
Vpliv oglaševanja presega zgolj pridobivanje strank in igra ključno vlogo pri rasti podjetja. Tri četrtine anketiranih podjetij je poročalo, da so bila njihova oglaševalska prizadevanja ključnega pomena za širitev njihovega poslovanja v Združenem kraljestvu. Poleg tega je več kot polovica anketirancev navedla, da je oglaševanje prispevalo k njihovi mednarodni poslovni širitvi in prepoznavnosti blagovne znamke.
Ti pozitivni rezultati so vplivali na proračune za oglaševanje. Od vprašanih MSP v Združenem kraljestvu je nekaj več kot tretjina ohranila svoj proračun iz prejšnjega leta, medtem ko je več kot polovica prilagodila svoje izdatke za oglaševanje, da bi podprla svoja prizadevanja za izgradnjo blagovne znamke.
Študija je pokazala, da skoraj tri četrtine od 600 vprašanih MSP aktivno vlaga v oglaševanje, da bi okrepilo svojo blagovno znamko in poslovanje. Kljub temu velika manjšina, skoraj trideset odstotkov, ne porabi denarja za oglaševalske kampanje. Na vprašanje, zakaj niso oglaševali, so bili najpogosteje prijavljeni odgovori visoki stroški in razočaranje nad prejšnjimi prizadevanji.

Source: Depositphotos
Ludovic de Valon, direktor globalnega trženja malih in srednje velikih podjetij pri Amazon Ads, je v komentarju na ugotovitve ponovil svojo zavezanost poenostavitvi trženja za MSP. Poudaril je njihova prizadevanja za premagovanje izzivov s pomočjo poceni dostopnih točk, merilnih sistemov z zaprto zanko in učinkovite predstavitve izdelkov široki bazi strank, vse pa je namenjeno podpori rasti poslovanja in izgradnji blagovne znamke.
Ta raziskava poudarja vse večji pomen oglaševanja v sektorju MSP za razvoj poslovanja in ustanavljanje blagovne znamke, hkrati pa poudarja izzive, s katerimi se soočajo nekatera podjetja pri izkoriščanju tega orodja za rast.