2 min. branja

Napoved postavlja maloprodajne medije pred televizijsko oglaševanje

Maloprodajni mediji lahko dosežejo stranke neposredno na prodajnem mestu. Vzemimo za primer verigo Tesco, ki je v svojih trgovinah močno razširila digitalne zaslone.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Napoved postavlja maloprodajne medije pred televizijsko oglaševanje
Vir: Depositphotos

Po podatkih Nacionalne maloprodajne zveze bo svetovna poraba za oglaševanje v maloprodajnih medijih do leta 2025 presegla 100 milijard dolarjev, kar bo preseglo izdatke za televizijsko oglaševanje.

Tesco namerava do konca leta razširiti svojo mrežo digitalnih zaslonov na 6.000 in tako postati največja mreža v Evropi. Ta poteza je podprta z obsežno uporabo personalizacije in naprednih tehnologij, vključno z umetno inteligenco in analizo podatkov iz njihovega oddelka Dunnhumby.

Pripravite se na hiperpersonalizacijo

Eden od ključnih projektov Tesca je uvedba ročnega skenerja naslednje generacije, ki bodo omogočili hiperpersonalizirano oglaševanje. Ti skenerji bodo združevali podatke Tesco Clubcard z umetno inteligenco, kar bo omogočilo bolj ciljno usmerjene in učinkovite oglaševalske kampanje.

V Združenem kraljestvu že poteka pilotna faza tega projekta, ki vključuje na tisoče kupcev. Trgovska veriga bo tako lahko ponudila personalizirane vpoglede , ki bodo dobaviteljem pomagali učinkoviteje doseči stranke.

Po podatkih Tesca lahko kampanje, ki uporabljajo digitalne zaslone, pokažejo 33-odstotno povečanje prodaje in 34-odstotno povečanje števila strank. Zahvaljujoč vključitvi gibljivih elementov je oglaševanje 2,5-krat učinkovitejše od statičnih zaslonov.

Večkanalni pristop združuje različne medijske kanale za doseganje največjega učinka. Raziskave kažejo, da je veliko bolj verjetno, da bodo stranke, ki so izpostavljene več kanalom, opravile nakup. Stranke, ki so izpostavljene trem kanalom, imajo 3,8-krat večjo verjetnost, da bodo kupile, medtem ko imajo tiste, ki so izpostavljene štirim kanalom, 5,3-krat večjo verjetnost, da bodo opravile nakup.

Delite članek
Podobni članki
Gradnja močnih blagovnih znamk s smiselnim razlikovanjem
2 min. branja

Gradnja močnih blagovnih znamk s smiselnim razlikovanjem

Za oblikovanje močnih blagovnih znamk sta potrebna dva ključna elementa – smiselnost in razlikovalnost – je pokazala obsežna študija podjetja Kantar, ki je v desetletju analizirala 20.000 blagovnih znamk v 540 kategorijah in na 54 trgih. Raziskava ugotavlja, da je razlikovanje blagovnih znamk glavno gonilo rasti, zlasti če je odzivno pri širokem občinstvu.

Preberite članek
Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?
3 min. branja

Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?

Učinkovite strategije prepoznavnosti blagovne znamke lahko pomembno vplivajo na rast vašega podjetja, zvestobo strank in splošni uspeh. S povečanjem prepoznavnosti vaše blagovne znamke ne le privabite nove stranke, temveč tudi okrepite svoj položaj v glavah obstoječih. Od izkoriščanja digitalnih platform do ustvarjanja nepozabnih izkušenj obstajajo številni načini za dvig prisotnosti vaše blagovne znamke. Raziščimo nekaj […]

Preberite članek
Vzpon blagovnih znamk v Evropi
3 min. branja

Vzpon blagovnih znamk v Evropi

V zadnjih letih so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC) v Evropi pridobile velik oprijem. Ta poslovni model, ki vključuje blagovne znamke, ki prodajajo neposredno strankam prek svojih spletnih kanalov, učinkovito zaobide tradicionalne maloprodajne posrednike, kot so veleblagovnice ali tržnice. Posledično so blagovne znamke DTC temeljito preoblikovale maloprodajno pokrajino, tako da so se osredotočile na personalizirane izkušnje, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+