Tehnologija Anonym varno združuje šifrirane podatke platform in oglaševalcev, kar omogoča merjenje in optimizacijo oglaševalskih akcij, ne da bi pri tem ogrozila zasebnost. Zagotavljajo, da ni dostopa do podatkov na ravni uporabnika, z uporabo posebnih algoritmov za anonimizacijo analitike in zaščito posameznih identitet.
Mozilla, podjetje, ki stoji za Firefoxom, je navdušeno nad to pridobitvijo. Verjamejo, da bo postavil nov standard za zasebnost v oglaševanju. Z naraščajočo zaskrbljenostjo potrošnikov in strožjimi predpisi jih stare podatkovne prakse preprosto ne zmanjšujejo več. Mozilla in Anonym sta vodilni pri ustvarjanju digitalnega okolja, v katerem lahko soobstajata zasebnost in oglaševanje, kar koristi vsem vpletenim.
Ta pridobitev je pomemben korak k reševanju nujne potrebe po rešitvah za oglase, ki ohranjajo zasebnost. Z združevanjem zaupanja vrednega ugleda Mozille in napredne tehnologije Anonym želijo izboljšati zasebnost uporabnikov in hkrati narediti oglase učinkovitejše. Gre za izenačitev konkurenčnih pogojev za vse v oglaševalski industriji.
V začetku letošnjega leta je Mitchell Baker po skoraj štirih letih odstopil s položaja izvršnega direktorja Mozille, Laura Chambers pa je postala začasna izvršna direktorica.