
Zanimivo je, da tri četrtine uporabnikov Threads trenutno sledi vsaj eni blagovni znamki, kar nakazuje, da imajo poslovni računi velik potencial. Meta začenja z majhnim preizkusom slikovnih oglasov z izbranim naborom oglaševalcev in uvaja metodičen pristop k uvajanju oglasov.
Pomembno je, da tržniki vedo, da bo prenos trenutnih kampanj na Threads preprost in da bo treba v upravitelju oglasov le označiti polje.
Vlaganje v nova sredstva ali ustvarjanje izvirne ustvarjalne vsebine ni potrebno. Varnost blagovne znamke je bila prav tako glavna prednostna naloga družbe Meta. Meta je uvedla svoje preizkušene varnostne ukrepe, vključno s “filtrom inventarja”, ki oglaševalcem omogoča nadzor nad občutljivostjo organske vsebine, ki meji na njihove oglase.

Source: Facebook.com/business
Sistem bo podpiral več kot trideset jezikov. Uporabniki bodo lahko prilagodili svojo oglaševalsko izkušnjo s poročanjem, skrivanjem ali preskakovanjem oglasov. V prihodnjih mesecih namerava Meta uvesti dodatne izboljšave, kot so orodja za preverjanje s strani tretjih oseb. Splet ponuja e-trgovinam obetavno priložnost, da na platformi, ki naravno povezuje potrošnike in blagovne znamke, dosežejo širše občinstvo.