsej državi.V južni Evropi je penetracija e-trgovine še vedno precej nizka. Vendar pa lahko to dejstvo beremo kot priložnost za širitev. Osredotočenost na te trge bi lahko prinesla znatno rast. Države v razvoju predstavljajo edinstvene priložnosti za spodbujanje digitalnega napredka.
Nasprotno pa je na razvitih trgih, kot so Nizozemska, Združeno kraljestvo ali Nemčija, zelo pomembno razumeti konkurenčno okolje. Če nameravate preseliti svoje podjetje v te države, priporočamo, da se osredotočite na razlikovanje ponudbe in upoštevanje taktike lokalnih voditeljev.