2 min. branja

Meta v Cannesu blagovnim znamkam pokaže, kako se povezati s strankami

Prejšnji teden na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions Meta tržnikom prikazuje nove načine, kako se približati strankam.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta v Cannesu blagovnim znamkam pokaže, kako se povezati s strankami
Vir: Depositphotos

Meta za Messenger uvaja možnosti oglasov, ki temeljijo na umetni inteligenci , da bi povečala dejavnost blagovne znamke, saj več ljudi uporablja zasebna sporočila. Podjetje poenostavlja interakcije s strankami in povečuje aktivno sodelovanje s tehnologijo.

Umetna inteligenca za interakcije s strankami

Ena od lastnosti, ki jih preizkuša Meta, je za najpogostejša vprašanja, ki jih podjetja dobijo v Messengerju.

To orodje bo strankam omogočilo nakup in podporo strankam z odgovarjanjem na pogosta vprašanja na naraven način.

S hitrim odgovorom na pogosta vprašanja bo to podjetjem prihranilo čas in zmanjšalo potrebo po človeškem posredovanju, hitrejšem doseganju zadovoljstva strank in postopku naročanja.

To temelji na Metinem prejšnjem delu na platformi Messenger Bots, ki se je začela leta 2016. Kljub začetnemu pomanjkanju navdušenja nad Messenger Boti je nova umetna inteligenca morda bolj privlačen in učinkovit način za interakcijo s strankami.

Source: Socialmediatoday.com

Novi oglasi s sporočili

Meta predstavlja tudi novo orodje za promocijo sporočil, ki tržnikom omogoča ustvarjanje, upravljanje in pošiljanje plačljivih sporočil uporabnikom, ki so omogočili njihovo prejemanje prek upravitelja oglasov. To bo blagovnim znamkam omogočilo, da ostanejo v stiku s strankami s pošiljanjem promocijskih vsebin neposredno v nabiralnike uporabnikov.

Na nedavnem dogodku Meta Conversations je bilo objavljeno , da lahko podjetja, ki uporabljajo Ad Manager za WhatsApp, zdaj naložijo svoje sezname naročnikov na Meta. Umetna inteligenca bo nato našla najboljšo podskupino prejemnikov na podlagi cilja trženja, kot je svinčena generacija ali ozaveščenost o izdelku. Meta bo to v prihodnosti uvedla za Messenger in bi lahko povečala ciljni doseg in konverzije.

Ali lahko umetna inteligenca dovolj natančno posnema človeško vedenje? Meta stavi na trend zasebnih sporočil, da bo več sporočanja enako bolj dovzetno za oglase. Ampak videli bomo.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+