Uporabniki so se pritoževali predvsem nad nerealističnim upodabljanjem človeških figur in splošnim “plastičnim” videzom ustvarjenih slik. Model PR16 je imel težave tudi s posnemanjem umetniških slogov, pri ustvarjanju grafičnih elementov, kot so logotipi ali pasice, pa je ustvaril zamegljeno besedilo.
To je vplivalo na podjetja za e-trgovino, ki se zanašajo na slike izdelkov in trženjsko gradivo za svoje trgovine, ki jih generira umetna inteligenca.
Ironično je, da naj bi nova različica PR16 po Microsoftovih prvotnih izjavah prinesla dvakrat večjo hitrost generiranja in kakovostnejše izpise. Vendar se je resničnost izkazala za drugačno – poleg slabše kakovosti se je povečala tudi cenzura ključnih besed, vključno s tistimi, povezanimi z ustvarjanjem animejev in nekaterimi kategorijami izdelkov.
Jordi Ribas, podpredsednik podjetja in vodja oddelka za iskanje pri Microsoftu, je potrdil, da je podjetje začelo postopek vračanja k prejšnji različici PR13.
“Uspelo nam je popraviti nekatere od prijavljenih težav in nameravamo se vrniti na različico PR13, dokler jih ne bomo odpravili. Vsi uporabniki programa Pro in približno 25 % zahtevkov, ki uporabljajo povečave, so zdaj na PR13. Postopek uvajanja je žal zelo počasen. Začel se je pred več kot tednom dni in bo do 100-odstotnega uvajanja potreboval še 2-3 tedne. O tem vas bom obveščal. ,” je izjavil Ribas.
To postopno uvajanje pomeni, da bodo podjetja za e-trgovino morda morala začasno vlagati v alternativne storitve rešitev za generiranje slik, da bi ohranila svoje vizualne trženjske standarde.
Podjetje OpenAI, ki stoji za filmom DALL-E 3, še ni komentiralo situacije. Ni jasno, ali je težave povzročil sam model ali Microsoftova implementacija, vendar se strokovnjaki nagibajo k mnenju, da gre bolj verjetno za težavo s samim modelom PR16.