2 min. branja

Mozilla pridobi anonimnost za izboljšanje zasebnosti oglasov

Mozilla je naredila velik korak k izboljšanju zasebnosti spletnega oglaševanja s prevzemom zagonskega podjetja Anonym, ki je ustanovljeno v Silicijevi dolini. Anonym, ki sta ga leta 2022 ustanovila nekdanja meta eksekta Brad Smallwood in Graham Mudd, se osredotoča na digitalne oglase, ki ohranjajo zasebnost, in ima podporo Griffin Gaming Partners, Norwest Venture Partners in Heracles Capital.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Mozilla pridobi anonimnost za izboljšanje zasebnosti oglasov
Vir: Depositphotos

Tehnologija Anonym varno združuje šifrirane podatke platform in oglaševalcev, kar omogoča merjenje in optimizacijo oglaševalskih akcij, ne da bi pri tem ogrozila zasebnost. Zagotavljajo, da ni dostopa do podatkov na ravni uporabnika, z uporabo posebnih algoritmov za anonimizacijo analitike in zaščito posameznih identitet.

Mozilla, podjetje, ki stoji za Firefoxom, je navdušeno nad to pridobitvijo. Verjamejo, da bo postavil nov standard za zasebnost v oglaševanju. Z naraščajočo zaskrbljenostjo potrošnikov in strožjimi predpisi jih stare podatkovne prakse preprosto ne zmanjšujejo več. Mozilla in Anonym sta vodilni pri ustvarjanju digitalnega okolja, v katerem lahko soobstajata zasebnost in oglaševanje, kar koristi vsem vpletenim.

Ta pridobitev je pomemben korak k reševanju nujne potrebe po rešitvah za oglase, ki ohranjajo zasebnost. Z združevanjem zaupanja vrednega ugleda Mozille in napredne tehnologije Anonym želijo izboljšati zasebnost uporabnikov in hkrati narediti oglase učinkovitejše. Gre za izenačitev konkurenčnih pogojev za vse v oglaševalski industriji.

V začetku letošnjega leta je Mitchell Baker po skoraj štirih letih odstopil s položaja izvršnega direktorja Mozille, Laura Chambers pa je postala začasna izvršna direktorica.

Delite članek
Podobni članki
Vpliv na trajnost maloprodaje: Generacija Z poganja spremembe FMCG
2 min. branja

Vpliv na trajnost maloprodaje: Generacija Z poganja spremembe FMCG

Trajnost maloprodaje je postala ključna skrb za sektor FMCG , saj se generacija Z pojavlja kot ključna skupina potrošnikov. Vstop generacije Z v delovno silo z močnimi okoljskimi prepričanji pritiska na trgovce na drobno in podjetja FMCG, da bolje razumejo posledice podnebnih sprememb za potrošnike, kupce in kategorije izdelkov. Ta premik k trajnosti maloprodaje prisili […]

Preberite članek
Vzpon blagovnih znamk v Evropi
3 min. branja

Vzpon blagovnih znamk v Evropi

V zadnjih letih so blagovne znamke Direct-to-Consumer (DTC) v Evropi pridobile velik oprijem. Ta poslovni model, ki vključuje blagovne znamke, ki prodajajo neposredno strankam prek svojih spletnih kanalov, učinkovito zaobide tradicionalne maloprodajne posrednike, kot so veleblagovnice ali tržnice. Posledično so blagovne znamke DTC temeljito preoblikovale maloprodajno pokrajino, tako da so se osredotočile na personalizirane izkušnje, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+