2 min. branja

Niti začenja oglaševanje: Nova priložnost za blagovne znamke e-trgovine

Matično podjetje Instagrama Meta je napovedalo odprtje oglaševalske platforme v svojem družabnem omrežju Threads, ki se širi. Glede na to, da je platforma dosegla impresiven mejnik 300 milijonov mesečno aktivnih uporabnikov, to predstavlja pomembno priložnost za blagovne znamke e-trgovine, da dosežejo novo občinstvo.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Niti začenja oglaševanje: Nova priložnost za blagovne znamke e-trgovine
Vir: Depositphotos

Zanimivo je, da tri četrtine uporabnikov Threads trenutno sledi vsaj eni blagovni znamki, kar nakazuje, da imajo poslovni računi velik potencial. Meta začenja z majhnim preizkusom slikovnih oglasov z izbranim naborom oglaševalcev in uvaja metodičen pristop k uvajanju oglasov.

Pomembno je, da tržniki vedo, da bo prenos trenutnih kampanj na Threads preprost in da bo treba v upravitelju oglasov le označiti polje.

Vlaganje v nova sredstva ali ustvarjanje izvirne ustvarjalne vsebine ni potrebno. Varnost blagovne znamke je bila prav tako glavna prednostna naloga družbe Meta. Meta je uvedla svoje preizkušene varnostne ukrepe, vključno s “filtrom inventarja”, ki oglaševalcem omogoča nadzor nad občutljivostjo organske vsebine, ki meji na njihove oglase.

Threads Launches Advertising

Source: Facebook.com/business

Sistem bo podpiral več kot trideset jezikov. Uporabniki bodo lahko prilagodili svojo oglaševalsko izkušnjo s poročanjem, skrivanjem ali preskakovanjem oglasov. V prihodnjih mesecih namerava Meta uvesti dodatne izboljšave, kot so orodja za preverjanje s strani tretjih oseb. Splet ponuja e-trgovinam obetavno priložnost, da na platformi, ki naravno povezuje potrošnike in blagovne znamke, dosežejo širše občinstvo.

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+