2 min. branja

MSP v Združenem kraljestvu uspevajo s strategijami oglaševanja za gradnjo blagovne znamke

Nedavni podatki razkrivajo presenetljiv trend med malimi in srednje velikimi podjetji v Združenem kraljestvu (MSP): večina žanje koristi od svojih strategij oglaševanja in gradnje blagovne znamke. Študija Amazon Ads kaže, da 86 % malih in srednje velikih podjetij svojim trenutnim oglaševalskim pristopom pripisuje uspešno privabljanje novih strank in povečanje prepoznavnosti blagovne znamke v preteklem letu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
MSP v Združenem kraljestvu uspevajo s strategijami oglaševanja za gradnjo blagovne znamke
Vir: Depositphotos

Vpliv oglaševanja presega zgolj pridobivanje strank in igra ključno vlogo pri rasti podjetja. Tri četrtine anketiranih podjetij je poročalo, da so bila njihova oglaševalska prizadevanja ključnega pomena za širitev njihovega poslovanja v Združenem kraljestvu. Poleg tega je več kot polovica anketirancev navedla, da je oglaševanje prispevalo k njihovi mednarodni poslovni širitvi in prepoznavnosti blagovne znamke.

Ti pozitivni rezultati so vplivali na proračune za oglaševanje. Od vprašanih MSP v Združenem kraljestvu je nekaj več kot tretjina ohranila svoj proračun iz prejšnjega leta, medtem ko je več kot polovica prilagodila svoje izdatke za oglaševanje, da bi podprla svoja prizadevanja za izgradnjo blagovne znamke.

Študija je pokazala, da skoraj tri četrtine od 600 vprašanih MSP aktivno vlaga v oglaševanje, da bi okrepilo svojo blagovno znamko in poslovanje. Kljub temu velika manjšina, skoraj trideset odstotkov, ne porabi denarja za oglaševalske kampanje. Na vprašanje, zakaj niso oglaševali, so bili najpogosteje prijavljeni odgovori visoki stroški in razočaranje nad prejšnjimi prizadevanji.

Source: Depositphotos

Ludovic de Valon, direktor globalnega trženja malih in srednje velikih podjetij pri Amazon Ads, je v komentarju na ugotovitve ponovil svojo zavezanost poenostavitvi trženja za MSP. Poudaril je njihova prizadevanja za premagovanje izzivov s pomočjo poceni dostopnih točk, merilnih sistemov z zaprto zanko in učinkovite predstavitve izdelkov široki bazi strank, vse pa je namenjeno podpori rasti poslovanja in izgradnji blagovne znamke.

Ta raziskava poudarja vse večji pomen oglaševanja v sektorju MSP za razvoj poslovanja in ustanavljanje blagovne znamke, hkrati pa poudarja izzive, s katerimi se soočajo nekatera podjetja pri izkoriščanju tega orodja za rast.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+