2 min. branja

Naraščajoči pomen strateškega oblikovanja cen v maloprodaji: Kako podatki preoblikujejo zvestobo potrošnikov

Strateško določanje cen je pomembnejše kot kdaj koli prej in spreminja način, kako podjetja komunicirajo s potrošniki, ki se vse bolj zavedajo stroškov. Glede na nedavno objavljeno poročilo Retail Gazette - Acuity Pricing Report "Pricing power: V raziskavi so razkrite dramatične spremembe v vedenju potrošnikov, saj se zvestoba v vseh tržnih segmentih umika iskanju vrednosti.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Naraščajoči pomen strateškega oblikovanja cen v maloprodaji: Kako podatki preoblikujejo zvestobo potrošnikov
Vir: Depositphotos

.

Strateško določanje cen: Strateško strateško orodje: novo bojišče konkurence

Statični modeli oblikovanja cen in presoje, ki temeljijo na občutkih, so se končali. Glede na poročilo Retail Gazette Acuity Pricing Report maloprodajni trgovci trenutno delujejo na trgu, na katerem lahko manjše razlike v cenah bistveno vplivajo na ključne nakupne odločitve. Strateško oblikovanje cen se je skozi čas spreminjalo, od preprostega finančnega orodja do zaveze, ki določa blagovno znamko in vpliva na zvestobo strank.

Sophie Bailey, izvršna direktorica v podjetju Acuity Pricing, pravi: “Danes je uspeh odvisen od informiranosti, agilnosti in namernosti; podatkov ne uporabljamo le za sledenje trgu, temveč tudi za njegovo vodenje,” je navedeno v raziskavi.

Zvestoba potrošnikov na zgodovinsko najnižji ravni

Podatki iz poročila so za trgovce na drobno zaskrbljujoči. Glede na statistične podatke Deloitte Global Consumer Tracker, na katere se sklicuje poročilo Retail Gazette-Acuity Pricing Report, se trenutno le 8 % potrošnikov v Združenem kraljestvu v vseh nakupovalnih kategorijah opredeljuje kot zvestih blagovni znamki, kar je močno zmanjšanje v primerjavi s 17 % leta 2020. Glede na indeks EY Future Consumer Index, ki je naveden v dokumentu, 57 % potrošnikov v Združenem kraljestvu trenutno meni, da je cena najpomembnejši dejavnik pri izbiri blagovne znamke, kar je znatno povečanje v primerjavi z 41 % leta 2022.

Strategic pricing

Source: Retailgazette.co.uk

Stroški slabe cenovne strategije

Raziskava družbe Salesforce, o kateri poroča poročilo Acuity Pricing Report časopisa Retail Gazette, ki kaže, da bi 47 % potrošnikov prenehalo kupovati pri trgovcu na drobno, ko bi naleteli na neustrezne cenovne prakse, vključno z nekonsistentnimi cenami na različnih kanalih ali zaznanim pomanjkanjem vrednosti, je morda najbolj zaskrbljujoča za trgovce na drobno.

Strateško oblikovanje cen: Strateška strategija: bistvena za prihodnji uspeh

Razvoj močnih in odzivnih strateških cen ni več neobvezen za trgovce na drobno, ki nadzorujejo zapleten asortiman izdelkov, ali blagovne znamke, ki skušajo ohraniti vrhunski položaj v močni konkurenci; zdaj je nujen za preživetje in širitev v letu 2025 in pozneje. Tisti, ki so spretni pri strateškem oblikovanju cen na podlagi podatkov, bodo v najboljšem položaju za pridobivanje marže in zvestobe strank na trgu, ki postaja vse bolj konkurenčen zaradi sprememb v maloprodaji.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+