3 min. branja

Najboljši svetovni trgovci na drobno v e-trgovini bodo leta 2025 dosegli 6,56 bilijona dolarjev

Najnovejše poročilo Retail Week prinaša nove tržne informacije o največjih podjetjih za e-trgovanje. Zaradi nenehnega iskanja stroškovno učinkovitih nakupovalnih možnosti so vodilni trgovci na drobno razvili digitalne strategije, ki kupce uspešno vračajo v njihove virtualne nakupovalne vozičke. Industrija e-trgovine se še naprej hitro širi, saj analitiki predvidevajo, da bo leta 2025 dosegla 6,56 bilijona dolarjev, kar je 7,8-odstotno povečanje glede na letošnje leto. Strokovnjaki podjetja Shopify napovedujejo, da bo prodaja v e-trgovini leta 2028 presegla 8 bilijonov dolarjev.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Najboljši svetovni trgovci na drobno v e-trgovini bodo leta 2025 dosegli 6,56 bilijona dolarjev
Vir: Depositphotos

Največje svetovne velesile e-trgovine

  • Alibaba: lansirala iskalnik B2B z umetno inteligenco, imenovan Accio, ki je dosegel 500.000 uporabnikov iz malih in srednje velikih podjetij ter povečal stopnjo konverzije za skoraj 30 %.
  • Amazon: Amazon: uvedel tehnologijo za iskanje paketov s pomočjo vida, ki je zmanjšala napor voznikov za 67 % in prihranila več kot 30 minut na dostavno pot. V letu 2024 je dosegel 10,75-odstotno stopnjo konverzije.
  • Čevlji: Krepitev položaja na trgu lepote, uvedba storitev hitre dostave in uporaba podatkov o strankah za razvoj zdravstvenih storitev. Povečanje digitalne prodaje za 23 % glede na preteklo leto.
  • Currys: Currys: osredotočen na digitalno preobrazbo z elektronskim označevanjem polic, digitalnimi sistemi za čakanje v vrsti in partnerstvom z Microsoftom za izkoriščanje tehnologije umetne inteligence.
  • Naslednji: dosegel mejnik 1 milijarde funtov dobička, se s partnerstvom z družbo Myntra razširil v Indijo in uvedel luksuzno platformo Seasons.
  • Ocado Retail: Z robotiko in avtomatizacijo za hitrejšo obdelavo naročil: roboti so omogočili, da je bilo naročilo s 50 postavkami zbrano v samo 10 minutah.
  • Tesco: Tesco: poskusno uvedel prilagojene popuste za kartico Clubcard na podlagi nakupovalnega vedenja in zagnal spletno tržnico z več kot 20.000 izdelki tretjih oseb.
  • The Very Group: Vlaganje v rešitve na področju umetne inteligence in podatkov, uporaba modeliranja na podlagi umetne inteligence za izboljšanje napovedovanja zalog in uvedba maloprodajne medijske platforme Very Media Group.
  • Walmart: uvedba metaverse nakupovalnih izkušenj prek igre Roblox in družabne platforme “Nakupuj s prijatelji” za privabljanje mlajših kupcev.

Ker 81 % vprašanih potrošnikov daje prednost podjetjem, ki zagotavljajo prilagojene izkušnje, je personalizacija postala sveti gral. John Lewis je sodeloval s podjetjem Klarna, da bi svojim spletnim potrošnikom omogočil izbiro “kupi zdaj, plačaj pozneje”, Currys pa je uvedel “flexpay” za prilagodljive možnosti plačila.Družabno poslovanje še vedno pridobiva na veljavi, saj naj bi do leta 2030 doseglo 6,2 bilijona dolarjev po vsem svetu. Nakupovanje v živo, ki je nastalo na Kitajskem, se je razvilo v panogo, vredno 512 milijard dolarjev. Do leta 2026 naj bi predstavljala kar 20 % celotne prodaje elektronskega poslovanja v Združenem kraljestvu. Poročilo Retail Week poudarja pet glavnih taktik za trgovce, ki želijo izboljšati svojo prisotnost v elektronskem poslovanju:

  • vlaganje v umetno inteligenco v celotni vrednostni verigi
  • zagotavljanje prihodnosti s pametnimi inovacijami na področju digitalnih plačil
  • uporaba programov zvestobe in vpogledov v podatke
  • ohranjanje poudarka na hitri dostavi
  • navduševanje potrošnikov z zanimivimi spletnimi izkušnjami
Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+