2 min. branja

MSP v Združenem kraljestvu uspevajo z oglaševalskimi strategijami za izgradnjo blagovnih znamk

Najnovejši podatki kažejo na osupljiv trend med malimi in srednjimi podjetji (MSP) v Združenem kraljestvu: večina jih uživa koristi od svojih strategij oglaševanja in oblikovanja blagovnih znamk. Študija podjetja Amazon Ads kaže, da 86 % malih in srednje velikih podjetij pripisuje svoje trenutne oglaševalske pristope uspešnemu privabljanju novih strank in povečanju prepoznavnosti blagovne znamke v preteklem letu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
MSP v Združenem kraljestvu uspevajo z oglaševalskimi strategijami za izgradnjo blagovnih znamk
Vir: Depositphotos

Vpliv oglaševanja presega zgolj pridobivanje strank in igra ključno vlogo pri rasti poslovanja. Tri četrtine anketiranih podjetij je poročalo, da so njihova oglaševalska prizadevanja ključnega pomena pri širjenju njihovega poslovanja v Združenem kraljestvu. Poleg tega je več kot polovica anketirancev ugotovila, da je oglaševanje prispevalo k njihovi mednarodni širitvi poslovanja in prepoznavnosti blagovne znamke.

Ti pozitivni rezultati so vplivali na oglaševalske proračune. Od vprašanih malih in srednjih podjetij v Združenem kraljestvu jih je nekaj več kot tretjina ohranila svoj proračun iz prejšnjega leta, več kot polovica pa je svoje izdatke za oglaševanje prilagodila tako, da so podprla prizadevanja za oblikovanje blagovne znamke.

Študija je pokazala, da skoraj tri četrtine od 600 vprašanih MSP aktivno vlaga v oglaševanje, da bi okrepilo svojo blagovno znamko in poslovanje. Kljub temu pa velika manjšina, skoraj trideset odstotkov, ne porabi denarja za oglaševalske kampanje. Na vprašanje, zakaj niso oglaševali, so bili najpogosteje sporočeni odgovori visoki stroški in razočarani donosi prejšnjih prizadevanj.

Source: Depositphotos

Ludovic de Valon, direktor globalnega trženja malih in srednje velikih podjetij pri Amazon Ads, je ugotovitve komentiral s ponovitvijo svoje zavezanosti poenostavitvi trženja za mala in srednje velika podjetja. Poudaril je njihova prizadevanja za premagovanje izzivov s pomočjo nizkocenovnih dostopnih točk, merilnih sistemov zaprte zanke in učinkovite predstavitve izdelkov široki bazi strank, vse to pa je namenjeno podpori rasti poslovanja in izgradnji blagovne znamke.

Ta raziskava poudarja vse večji pomen oglaševanja v sektorju MSP za poslovni razvoj in ustanavljanje blagovne znamke, hkrati pa izpostavlja izzive, s katerimi se nekatera podjetja soočajo pri izkoriščanju tega orodja za rast.

Delite članek
Podobni članki
Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?
3 min. branja

Kako zgraditi prepoznavnost blagovne znamke?

Učinkovite strategije prepoznavnosti blagovne znamke lahko pomembno vplivajo na rast vašega podjetja, zvestobo strank in splošni uspeh. S povečanjem prepoznavnosti vaše blagovne znamke ne le privabite nove stranke, temveč tudi okrepite svoj položaj v glavah obstoječih. Od izkoriščanja digitalnih platform do ustvarjanja nepozabnih izkušenj obstajajo številni načini za dvig prisotnosti vaše blagovne znamke. Raziščimo nekaj […]

Preberite članek
Vzpon blagovnih znamk v Evropi
3 min. branja

Vzpon blagovnih znamk v Evropi

V zadnjih letih so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC) v Evropi pridobile velik oprijem. Ta poslovni model, ki vključuje blagovne znamke, ki prodajajo neposredno strankam prek svojih spletnih kanalov, učinkovito zaobide tradicionalne maloprodajne posrednike, kot so veleblagovnice ali tržnice. Posledično so blagovne znamke DTC temeljito preoblikovale maloprodajno pokrajino, tako da so se osredotočile na personalizirane izkušnje, […]

Preberite članek
Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini
2 min. branja

Vpliv strani izdelkov na stopnjo konverzije v e-trgovini

Strani izdelkov tvorijo steber taktike spletne prodaje na sodobnem digitalnem trgu. Te strani, ki se pogosto imenujejo strani s podrobnostmi o izdelku (PDP), so tam, kjer se potrošniki odločajo, kaj bodo kupili najpomembneje. Povečanje prihodka na namiznih in mobilnih platformah je najprej odvisno od optimizacije teh spletnih mest za blagovne znamke in trgovine.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+