2 min. branja

Moč prevajanja: priložnosti za vaše podjetje med olimpijskimi igrami v Parizu

Mesto Pariz brenči od navdušenja, ko se približujejo olimpijske igre. Pričakuje se, da bo dogodek pritegnil približno 15 milijonov obiskovalcev. 2 milijona jih bo iz tujine. Za lokalna podjetja je pritok mednarodnih turistov edinstvena priložnost, da služijo širokemu krogu strank.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Moč prevajanja: priložnosti za vaše podjetje med olimpijskimi igrami v Parizu
Vir: Depositphotos

Vendar pa je učinkovito komuniciranje z obiskovalci, ki ne govorijo istega jezika, lahko izziv. Države, ki so v preteklosti gostile olimpijske igre, so to oviro uspešno premagale z zagotavljanjem jasnih komunikacijskih kanalov.

Na olimpijskih igrah na Japonskem leta 2020 v Tokiu je bil na primer razvit sistem piktogramov , ki so predstavljali sodelujoče športe in skupne dobrine, kar je obiskovalcem vseh kulturnih okolij olajšalo razumevanje.

V današnji digitalni dobi je turizem močno odvisen od spletnih strani. Dobro zasnovana spletna stran je bistvenega pomena za zagotavljanje bistvenih informacij o destinaciji, vključno z možnostmi nastanitve, priporočili restavracij in lokalnimi znamenitostmi.

Spletne strani imajo tudi ključno vlogo pri vplivanju na odločitve obiskovalcev o tem, kje porabiti svoj denar. Če je spletno mesto na voljo samo v lokalnem jeziku, lahko ovira sposobnost podjetja, da doseže globalno občinstvo, in ga postavi v slabši položaj v primerjavi s konkurenti, ki so vsebino svojega spletnega mesta dali na voljo v več jezikih. Na srečo obstajajo orodja in podjetja, ki lahko podjetnikom pomagajo enostavno prevesti svojo spletno stran, kar jim omogoča, da vstopijo na svetovni trg.

Source: Depositphotos

Ta orodja zagotavljajo zmogljivosti strojnega prevajanja, zagotavljajo natančne prevode in olajšajo integracijo na katero koli spletno mesto brez tehničnega znanja. Mnogi od njih uporabljajo vrhunske ponudnike prevodov, kot so DeepL, Google Prevajalnik in Microsoft Translator , za ustvarjanje visokokakovostnih prevodov.

S to tehnologijo lahko podjetja razširijo svojo spletno prisotnost in privabijo širše občinstvo , ne da bi pri tem zlomila znoj. Nekatera podjetja so že dosegla pomembne rezultate uporabe teh orodij. Na primer, REVIEWS.io opazili 120-odstotno povečanje nemškega prometa in 20-odstotno povečanje stopnje konverzije, potem ko so na svoje spletno mesto dodali samo en jezik.

Ker so olimpijske igre tik za vogalom, še ni prepozno, da podjetniki izkoristijo ta orodja in dobijo svojo spletno stran olimpijsko pripravljeno. S prevajanjem in lokalizacijo svojega spletnega mesta lahko zagotovijo, da so pripravljeni zadovoljiti različne potrebe mednarodnih obiskovalcev in izkoristiti priložnosti, ki jih prinaša gostovanje največjega športnega dogodka na svetu.

Delite članek
Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+