3 min. branja

Nazaj v šolo v ZDA: kako ameriški starši kupujejo in koliko porabijo

Prazniki so se šele začeli, vendar tržniki vedo, da je začetek kampanj Nazaj v šolo tik za vogalom. Raziskava ameriškega trga kaže, da bi lahko bila poraba za nakupovanje višja kot lani.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Nazaj v šolo v ZDA: kako ameriški starši kupujejo in koliko porabijo
Vir: Depositphotos

Glede na raziskavo JLLa naj bi starši v ZDA letos porabili skoraj 22% več za šolske potrebščine . Ta trend kaže na ključne priložnosti in izzive, s katerimi se lahko evropske e-trgovine učijo od svojih trgov in se jim prilagodijo.

Starši nameravajo porabiti 475 dolarjev na otroka, lani pa 390 dolarjev.

Walmart, Amazon in Target ostajajo najboljša izbira za nakupovanje. To je velika prednost za velike, uveljavljene trgovce na drobno. Evropske platforme lahko črpajo navdih – izbira teh trgovin kaže na pomen izgradnje močne blagovne znamke in ponudbe široke palete izdelkov po dostopnih cenah.

Druga, čeprav veliko manj priljubljena izbira, so trgovci na drobno, kot so Costco, Old Navy in Dollar General. Vendar so še vedno del nakupovalnega okolja. To kaže, da medtem ko prevladujejo veliki trgovci na drobno, še vedno obstaja prostor za specializirane trgovce na drobno, da pridobijo delež na trgu.

Source: JLL

Raziskava tudi kaže, da je približno četrtina staršev začela nakupovati šolarje prej – junija (22,1 %), julija (20 %) in avgusta (16,8 %). Na podlagi te distribucije vidimo, da je primerno zagotoviti dobre strategije inventarja in trženja, tako da lahko trgovine zadovoljijo tako zgodnje kot pozne kupce.

Ko se potrošniki letos pripravljajo na izpolnitev nakupovalnih seznamov za šolske potrebščine, ameriške trgovine počasi začenjajo poletno prodajo. Amazon se začne s svojim premiernim dnevom od 16. do 17. julija, sledijo pa mu drugi trgovci, vključno s Target, Walmart, Best Buy in Kohl’s.

Soočanje z inflacijo

Zanimivo je, da starši v skoraj vseh dohodkovnih skupinah načrtujejo, da bodo v šolski sezoni porabili več denarja v primerjavi z lanskim letom. Bogatejša gospodinjstva (ki zaslužijo več kot 150.000 dolarjev) najbolj povečujejo svoje proračune. Kljub inflacijskim pomislekom starši, ki zaslužijo več kot 50.000 dolarjev, ne zmanjšujejo svojih proračunov. Vendar pa starši z nižjimi dohodki, ki zaslužijo manj kot 50.000 dolarjev, zmanjšujejo svoje proračune zaradi inflacije in iščejo prodajo, kupone in posle.

Vrzel se povečuje. To pomeni, da je primerno ponuditi konkurenčne cene in privlačne ponudbe, da bi pritegnili stranke, ki se zavedajo proračuna. Hkrati ne pozabite na kakovostne in vrhunske izdelke za bogatejše stranke.

Source: JLL

Raziskava pravi, da mame nameravajo porabiti več, iskati prodajo, ponudbe in kupone, ponovno uporabiti šolske izdelke, nakupovati julija in avgusta. V glavnem naročajo prek spleta in ekonomsko pri velikih in cenejših blagovnih znamkah, v povprečju obiščejo 2-5 trgovcev na drobno. Očetje ponavadi začnejo nakupovati zgodaj. V povprečju porabijo manj, nakupujejo v nakupovalnih središčih, uporabljajo BOPIS (Buy Online, Pick Up in Store) in raje brezplačno dostavo. V trgovinah cenijo enostavno navigacijo, obiskujejo pisarniške potrebščine, veleblagovnice in trgovine z elektroniko. Nakupujejo pri 6-7 prodajalcih.

Kaj lahko torej odvzamemo nakupovalnim trendom v ZDA? Z razumevanjem povečane porabe na otroka, priljubljenih nakupovalnih destinacij, porazdeljenih časovnic nakupovanja in različnih proračunov različnih dohodkovnih skupin se lahko evropske platforme za e-trgovanje bolje pripravijo na uspešno prodajno sezono. Ponudba široke palete izdelkov, konkurenčne cene, privlačne ponudbe in pravočasne prodajne promocije bodo ključnega pomena za pridobitev deleža na tem področju.

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+