2 min. branja

Napoved postavlja maloprodajne medije pred televizijsko oglaševanje

Maloprodajni mediji lahko dosežejo stranke neposredno na prodajnem mestu. Vzemimo za primer verigo Tesco, ki je v svojih trgovinah močno razširila digitalne zaslone.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Napoved postavlja maloprodajne medije pred televizijsko oglaševanje
Vir: Depositphotos

Po podatkih Nacionalne maloprodajne zveze bo svetovna poraba za oglaševanje v maloprodajnih medijih do leta 2025 presegla 100 milijard dolarjev, kar bo preseglo izdatke za televizijsko oglaševanje.

Tesco namerava do konca leta razširiti svojo mrežo digitalnih zaslonov na 6.000 in tako postati največja mreža v Evropi. Ta poteza je podprta z obsežno uporabo personalizacije in naprednih tehnologij, vključno z umetno inteligenco in analizo podatkov iz njihovega oddelka Dunnhumby.

Pripravite se na hiperpersonalizacijo

Eden od ključnih projektov Tesca je uvedba ročnega skenerja naslednje generacije, ki bodo omogočili hiperpersonalizirano oglaševanje. Ti skenerji bodo združevali podatke Tesco Clubcard z umetno inteligenco, kar bo omogočilo bolj ciljno usmerjene in učinkovite oglaševalske kampanje.

V Združenem kraljestvu že poteka pilotna faza tega projekta, ki vključuje na tisoče kupcev. Trgovska veriga bo tako lahko ponudila personalizirane vpoglede , ki bodo dobaviteljem pomagali učinkoviteje doseči stranke.

Po podatkih Tesca lahko kampanje, ki uporabljajo digitalne zaslone, pokažejo 33-odstotno povečanje prodaje in 34-odstotno povečanje števila strank. Zahvaljujoč vključitvi gibljivih elementov je oglaševanje 2,5-krat učinkovitejše od statičnih zaslonov.

Večkanalni pristop združuje različne medijske kanale za doseganje največjega učinka. Raziskave kažejo, da je veliko bolj verjetno, da bodo stranke, ki so izpostavljene več kanalom, opravile nakup. Stranke, ki so izpostavljene trem kanalom, imajo 3,8-krat večjo verjetnost, da bodo kupile, medtem ko imajo tiste, ki so izpostavljene štirim kanalom, 5,3-krat večjo verjetnost, da bodo opravile nakup.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+