2 min. branja

Metina ocena priložnosti z umetno inteligenco je zdaj na voljo za vse oglasne račune

Meta je po začetnih fazah testiranja, ki so se začele v začetku leta, po vsem svetu uvedla funkcijo ocene priložnosti za vse oglaševalske račune. Cilj orodja za optimizacijo, ki temelji na umetni inteligenci, je pomagati oglaševalcem, da s sistematičnimi priporočili izboljšajo uspešnost svojih kampanj.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Metina ocena priložnosti z umetno inteligenco je zdaj na voljo za vse oglasne račune
Vir: Canva Pro License

Kako deluje ocena priložnosti

Funkcija oglaševalcem zagotavlja številčno oceno od 0 do 100, ki kaže, kako učinkovito so njihove kampanje konfigurirane za optimalno delovanje. Ta sistem točkovanja v realnem času zagotavlja smernice za nastavitev kampanje in ponuja uporabne predloge, ki jih lahko oglaševalci izvedejo in tako potencialno izboljšajo svoje oglaševalske rezultate. Metin sistem ocenjuje kampanje na podlagi števila priporočil platforme, ki se jih oglaševalci odločijo izvesti, namesto da bi analiziral dejanske metrike uspešnosti kampanj v živo.

Opportunity Score

Source: Facebook

Kategorije priporočil in izvajanje

Vskladu s pojasnilom podjetja Meta mehanizem točkovanja razvršča predloge na podlagi predvidenega učinka na uspešnost. Priporočila vključujejo:

  • preverjene najboljše prakse
  • popravki napak
  • opozorila, ki prepoznajo težave v kampanjah, kot so težave z oblikovanjem, manjkajoči elementi ali kršitve skladnosti s pravili

Sistem umetne inteligence platforme črpa iz eksperimentalno potrjenih strategij optimizacije, ki so dokazale učinkovitost v različnih oglaševalskih scenarijih.

Vpliv na učinkovitost in rezultati testiranja

V fazah testiranja je Meta poročala, da so se oglaševalcem, ki so upoštevali priporočila Opportunity Score, stroški na rezultat v povprečju zmanjšali za 12 %. Vendar podjetje priznava, da ti predlogi predstavljajo napovedi in ne zajamčene izboljšave uspešnosti.

Razpoložljivost in strateški vidiki

Ocena priložnosti je zdaj dostopna v programu Meta Ads Manager za vse oglaševalske račune po vsem svetu. Čeprav orodje ponuja sistematične smernice za izpopolnjevanje kampanj, morajo oglaševalci ta priporočila obravnavati kot priložnosti za optimizacijo in ne kot dokončne zahteve za uspeh. Funkcija predstavlja nadaljnje naložbe podjetja Meta v oglaševalska orodja z umetno inteligenco, ki so namenjena poenostavitvi upravljanja kampanj in hkrati potencialnemu izboljšanju rezultatov oglaševalcev na platformah Facebook in Instagram.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU