2 min. branja

Meta v Cannesu blagovnim znamkam pokaže, kako se povezati s strankami

Prejšnji teden na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions Meta tržnikom prikazuje nove načine, kako se približati strankam.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta v Cannesu blagovnim znamkam pokaže, kako se povezati s strankami
Vir: Depositphotos

Meta za Messenger uvaja možnosti oglasov, ki temeljijo na umetni inteligenci , da bi povečala dejavnost blagovne znamke, saj več ljudi uporablja zasebna sporočila. Podjetje poenostavlja interakcije s strankami in povečuje aktivno sodelovanje s tehnologijo.

Umetna inteligenca za interakcije s strankami

Ena od lastnosti, ki jih preizkuša Meta, je za najpogostejša vprašanja, ki jih podjetja dobijo v Messengerju.

To orodje bo strankam omogočilo nakup in podporo strankam z odgovarjanjem na pogosta vprašanja na naraven način.

S hitrim odgovorom na pogosta vprašanja bo to podjetjem prihranilo čas in zmanjšalo potrebo po človeškem posredovanju, hitrejšem doseganju zadovoljstva strank in postopku naročanja.

To temelji na Metinem prejšnjem delu na platformi Messenger Bots, ki se je začela leta 2016. Kljub začetnemu pomanjkanju navdušenja nad Messenger Boti je nova umetna inteligenca morda bolj privlačen in učinkovit način za interakcijo s strankami.

Source: Socialmediatoday.com

Novi oglasi s sporočili

Meta predstavlja tudi novo orodje za promocijo sporočil, ki tržnikom omogoča ustvarjanje, upravljanje in pošiljanje plačljivih sporočil uporabnikom, ki so omogočili njihovo prejemanje prek upravitelja oglasov. To bo blagovnim znamkam omogočilo, da ostanejo v stiku s strankami s pošiljanjem promocijskih vsebin neposredno v nabiralnike uporabnikov.

Na nedavnem dogodku Meta Conversations je bilo objavljeno , da lahko podjetja, ki uporabljajo Ad Manager za WhatsApp, zdaj naložijo svoje sezname naročnikov na Meta. Umetna inteligenca bo nato našla najboljšo podskupino prejemnikov na podlagi cilja trženja, kot je svinčena generacija ali ozaveščenost o izdelku. Meta bo to v prihodnosti uvedla za Messenger in bi lahko povečala ciljni doseg in konverzije.

Ali lahko umetna inteligenca dovolj natančno posnema človeško vedenje? Meta stavi na trend zasebnih sporočil, da bo več sporočanja enako bolj dovzetno za oglase. Ampak videli bomo.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU