2 min. branja

Metina ocena priložnosti z umetno inteligenco je zdaj na voljo za vse oglasne račune

Meta je po začetnih fazah testiranja, ki so se začele v začetku leta, po vsem svetu uvedla funkcijo ocene priložnosti za vse oglaševalske račune. Cilj orodja za optimizacijo, ki temelji na umetni inteligenci, je pomagati oglaševalcem, da s sistematičnimi priporočili izboljšajo uspešnost svojih kampanj.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Metina ocena priložnosti z umetno inteligenco je zdaj na voljo za vse oglasne račune
Vir: Canva Pro License

Kako deluje ocena priložnosti

Funkcija oglaševalcem zagotavlja številčno oceno od 0 do 100, ki kaže, kako učinkovito so njihove kampanje konfigurirane za optimalno delovanje. Ta sistem točkovanja v realnem času zagotavlja smernice za nastavitev kampanje in ponuja uporabne predloge, ki jih lahko oglaševalci izvedejo in tako potencialno izboljšajo svoje oglaševalske rezultate. Metin sistem ocenjuje kampanje na podlagi števila priporočil platforme, ki se jih oglaševalci odločijo izvesti, namesto da bi analiziral dejanske metrike uspešnosti kampanj v živo.

Opportunity Score

Source: Facebook

Kategorije priporočil in izvajanje

Vskladu s pojasnilom podjetja Meta mehanizem točkovanja razvršča predloge na podlagi predvidenega učinka na uspešnost. Priporočila vključujejo:

  • preverjene najboljše prakse
  • popravki napak
  • opozorila, ki prepoznajo težave v kampanjah, kot so težave z oblikovanjem, manjkajoči elementi ali kršitve skladnosti s pravili

Sistem umetne inteligence platforme črpa iz eksperimentalno potrjenih strategij optimizacije, ki so dokazale učinkovitost v različnih oglaševalskih scenarijih.

Vpliv na učinkovitost in rezultati testiranja

V fazah testiranja je Meta poročala, da so se oglaševalcem, ki so upoštevali priporočila Opportunity Score, stroški na rezultat v povprečju zmanjšali za 12 %. Vendar podjetje priznava, da ti predlogi predstavljajo napovedi in ne zajamčene izboljšave uspešnosti.

Razpoložljivost in strateški vidiki

Ocena priložnosti je zdaj dostopna v programu Meta Ads Manager za vse oglaševalske račune po vsem svetu. Čeprav orodje ponuja sistematične smernice za izpopolnjevanje kampanj, morajo oglaševalci ta priporočila obravnavati kot priložnosti za optimizacijo in ne kot dokončne zahteve za uspeh. Funkcija predstavlja nadaljnje naložbe podjetja Meta v oglaševalska orodja z umetno inteligenco, ki so namenjena poenostavitvi upravljanja kampanj in hkrati potencialnemu izboljšanju rezultatov oglaševalcev na platformah Facebook in Instagram.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute
5 min. branja

Facebook poenostavlja videoposnetke: Vse vsebine kmalu postanejo kolute

Tu je posodobitev platforme, ki bo spremenila način, kako milijoni ljudi delijo videoposnetke. Ker Facebook poenostavlja ustvarjanje videoposnetkov, je pravkar napovedal, da bo v prihodnjih mesecih vsak videoposnetek, naložen na platformo, samodejno postal kolut. Nič več izbiranja med različnimi formati – zdaj je vse poenoteno. Razčlenimo, kaj ta poteza dejansko pomeni za vse, ki ustvarjajo […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje “naredi sam”.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne
3 min. branja

Microsoftovo resno oglaševanje: večje posodobitve, ki so dejansko pomembne

Microsoftovo oglaševanje je pravkar objavilo največje posodobitve v zadnjih mesecih, s katerimi odpravlja glavne težave, ki motijo oglaševalce. S temi spremembami bi lahko platforma končno postala resna alternativa Google Ads. Od prenovljenega poročanja do velikih sprememb logike Performance Max in poenostavljenega uvoza med platformami – tukaj je tisto, kar je pomembno za vaše kampanje.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+