2 min. branja

Meta začenja vozlišče za ustvarjalce niti

Meta v svojem novem središču za ustvarjalce niti ponuja temeljne napotke za začetek in rast vaše prisotnosti na platformi. Čeprav ponuja temeljne napotke o vzpostavitvi računa in prilagajanju virov z integracijo Instagrama, v njem ni podrobnih vpogledov, ki bi bili podprti s podatki. Vozlišče vključuje opombe o tematskih oznakah (saj hashtagi niso na voljo), čeprav se njegova priporočila osredotočajo predvsem na pogostost objavljanja na podlagi omejenih notranjih raziskav. To vozlišče je še posebej koristno za tiste, ki so na platformi novi in iščejo osnovne usmeritve.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta začenja vozlišče za ustvarjalce niti
Vir: Depositphotos

Meta je uvedla novo informacijsko vozlišče za ustvarjalce niti, ki ponuja pojasnila, opombe in napotke o tem, kako ustvariti in povečati svojo prisotnost na platformi družabnih medijev. Stran ponuja temeljni vodnik, kako začeti uporabljati aplikacijo s povezavo računa na Instagramu.Uporabniki se morajo še vedno registrirati z uporabniškim imenom za Instagram, čeprav se Threads poskuša ločiti od Instagrama. Spletna stran ponuja tudi smernice o tem, kako aplikacija Threads deluje in kako prilagoditi svoj vir, da predstavlja vaše interese. Čeprav aplikacija predlaga zanimive teme, je glavna pomanjkljivost aplikacije Threads ta, da nima hashtagov. Ker aplikacija Threads ne dovoljuje uporabe oznak hashtag, je na voljo tudi razdelek o “oznakah tem”.

How to create a topic tag

Source: Creators.instagram.com

Kljub temu so opombe in napotki široki in brez vpogledov, podprtih s statističnimi podatki. Na podlagi interne raziskave ustvarjalcev Threads po vsem svetu v obdobju 30 dni je edino s podatki podprto priporočilo o pogostosti objavljanja .

Če želite vzpostaviti ali povečati svojo prisotnost na spletnem mestu Threads, vam novo vozlišče za ustvarjalce ponuja izhodišče, čeprav nima celovitih vpogledov, ki bi temeljili na podatkih.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+