Meta za Messenger uvaja možnosti oglasov, ki temeljijo na umetni inteligenci , da bi povečala dejavnost blagovne znamke, saj več ljudi uporablja zasebna sporočila. Podjetje poenostavlja interakcije s strankami in povečuje aktivno sodelovanje s tehnologijo.
Umetna inteligenca za interakcije s strankami
Ena od lastnosti, ki jih preizkuša Meta, je za najpogostejša vprašanja, ki jih podjetja dobijo v Messengerju.
To orodje bo strankam omogočilo nakup in podporo strankam z odgovarjanjem na pogosta vprašanja na naraven način.
S hitrim odgovorom na pogosta vprašanja bo to podjetjem prihranilo čas in zmanjšalo potrebo po človeškem posredovanju, hitrejšem doseganju zadovoljstva strank in postopku naročanja.
To temelji na Metinem prejšnjem delu na platformi Messenger Bots, ki se je začela leta 2016. Kljub začetnemu pomanjkanju navdušenja nad Messenger Boti je nova umetna inteligenca morda bolj privlačen in učinkovit način za interakcijo s strankami.
Novi oglasi s sporočili
Meta predstavlja tudi novo orodje za promocijo sporočil, ki tržnikom omogoča ustvarjanje, upravljanje in pošiljanje plačljivih sporočil uporabnikom, ki so omogočili njihovo prejemanje prek upravitelja oglasov. To bo blagovnim znamkam omogočilo, da ostanejo v stiku s strankami s pošiljanjem promocijskih vsebin neposredno v nabiralnike uporabnikov.
Na nedavnem dogodku Meta Conversations je bilo objavljeno , da lahko podjetja, ki uporabljajo Ad Manager za WhatsApp, zdaj naložijo svoje sezname naročnikov na Meta. Umetna inteligenca bo nato našla najboljšo podskupino prejemnikov na podlagi cilja trženja, kot je svinčena generacija ali ozaveščenost o izdelku. Meta bo to v prihodnosti uvedla za Messenger in bi lahko povečala ciljni doseg in konverzije.
Ali lahko umetna inteligenca dovolj natančno posnema človeško vedenje? Meta stavi na trend zasebnih sporočil, da bo več sporočanja enako bolj dovzetno za oglase. Ampak videli bomo.