2 min. branja

Motorola združuje umetno inteligenco in modo v vrhunski telefonski kampanji

Motorola je začela inovativno novo kampanjo. Predstavili so kampanjo z imenom "Styled With Moto", ki združuje elemente njihovih modelov telefonov s futurističnimi modnimi koncepti. Kampanja je vzbudila veliko zanimanja in razprav v industriji.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Motorola združuje umetno inteligenco in modo v vrhunski telefonski kampanji
Vir: YouTube

Z umetno inteligenco so si izmislili obleke, ki temeljijo na njihovem staromodnem logotipu “batwing” in barvah njihovih novih telefonov Razr. Šest barv, šest telefonov in veliko “kaj vraga gledamo?”

Sestavili so ta kratek 30-sekundni video, v katerem se računalniško ustvarjeni modeli vrtijo okoli teh umetelno zasnovanih posnetkov.

“S to drzno kampanjo se Motorola ne pozicionira le kot tehnološki vodja, ampak tudi kot modna ikona,” so zapisali v sporočilu.

Vse skupaj je skupinsko delo s francosko agencijo, imenovano Heaven. Ampak tukaj je kicker – pokukali so v nekaj resničnih vplivnežev @dressingleloo in @thedwardsad za videoposnetek z oblekami, ki se ujemajo z različnimi barvami nove ponudbe telefonov.



Vendar smo začeli razmišljati. Ali bomo videli modne revije AI vsakič, ko pade nov telefon? Kaj pa vplivneži? To se že počasi dogaja – včasih je težko ugotoviti, ali gledate pravega vplivneža ali ustvarjanje AI. Ali se odpravljamo v svet, kjer vplivneži umetne inteligence tekmujejo z resničnimi? Črte postajajo iz dneva v dan bolj zamegljene, hkrati pa je fascinantno in nekoliko vznemirljivo.

Poglejte, ne vemo, ali je to genialnost ali norost, toda Motorola je zagotovo spodbudila ljudi, da govorijo. In ne gre samo za telefone – to bi lahko bilo ogromno tudi za e-trgovino. Predstavljajte si, da brskate po spletni trgovini in vidite modele, ustvarjene z umetno inteligenco, ki nosijo obleke, ki se ujemajo s pripomočkom, o katerem razmišljate o nakupu. Ali virtualne preizkuse, kjer si lahko pred nakupom ogledate, kako je telefon videti z vašim slogom.

Kaj menite? Je to prihodnost prodaje telefonov in morda celo drugih izdelkov na spletu ali so izgubili zaplet? Kakorkoli že, zagotovo pretresa stvari na digitalnem trgu.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca proti avtentičnosti: Vse večja potreba po preverjanju pristnosti v digitalnih vsebinah
4 min. branja

Umetna inteligenca proti avtentičnosti: Vse večja potreba po preverjanju pristnosti v digitalnih vsebinah

Razmah vsebin, ki jih ustvarja umetna inteligenca, je spremenil digitalno pristnost, saj je vedno težje razlikovati med resničnimi in lažnimi mediji. Primeri, kot sta “papež Balenciaga” in ponarejene eksplozije v Pentagonu, so opozorili na ta trend in pokazali, kako hudo lahko postane, če se slike, ki jih ustvari umetna inteligenca, zamenjajo z resničnimi. V letu […]

Preberite članek
Kako prepoznati vsebino, napisano z umetno inteligenco
3 min. branja

Kako prepoznati vsebino, napisano z umetno inteligenco

Zaradi nedavnega napredka jezikovnih modelov umetne inteligence, kot so ChatGPT, Bard in Claude, je razlikovanje med strojno napisano vsebino in človeškim delom izjemno zahtevno. To je še posebej pomembno v e-trgovini, kjer umetna inteligenca zdaj rutinsko ustvarja vse, od opisov izdelkov do odgovorov na storitve za stranke. Čeprav lahko ta orodja ustvarijo izjemno tekoče besedilo, […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+