2 min. branja

Mreža profilov na Instagramu je morda pripravljena za preobrazbo

Je to konec natančno urejenih postavitev Instagrama? Beseda pravi, da se mreže uporabniških profilov premikajo iz kvadratne oblike v navpično razporeditev.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Mreža profilov na Instagramu je morda pripravljena za preobrazbo
Vir: Depositphotos

Zdi se, da se Instagram na socialnem omrežju odmika od klasičnih kvadratnih sličic na uporabniških profilih in se namesto tega odloči za navpično mrežo. Ta premik, ki ga je poudaril vodja Instagrama Adam Mosseri, odraža vse večji poudarek platforme na video vsebinah, zlasti Reels. Mosseri meni, da nova oblika mreže bolje ustreza dimenzijam kolutov in navpičnih videoposnetkov, kar utira pot bolj dosledni predstavitvi vsebine.

Source: Lindsey Gamble

Kaj to pomeni za e-poslovanje

1. Prenova vizualne strategije: Prehod na navpične sličice zahteva ponovni razmislek o vsebinskih strategijah. Medtem ko bi nova oblika lahko ponudila več nepremičnin za vsako sliko, kar bi lahko povečalo prepoznavnost izdelkov, bi lahko pomenilo tudi vrnitev k risalni deski o tem, kako so izdelki predstavljeni na vaši profilni mreži.
2. Video je v središču pozornosti: Prihod navpične mreže, z roko v roki z Reels, bo verjetno povečal pričakovanja uporabnikov glede video vsebine. Blagovne znamke, ki se še niso potopile v video vode, bodo morda želele razmisliti o dajanju prednosti tej obliki, da bi držale korak s konkurenco.
3. Vizualni učinek: Če ste vložili čas v izdelavo vizualno kohezivnega profila na Instagramu, se pripravite – ta sprememba bi lahko vrgla ključ v delo vaše trenutne postavitve. Če želite ohraniti vizualno privlačnost, se boste morali prilagoditi in narediti spremembe.

Kljub temu smo še vedno v kraljestvu špekulacij. Ker je v fazi testiranja, se lahko vse spremeni. Kot poudarja Lindsey Gamble, ki je objavila novico o načrtovanih spremembah, še vedno obstaja možnost, da se kvadrati ostanejo:

“Glede na nekatere začetne povratne informacije bi Instagram lahko izvlekel vtič testiranja ali uporabnikom ponudil izbiro med novim pravokotnim formatom in tradicionalnim.”

Kljub temu poteza Instagrama jasno kaže na njegovo vse večjo osredotočenost na video vsebine. Blagovne znamke za trženje e-trgovine bi dobro predvidele te spremembe in ustrezno prilagodile svoje tržne strategije, da bi ohranile močno vizualno prisotnost na platformi.

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU