4 min. branja

Naš dnevni odmerek sovraštva

Sovražniki so bili, so in bodo tukaj. Ali se naučimo, kako izkoristiti njihov potencial v svojo korist, ali pa bomo po vsaki negativni objavi še naprej imeli živčne zlome.

Stanislav Koleštík
Creative director a CEO Koleštík – Skvelý nápad
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Naš dnevni odmerek sovraštva
Vir: Depositphotos

Ali so sovražniki res hujši od pljučnice ali so vredni svoje teže v zlatu? Sovražniki so ogledalo vašega podjetja ali projekta, zato se nagibajmo k možnosti B. Razdelil bi jih v tri skupine:

1. Vaši sovražniki
Zaradi njih boste akutno občutili, če nekaj ni bilo 100%. Klimatska naprava v trgovini je bila premočna, klimatska naprava je bila prešibka … To zagotovo veste. Če pa vam 15 ljudi piše, da je klimatska naprava premočna, je to znak, ki ga morate jemati resno. Ko se ljudje pogosteje pritožujejo nad nečim, je čas, da bodite pozorni. In to je treba jemati pozitivno. Prikazujejo, kaj v vašem podjetju ne deluje, in to brezplačno! Zaposleni morda niso povsem pošteni, toda dober sovražnik bo opravil revizijo na kraju samem.

2. Sovražniki tekmovalcev
In te bi morali ceniti. Konec koncev, kaj je lepšega od negativnih komentarjev pod vašo konkurenco? Užitek, boljši od najbolj sočnega sadja. In za vas je to rudnik zlata. Prebrali boste, kaj ne deluje za druge, hitro popravili sami in se nato ponudili kot zmagovalec te bitke. Muhe boste ujeli na račun nasprotnikov. Rudnik zlata!

3. Uporniki brez razloga
Ljudje ne vedo, kako delati s kritičnim razmišljanjem in so postali samozadovoljni. S tem, ko jim vse postrežejo na srebrnem pladnju, se ne poskušajo več niti potruditi, da bi ugotovili, na primer, odpiralni čas ali ceno/velikost izdelka. Vendar pa imajo vsi ti sovražniki skupno neomejen internet in napolnjena baterija. Brezumno pišejo o vsem, od 5G nanočipov do kuščarjev pod posteljo. Ti sovražniki so resnično neuporabni in vredni, da jih označimo kot neželeno pošto.

Odgovor je kakovostno upravljanje skupnosti. In če si to lahko privoščite v okviru svoje korporativne komunikacijske strategije, obstaja prostor za trolanje. Odvisno je predvsem od podobe blagovne znamke – ali želite konverzije ali želite biti vljudni. Vendar pa se nikoli ne sklonite k žalitvam. Žalitev ali osebni interes je vedno argumentativna napaka.

Source: Koleštík SKVELÝ NÁPAD

Človeštvo je temeljno

Na družbenih omrežjih in internetu lahko napišemo karkoli in (skoraj) se nam za to ne bo nič zgodilo. Zato ljudje postanejo anonimni boti. Dobra strategija je vrniti človeštvo.

Izpostavil bom strategijo velikih korporacij. Velika razlika je, če podpišete reakcijo na sovražnika kot podjetje ali kot oseba. “Žal nam je, da ste imeli to izkušnjo, vendar smo vse popravili in veselimo se naslednjega videnja. Kate”

Potreben je le podpis in robotski odziv zveni bolj človeško, naš sovražnik pa ima manj ambicij, da bi nadaljeval svojo križarsko vojno proti vam na družbenih omrežjih. Poiščite psihologijo za tem.

Source: Koleštík SKVELÝ NÁPAD

In ker nihče ne mara dolgotrajnih člankov, je tukaj majhen odlomek:

  • 4.8 > 5. Gre za ocene na profilih, kot sta Facebook ali Google My Business. 4.8 izgleda veliko bolj organsko kot čista petica, ki diši po ponarejenih ocenah.
  • Na vsako oceno MORATE odgovoriti. V idealnem primeru spremenite vrstni red besed ali uporabite ime pregledovalca, da ne boste videti robotski. Dodajte tudi čustvene simbole.
  • Uporabite ankete na družbenih omrežjih. Veliko se boste naučili in zabavali svoje občinstvo.
  • MORATE se odzvati na vsako sovraštvo (razen resnično nepomembnih). Poskusite sočustvovati s kritikom, vendar bodite diplomatski in stojte ob strani svojim zaposlenim, če imajo prav. Če se boste odzvali razumno – ljudje si bodo oblikovali svoje mnenje in ne boste videti kot bedak.
  • NIKOLI ne odgovarjajte izven delovnega časa.
  • Bodite pripravljeni. Konkurenti lahko najamejo sovražnike za lažne ocene proti vam. Zato imejte vnaprej pripravljene odgovore na osnovna vprašanja, zaradi katerih bi vas lahko kritizirali, in ko pride čas – jih uporabite kot odgovor.
  • Google Console je nujen. Izvedeli boste, kaj uporabniki iščejo na vašem spletnem mestu. Če ugotovite, da 90% kupcev prosi za e-trgovino, jim prilagodite.
  • Ne spadajte v frazo “Pišite nam v zasebnem sporočilu in skupaj bomo to rešili.” Ljudje se želijo zabavati in želijo videti, kako se boste odzvali. Lahko se lepo prepiraš proti sovražniku in še vedno ostaneš zvezda!
  • Če dobite slabo oceno in je očitno, da je neupravičena, potem dobite organske dobre ocene. Spodbujajte ljudi, da pregledajo prek družbenih medijev, na blagajni, npr. prek QR kode, in videli boste, da se bo slaba ocena hitro pokopala v poplavo velikih.

Za zaključek, samo to: 1 sovražnik je vedno glasnejši od 100 zadovoljnih strank. Ne pozabite na svoje uspehe. Skoraj vsi pišejo sovraštvo, vendar skoraj nihče ne piše hvale. Ne dovolite, da to izkrivlja vašo podobo vašega podjetja.

Delite članek
Stanislav Koleštík
Creative director a CEO Koleštík – Skvelý nápad
Podobni članki
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih
12 min. branja

Razumevanje plačljivega oglaševanja v družabnih medijih

Plačano oglaševanje v družabnih medijih je postalo močno orodje za podjetja, ki želijo izboljšati svojo spletno prisotnost in učinkovito sodelovati s ciljnim občinstvom. V nasprotju z organskimi objavami plačani oglasi blagovnim znamkam omogočajo, da izkoristijo velik doseg platform družabnih medijev in posredujejo prilagojena sporočila, ki se odzivajo na določene demografske skupine. Ker podjetja tekmujejo za […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Preberite članek
V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih
2 min. branja

V5: Neizkoriščen tržni potencial sezone po praznikih

Obdobje med 26. decembrom in sredino januarja, v marketinških krogih znano kot Q5, je pogosto spregledana zlata jama priložnosti za blagovne znamke. Medtem ko mnoga podjetja po prazničnem navalu končajo s svojimi trženjskimi prizadevanji, to “skrito četrtletje” ponuja edinstvene prednosti za tiste, ki razumejo njegov potencial.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+