Z umetno inteligenco so si izmislili obleke, ki temeljijo na njihovem staromodnem logotipu “batwing” in barvah njihovih novih telefonov Razr. Šest barv, šest telefonov in veliko “kaj vraga gledamo?”
Sestavili so ta kratek 30-sekundni video, v katerem se računalniško ustvarjeni modeli vrtijo okoli teh umetelno zasnovanih posnetkov.
“S to drzno kampanjo se Motorola ne pozicionira le kot tehnološki vodja, ampak tudi kot modna ikona,” so zapisali v sporočilu.
Vse skupaj je skupinsko delo s francosko agencijo, imenovano Heaven. Ampak tukaj je kicker – pokukali so v nekaj resničnih vplivnežev @dressingleloo in @thedwardsad za videoposnetek z oblekami, ki se ujemajo z različnimi barvami nove ponudbe telefonov.
Vendar smo začeli razmišljati. Ali bomo videli modne revije AI vsakič, ko pade nov telefon? Kaj pa vplivneži? To se že počasi dogaja – včasih je težko ugotoviti, ali gledate pravega vplivneža ali ustvarjanje AI. Ali se odpravljamo v svet, kjer vplivneži umetne inteligence tekmujejo z resničnimi? Črte postajajo iz dneva v dan bolj zamegljene, hkrati pa je fascinantno in nekoliko vznemirljivo.
Poglejte, ne vemo, ali je to genialnost ali norost, toda Motorola je zagotovo spodbudila ljudi, da govorijo. In ne gre samo za telefone – to bi lahko bilo ogromno tudi za e-trgovino. Predstavljajte si, da brskate po spletni trgovini in vidite modele, ustvarjene z umetno inteligenco, ki nosijo obleke, ki se ujemajo s pripomočkom, o katerem razmišljate o nakupu. Ali virtualne preizkuse, kjer si lahko pred nakupom ogledate, kako je telefon videti z vašim slogom.
Kaj menite? Je to prihodnost prodaje telefonov in morda celo drugih izdelkov na spletu ali so izgubili zaplet? Kakorkoli že, zagotovo pretresa stvari na digitalnem trgu.