2 min. branja

Množični kibernetski napadi so prizadeli 4,200+ trgovin Magento prek ranljivosti “CosmicSting”

Razširjeni napadi vplivajo na tisoče spletnih trgovin. Serija sofisticiranih kibernetskih napadov, ki izkoriščajo ranljivost CosmicSting, je letos poleti prizadela približno 5% vseh platform za e-poslovanje Adobe Commerce in Magento. Kršitev, ki je prizadela več kot 4.200 spletnih trgovin, vključno z uglednimi mednarodnimi blagovnimi znamkami (Whirlpool in Ray-Ban), je posledica kritične varnostne ranljivosti, znane kot CVE-2024-34102 ali "CosmicSting".

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Množični kibernetski napadi so prizadeli 4,200+ trgovin Magento prek ranljivosti “CosmicSting”
Vir: Depositphotos

Popolna nevihta: Zapozneli odziv se sreča z ranljivostjo

Kombinacija dejavnikov je v središču te pomembne kršitve varnosti. Sistemi Adobe Commerce so bili ugotovljeni s kritično ranljivostjo. Številni trgovci so odložili postopek krpanja. Težave s popolno varnostjo sistemov, tudi po uvedbi posodobitev.

Adobe je ranljivost razkril junija 2024 in julija izdal sprotni popravek, vendar so napadi že potekali. Avtomatizirani napadi so ogrozili kriptografske ključe, ki so se še naprej uporabljali, tudi če so bile trgovine posodobljene brez razveljavitve ključa.

Sedem hekerskih organizacij se bori za avtoriteto

Sedem različnih hekerskih skupin (kot so “Bobry”, “Polyovki” in druge) tekmuje za nadzor nad temi ogroženimi trgovinami. Ukradene kriptografske ključe uporabljajo za ustvarjanje žetonov API in vstavljanje zlonamernih skimmerjev plačil v postopke plačila. Njihova metodologija napada vključuje:

  • Uporaba ranljivosti CosmicSting za pridobitev zaupnih kriptografskih ključev
  • Uporaba teh ključev za ustvarjanje žetonov za avtorizacijo API-ja
  • Pridobivanje zaupnih podatkov o strankah
  • Vključitev zlonamerne kode v postopke nakupa

To tekmovanje je povzročilo nenavadno situacijo, v kateri se več hekerskih skupin večkrat infiltrira in izseli iz istih ogroženih trgovin.

Adobe disclosed the vulnerability in June 2024 and released a hotfix in July, but by then, attacks were already ongoing. Automated attacks compromised cryptographic keys, which continued to be used even if stores were updated without key invalidation.

Source. Depositphotos

Pot do okrevanja

Da bi ublažili to grožnjo, strokovnjaki za kibernetsko varnost trgovcem, ki so prizadeti, svetujejo, da izvedejo takojšnje ukrepe:

  • Nadgradnja na najnovejšo različico Magento ali Adobe Commerce
  • Razveljavitev in zasukanje zastarelih šifrirnih ključev
  • Vzpostavite odporne sisteme za spremljanje zlonamerne programske opreme in ranljivosti

Obeti za prihodnost: dodatni napadi na obzorju

Sansec, podjetje za kibernetsko varnost, pričakuje, da se bo število prizadetih trgovin kljub tem priporočilom še naprej povečevalo. Glede na njihove raziskave je bilo presenetljivih 75% namestitev Adobe Commerce in Magento nepopravljenih, ko so se začeli avtomatizirani napadi.

Ta stalna ranljivost poudarja ključen pomen preventivnih varnostnih ukrepov v sektorju e-poslovanja. Prefinjenost in vztrajnost kibernetskih groženj, ki ciljajo na te platforme, se povečujeta skupaj s širitvijo spletne maloprodaje.

Pogosta vprašanja

Kako lahko lastniki trgovin zagotovijo, da so uporabili najnovejši varnostni popravek?

  1. Redno preverjanje posodobitev: omogočite samodejne posodobitve in ročno preverite , ali so na spletnem mestu Magento novi popravki.
  2. Uporaba varnostnih orodij: Uporabite orodje Magento Security Scan Tool in preglejte Adobejeve varnostne biltene.
  3. Izvajanje strategije upravljanja popravkov: Razvijte strukturiran pristop za preverjanje in uporabo posodobitev.
  4. Preverjanje namestitve: Preverite spremenjene datoteke in izvedite preskuse funkcionalnosti po popravku.
  5. Ohranjanje močnih varnostnih praks: varnostno kopirajte podatke in izobražujte osebje o najboljših praksah kibernetske varnosti.

Kakšne so morebitne posledice, če trgovin Magento ne posodobite takoj?

  1. Varnostne ranljivosti: Zastarele različice so dovzetne za znane izkoriščevalske programe, kar povečuje tveganje za kršitve podatkov in nepooblaščen dostop do občutljivih podatkov o strankah.
  2. Težave z uspešnostjo: v trgovinah lahko pride do počasnejšega nalaganja in izpadov, kar negativno vpliva na uporabniško izkušnjo in stopnje konverzije.
  3. Težave z združljivostjo: Pomanjkanje posodobitev lahko povzroči težave z integracijami tretjih oseb, kar povzroči vrzeli v funkcionalnosti.
  4. Izguba zaupanja strank: Kršitve varnosti lahko škodujejo ugledu blagovne znamke, zaradi česar stranke izgubijo zaupanje v sposobnost trgovine, da zaščiti njihove podatke.
  5. Finančne izgube: Izpadi in slaba uspešnost lahko povzročijo znatne izgube prihodkov zaradi zapuščenih vozičkov in zamujenih prodajnih priložnosti.

Kako lahko lastniki trgovin spremljajo svoje sisteme za morebitne napade CosmicSting?

  1. Omogočanje nadzora pravilnika o varnosti vsebine: uporabite CSP za zaznavanje nepooblaščenih sprememb vsebine spletnega mesta.
  2. Izvajanje rednih varnostnih revizij: Ocenite ranljivosti in preverite, ali so nepopravljene razširitve.
  3. Spremljanje blokov CMS: Pazite na nepooblaščene spremembe ali vbrizgavanja v vsebino CMS.
  4. Uporaba varnostnih orodij: Uporabite orodja, kot je orodje Magento Security Scan Tool, da prepoznate ranljivosti.
  5. Spremljanje dnevnikov: Spremljajte dnevnike strežnika za nenavadne dejavnosti, kot so nepričakovani klici API-ja.

 

Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+