2 min. branja

Niti začenja oglaševanje: Nova priložnost za blagovne znamke e-trgovine

Matično podjetje Instagrama Meta je napovedalo odprtje oglaševalske platforme v svojem družabnem omrežju Threads, ki se širi. Glede na to, da je platforma dosegla impresiven mejnik 300 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, to predstavlja pomembno priložnost za blagovne znamke e-trgovine, da dosežejo novo občinstvo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Niti začenja oglaševanje: Nova priložnost za blagovne znamke e-trgovine
Vir: Depositphotos

Zanimivo je, da tri četrtine uporabnikov Threads trenutno sledi vsaj eni blagovni znamki, kar nakazuje, da imajo poslovni računi velik potencial. Meta začenja z majhnim preizkusom slikovnih oglasov z izbranim naborom oglaševalcev in uvaja metodičen pristop k uvajanju oglasov.

Pomembno je, da tržniki vedo, da bo prenos trenutnih kampanj na Threads preprost in da bo treba v upravitelju oglasov le označiti polje.

Vlaganje v nova sredstva ali ustvarjanje izvirne ustvarjalne vsebine ni potrebno. Varnost blagovne znamke je bila prav tako glavna prednostna naloga družbe Meta. Meta je uvedla svoje preizkušene varnostne ukrepe, vključno s “filtrom inventarja”, ki oglaševalcem omogoča nadzor nad občutljivostjo organske vsebine, ki meji na njihove oglase.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Sistem bo podpiral več kot trideset jezikov. Uporabniki bodo lahko prilagodili svojo oglaševalsko izkušnjo s poročanjem, skrivanjem ali preskakovanjem oglasov. V prihodnjih mesecih namerava Meta uvesti dodatne izboljšave, kot so orodja za preverjanje s strani tretjih oseb. Splet ponuja e-trgovinam obetavno priložnost, da na platformi, ki naravno povezuje potrošnike in blagovne znamke, dosežejo širše občinstvo.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU