Glede na raziskavo JLLa naj bi starši v ZDA letos porabili skoraj 22% več za šolske potrebščine . Ta trend kaže na ključne priložnosti in izzive, s katerimi se lahko evropske e-trgovine učijo od svojih trgov in se jim prilagodijo.
Starši nameravajo porabiti 475 dolarjev na otroka, lani pa 390 dolarjev.
Walmart, Amazon in Target ostajajo najboljša izbira za nakupovanje. To je velika prednost za velike, uveljavljene trgovce na drobno. Evropske platforme lahko črpajo navdih – izbira teh trgovin kaže na pomen izgradnje močne blagovne znamke in ponudbe široke palete izdelkov po dostopnih cenah.
Druga, čeprav veliko manj priljubljena izbira, so trgovci na drobno, kot so Costco, Old Navy in Dollar General. Vendar so še vedno del nakupovalnega okolja. To kaže, da medtem ko prevladujejo veliki trgovci na drobno, še vedno obstaja prostor za specializirane trgovce na drobno, da pridobijo delež na trgu.
Raziskava tudi kaže, da je približno četrtina staršev začela nakupovati šolarje prej – junija (22,1 %), julija (20 %) in avgusta (16,8 %). Na podlagi te distribucije vidimo, da je primerno zagotoviti dobre strategije inventarja in trženja, tako da lahko trgovine zadovoljijo tako zgodnje kot pozne kupce.
Ko se potrošniki letos pripravljajo na izpolnitev nakupovalnih seznamov za šolske potrebščine, ameriške trgovine počasi začenjajo poletno prodajo. Amazon se začne s svojim premiernim dnevom od 16. do 17. julija, sledijo pa mu drugi trgovci, vključno s Target, Walmart, Best Buy in Kohl’s.
Soočanje z inflacijo
Zanimivo je, da starši v skoraj vseh dohodkovnih skupinah načrtujejo, da bodo v šolski sezoni porabili več denarja v primerjavi z lanskim letom. Bogatejša gospodinjstva (ki zaslužijo več kot 150.000 dolarjev) najbolj povečujejo svoje proračune. Kljub inflacijskim pomislekom starši, ki zaslužijo več kot 50.000 dolarjev, ne zmanjšujejo svojih proračunov. Vendar pa starši z nižjimi dohodki, ki zaslužijo manj kot 50.000 dolarjev, zmanjšujejo svoje proračune zaradi inflacije in iščejo prodajo, kupone in posle.
Vrzel se povečuje. To pomeni, da je primerno ponuditi konkurenčne cene in privlačne ponudbe, da bi pritegnili stranke, ki se zavedajo proračuna. Hkrati ne pozabite na kakovostne in vrhunske izdelke za bogatejše stranke.
Raziskava pravi, da mame nameravajo porabiti več, iskati prodajo, ponudbe in kupone, ponovno uporabiti šolske izdelke, nakupovati julija in avgusta. V glavnem naročajo prek spleta in ekonomsko pri velikih in cenejših blagovnih znamkah, v povprečju obiščejo 2-5 trgovcev na drobno. Očetje ponavadi začnejo nakupovati zgodaj. V povprečju porabijo manj, nakupujejo v nakupovalnih središčih, uporabljajo BOPIS (Buy Online, Pick Up in Store) in raje brezplačno dostavo. V trgovinah cenijo enostavno navigacijo, obiskujejo pisarniške potrebščine, veleblagovnice in trgovine z elektroniko. Nakupujejo pri 6-7 prodajalcih.
Kaj lahko torej odvzamemo nakupovalnim trendom v ZDA? Z razumevanjem povečane porabe na otroka, priljubljenih nakupovalnih destinacij, porazdeljenih časovnic nakupovanja in različnih proračunov različnih dohodkovnih skupin se lahko evropske platforme za e-trgovanje bolje pripravijo na uspešno prodajno sezono. Ponudba široke palete izdelkov, konkurenčne cene, privlačne ponudbe in pravočasne prodajne promocije bodo ključnega pomena za pridobitev deleža na tem področju.