2 min. branja

Nizozemska vodi globalno spletno nakupovanje, poroča UNCTAD

Poročilo Konference Združenih narodov o trgovini in razvoju (UNCTAD) je pokazalo, da ima Nizozemska najvišjo stopnjo spletnih nakupovalcev. Druge vodilne države v Evropi so Združeno kraljestvo, Švedska in Danska.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nizozemska vodi globalno spletno nakupovanje, poroča UNCTAD
Vir: Depositphotos

Organizacija je sestavila lestvico, ki prikazuje delež spletnih kupcev v izbranih državah. Kar 7 evropskih držav se je uvrstilo v TOP 10.

“Med letoma 2017 in 2021 se je uporaba e-trgovine v najmanj razvitih državah povečala za 140%. Vendar to še vedno predstavlja le 5,8% posameznikov, ki nakupujejo prek spleta, v primerjavi z 62% v razvitih državah,” navaja poročilo.

Zunaj Evrope imajo Kitajska, Kanada in Južna Koreja pomembne položaje na seznamu UNCTAD in se uvrščajo med prvih deset držav z največjo penetracijo e-trgovine. Kitajska je s svojo močjo in spletno prevlado šele na petem mestu. Čeprav ima država velik delež uporabnikov interneta, velik del prebivalstva še ni digitalno aktiven.

Source: UNCTAD

Nizozemci s svojim prvim mestom predstavljajo zrel trg z velikim deležem prebivalstva, ki se ukvarja s spletnim nakupovanjem. To rast je olajšala prisotnost hitrega dostopa do interneta po vsej državi.

V južni Evropi je penetracija e-trgovine še vedno precej nizka. Vendar pa lahko to dejstvo beremo kot priložnost za širitev. Osredotočenost na te trge bi lahko prinesla znatno rast. Države v razvoju predstavljajo edinstvene priložnosti za spodbujanje digitalnega napredka.

Nasprotno pa je na razvitih trgih, kot so Nizozemska, Združeno kraljestvo ali Nemčija, zelo pomembno razumeti konkurenčno okolje. Če nameravate preseliti svoje podjetje v te države, priporočamo, da se osredotočite na razlikovanje ponudbe in upoštevanje taktike lokalnih voditeljev.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU