
Kako deluje ocena priložnosti
Funkcija oglaševalcem zagotavlja številčno oceno od 0 do 100, ki kaže, kako učinkovito so njihove kampanje konfigurirane za optimalno delovanje. Ta sistem točkovanja v realnem času zagotavlja smernice za nastavitev kampanje in ponuja uporabne predloge, ki jih lahko oglaševalci izvedejo in tako potencialno izboljšajo svoje oglaševalske rezultate. Metin sistem ocenjuje kampanje na podlagi števila priporočil platforme, ki se jih oglaševalci odločijo izvesti, namesto da bi analiziral dejanske metrike uspešnosti kampanj v živo.

Source: Facebook
Kategorije priporočil in izvajanje
Vskladu s pojasnilom podjetja Meta mehanizem točkovanja razvršča predloge na podlagi predvidenega učinka na uspešnost. Priporočila vključujejo:
- preverjene najboljše prakse
- popravki napak
- opozorila, ki prepoznajo težave v kampanjah, kot so težave z oblikovanjem, manjkajoči elementi ali kršitve skladnosti s pravili
Sistem umetne inteligence platforme črpa iz eksperimentalno potrjenih strategij optimizacije, ki so dokazale učinkovitost v različnih oglaševalskih scenarijih.
Vpliv na učinkovitost in rezultati testiranja
V fazah testiranja je Meta poročala, da so se oglaševalcem, ki so upoštevali priporočila Opportunity Score, stroški na rezultat v povprečju zmanjšali za 12 %. Vendar podjetje priznava, da ti predlogi predstavljajo napovedi in ne zajamčene izboljšave uspešnosti.
Razpoložljivost in strateški vidiki
Ocena priložnosti je zdaj dostopna v programu Meta Ads Manager za vse oglaševalske račune po vsem svetu. Čeprav orodje ponuja sistematične smernice za izpopolnjevanje kampanj, morajo oglaševalci ta priporočila obravnavati kot priložnosti za optimizacijo in ne kot dokončne zahteve za uspeh. Funkcija predstavlja nadaljnje naložbe podjetja Meta v oglaševalska orodja z umetno inteligenco, ki so namenjena poenostavitvi upravljanja kampanj in hkrati potencialnemu izboljšanju rezultatov oglaševalcev na platformah Facebook in Instagram.