
Po podatkih Nacionalne maloprodajne zveze bo svetovna poraba za oglaševanje v maloprodajnih medijih do leta 2025 presegla 100 milijard dolarjev, kar bo preseglo izdatke za televizijsko oglaševanje.
Tesco namerava do konca leta razširiti svojo mrežo digitalnih zaslonov na 6.000 in tako postati največja mreža v Evropi. Ta poteza je podprta z obsežno uporabo personalizacije in naprednih tehnologij, vključno z umetno inteligenco in analizo podatkov iz njihovega oddelka Dunnhumby.
Pripravite se na hiperpersonalizacijo
Eden od ključnih projektov Tesca je uvedba ročnega skenerja naslednje generacije, ki bodo omogočili hiperpersonalizirano oglaševanje. Ti skenerji bodo združevali podatke Tesco Clubcard z umetno inteligenco, kar bo omogočilo bolj ciljno usmerjene in učinkovite oglaševalske kampanje.
V Združenem kraljestvu že poteka pilotna faza tega projekta, ki vključuje na tisoče kupcev. Trgovska veriga bo tako lahko ponudila personalizirane vpoglede , ki bodo dobaviteljem pomagali učinkoviteje doseči stranke.
Po podatkih Tesca lahko kampanje, ki uporabljajo digitalne zaslone, pokažejo 33-odstotno povečanje prodaje in 34-odstotno povečanje števila strank. Zahvaljujoč vključitvi gibljivih elementov je oglaševanje 2,5-krat učinkovitejše od statičnih zaslonov.
Večkanalni pristop združuje različne medijske kanale za doseganje največjega učinka. Raziskave kažejo, da je veliko bolj verjetno, da bodo stranke, ki so izpostavljene več kanalom, opravile nakup. Stranke, ki so izpostavljene trem kanalom, imajo 3,8-krat večjo verjetnost, da bodo kupile, medtem ko imajo tiste, ki so izpostavljene štirim kanalom, 5,3-krat večjo verjetnost, da bodo opravile nakup.