2 min. branja

MSP v Združenem kraljestvu uspevajo s strategijami oglaševanja za gradnjo blagovne znamke

Nedavni podatki razkrivajo presenetljiv trend med malimi in srednje velikimi podjetji v Združenem kraljestvu (MSP): večina žanje koristi od svojih strategij oglaševanja in gradnje blagovne znamke. Študija Amazon Ads kaže, da 86 % malih in srednje velikih podjetij svojim trenutnim oglaševalskim pristopom pripisuje uspešno privabljanje novih strank in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke v preteklem letu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
MSP v Združenem kraljestvu uspevajo s strategijami oglaševanja za gradnjo blagovne znamke
Vir: Depositphotos

Vpliv oglaševanja presega zgolj pridobivanje strank in igra ključno vlogo pri rasti podjetja. Tri četrtine anketiranih podjetij je poročalo, da so bila njihova oglaševalska prizadevanja ključnega pomena za širitev njihovega poslovanja v Združenem kraljestvu. Poleg tega je več kot polovica anketirancev navedla, da je oglaševanje prispevalo k njihovi mednarodni poslovni širitvi in prepoznavnosti blagovne znamke.

Ti pozitivni rezultati so vplivali na proračune za oglaševanje. Od vprašanih MSP v Združenem kraljestvu je nekaj več kot tretjina ohranila svoj proračun iz prejšnjega leta, medtem ko je več kot polovica prilagodila svoje izdatke za oglaševanje, da bi podprla svoja prizadevanja za izgradnjo blagovne znamke.

Študija je pokazala, da skoraj tri četrtine od 600 vprašanih MSP aktivno vlaga v oglaševanje, da bi okrepilo svojo blagovno znamko in poslovanje. Kljub temu velika manjšina, skoraj trideset odstotkov, ne porabi denarja za oglaševalske kampanje. Na vprašanje, zakaj niso oglaševali, so bili najpogosteje prijavljeni odgovori visoki stroški in razočaranje nad prejšnjimi prizadevanji.

Source: Depositphotos

Ludovic de Valon, direktor globalnega trženja malih in srednje velikih podjetij pri Amazon Ads, je v komentarju na ugotovitve ponovil svojo zavezanost poenostavitvi trženja za MSP. Poudaril je njihova prizadevanja za premagovanje izzivov s pomočjo poceni dostopnih točk, merilnih sistemov z zaprto zanko in učinkovite predstavitve izdelkov široki bazi strank, vse pa je namenjeno podpori rasti poslovanja in izgradnji blagovne znamke.

Ta raziskava poudarja vse večji pomen oglaševanja v sektorju MSP za razvoj poslovanja in ustanavljanje blagovne znamke, hkrati pa poudarja izzive, s katerimi se soočajo nekatera podjetja pri izkoriščanju tega orodja za rast.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+