1 min. branja

Niti dodajo nedavni filter za rezultate iskanja

Niti z najnovejšo posodobitvijo prinesejo filter za razvrščanje sporočil v realnem času. Nov zavihek »Nedavno« v Iskanju Google uporabnikom prikaže kronološke rezultate.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Niti dodajo nedavni filter za rezultate iskanja
Vir: Depositphotos

Ekipa organizacije Threads sprva ni bila naklonjena vključitvi kronoloških prikazovalnih funkcij. To je zato, ker imajo priljubljeni hashtagi pogosto profile, ki širijo napačne informacije in neželeno pošto.

Izjava vodje Instagrama in niti, Adam Mosseri, predlaga previdnost:

Source Web.swipeinsight.app

Niti poskušajo, vendar še vedno zaostajajo

Z naraščajočo bazo uporabnikov 150 milijonov aktivnih mesečnih uporabnikov Threads napreduje. Strateška uvedba funkcij, kot so kronološki pogledi, poudarja Metino odločenost, da potisne niti proti milijardi uporabnikov.

Cilj niti je ustvariti brezhibno kronološko izkušnjo brskanja, ki bi odstavila omrežje X, ki ostaja stalnica za posodobitve v realnem času.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU