2 min. branja

Motorola združuje umetno inteligenco in modo v vrhunski telefonski kampanji

Motorola je začela inovativno novo kampanjo. Predstavili so kampanjo z naslovom "Styled With Moto", ki združuje elemente oblikovanja njihovih telefonov s futurističnimi modnimi koncepti. Kampanja je v industriji vzbudila veliko zanimanje in razprave.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Motorola združuje umetno inteligenco in modo v vrhunski telefonski kampanji
Vir: YouTube

Uporabili so avtomatizacijo in umetno inteligenco, da so si izmislili obleke, ki temeljijo na njihovem starem šolskem logotipu “batwing” in barvah svojih novih telefonov Razr. Šest barv, šest telefonov in veliko “kaj za vraga gledamo?”

Sestavili so ta kratek 30-sekundni videoposnetek, v katerem imate računalniško ustvarjene modele, ki se ponašajo v teh oblačilih, ki jih je oblikovala umetna inteligenca.

“S to drzno kampanjo se Motorola pozicionira ne le kot tehnološki vodja, ampak tudi kot modna ikona,” je dejala izjava.

Celotna stvar je timsko delo s francosko agencijo, imenovano Heaven. Ampak tukaj je kicker – vključili so nekaj resničnih vplivnežev @dressingleloo in @thedwardsad za videoposnetek, ki vsebuje obleke, ki se ujemajo z različnimi barvami nove serije telefonov.



Vendar pa nas je spodbudilo k razmišljanju. Ali bomo videli to avtomatizacijo in modne revije AI vsakič, ko pade nov telefon? Kaj pa vplivneži? To se že počasi dogaja – včasih je težko reči, ali gledate resničnega vplivneža ali kreacijo umetne inteligence. Ali gremo proti svetu, v katerem vplivneži AI tekmujejo z resničnimi? Črte postajajo iz dneva v dan vse bolj zamegljene, kar je hkrati fascinantno in nekoliko vznemirjajoče.

Poglejte, ne vemo, ali je to genialnost ali norost, toda Motorola zagotovo spodbuja ljudi, da govorijo. In ne gre samo za telefone – to bi lahko bilo veliko tudi za e-trgovino. Predstavljajte si, da brskate po spletni trgovini in vidite modele, ustvarjene z umetno inteligenco, ki nosijo obleke, ki se ujemajo s pripomočkom, ki ga nameravate kupiti. Ali virtualne preizkuse, kjer si lahko pred nakupom ogledate, kako telefon izgleda z vašim slogom.

Kaj menite? Je to prihodnost prodaje telefonov in morda celo drugih izdelkov na spletu ali so izgubili zaplet? Kakorkoli že, zagotovo pretresa stvari na digitalnem trgu.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+