Vpliv oglaševanja presega zgolj pridobivanje strank in igra ključno vlogo pri rasti poslovanja. Tri četrtine anketiranih podjetij je poročalo, da so njihova oglaševalska prizadevanja ključnega pomena pri širjenju njihovega poslovanja v Združenem kraljestvu. Poleg tega je več kot polovica anketirancev ugotovila, da je oglaševanje prispevalo k njihovi mednarodni širitvi poslovanja in prepoznavnosti blagovne znamke.
Ti pozitivni rezultati so vplivali na oglaševalske proračune. Od vprašanih malih in srednjih podjetij v Združenem kraljestvu jih je nekaj več kot tretjina ohranila svoj proračun iz prejšnjega leta, več kot polovica pa je svoje izdatke za oglaševanje prilagodila tako, da so podprla prizadevanja za oblikovanje blagovne znamke.
Študija je pokazala, da skoraj tri četrtine od 600 vprašanih MSP aktivno vlaga v oglaševanje, da bi okrepilo svojo blagovno znamko in poslovanje. Kljub temu pa velika manjšina, skoraj trideset odstotkov, ne porabi denarja za oglaševalske kampanje. Na vprašanje, zakaj niso oglaševali, so bili najpogosteje sporočeni odgovori visoki stroški in razočarani donosi prejšnjih prizadevanj.
Ludovic de Valon, direktor globalnega trženja malih in srednje velikih podjetij pri Amazon Ads, je ugotovitve komentiral s ponovitvijo svoje zavezanosti poenostavitvi trženja za mala in srednje velika podjetja. Poudaril je njihova prizadevanja za premagovanje izzivov s pomočjo nizkocenovnih dostopnih točk, merilnih sistemov zaprte zanke in učinkovite predstavitve izdelkov široki bazi strank, vse to pa je namenjeno podpori rasti poslovanja in izgradnji blagovne znamke.
Ta raziskava poudarja vse večji pomen oglaševanja v sektorju MSP za poslovni razvoj in ustanavljanje blagovne znamke, hkrati pa izpostavlja izzive, s katerimi se nekatera podjetja soočajo pri izkoriščanju tega orodja za rast.