Vendar pa je učinkovito komuniciranje z obiskovalci, ki ne govorijo istega jezika, lahko izziv. Države, ki so v preteklosti gostile olimpijske igre, so to oviro uspešno premagale z zagotavljanjem jasnih komunikacijskih kanalov.
Na olimpijskih igrah na Japonskem leta 2020 v Tokiu je bil na primer razvit sistem piktogramov , ki so predstavljali sodelujoče športe in skupne dobrine, kar je obiskovalcem vseh kulturnih okolij olajšalo razumevanje.
V današnji digitalni dobi je turizem močno odvisen od spletnih strani. Dobro zasnovana spletna stran je bistvenega pomena za zagotavljanje bistvenih informacij o destinaciji, vključno z možnostmi nastanitve, priporočili restavracij in lokalnimi znamenitostmi.
Spletne strani imajo tudi ključno vlogo pri vplivanju na odločitve obiskovalcev o tem, kje porabiti svoj denar. Če je spletno mesto na voljo samo v lokalnem jeziku, lahko ovira sposobnost podjetja, da doseže globalno občinstvo, in ga postavi v slabši položaj v primerjavi s konkurenti, ki so vsebino svojega spletnega mesta dali na voljo v več jezikih. Na srečo obstajajo orodja in podjetja, ki lahko podjetnikom pomagajo enostavno prevesti svojo spletno stran, kar jim omogoča, da vstopijo na svetovni trg.
Ta orodja zagotavljajo zmogljivosti strojnega prevajanja, zagotavljajo natančne prevode in olajšajo integracijo na katero koli spletno mesto brez tehničnega znanja. Mnogi od njih uporabljajo vrhunske ponudnike prevodov, kot so DeepL, Google Prevajalnik in Microsoft Translator , za ustvarjanje visokokakovostnih prevodov.
S to tehnologijo lahko podjetja razširijo svojo spletno prisotnost in privabijo širše občinstvo , ne da bi pri tem zlomila znoj. Nekatera podjetja so že dosegla pomembne rezultate uporabe teh orodij. Na primer, REVIEWS.io opazili 120-odstotno povečanje nemškega prometa in 20-odstotno povečanje stopnje konverzije, potem ko so na svoje spletno mesto dodali samo en jezik.
Ker so olimpijske igre tik za vogalom, še ni prepozno, da podjetniki izkoristijo ta orodja in dobijo svojo spletno stran olimpijsko pripravljeno. S prevajanjem in lokalizacijo svojega spletnega mesta lahko zagotovijo, da so pripravljeni zadovoljiti različne potrebe mednarodnih obiskovalcev in izkoristiti priložnosti, ki jih prinaša gostovanje največjega športnega dogodka na svetu.