Meta Dokument Catalyzing Connections razkriva, da je 87% uporabnikov generacije Z začelo slediti blagovni znamki po ogledu njenega koluta. 80% jih je celo opravilo nakup po ogledu. To jasno kaže na pomen video vsebin pri vplivanju na vedenje potrošnikov.
Z naraščajočim deležem videoposnetkov, ki zdaj predstavljajo 60% časa, porabljenega na Facebooku in Instagramu, oglasi Reels blagovnim znamkam ponujajo edinstveno priložnost, da dosežejo stranke tam, kjer so najbolj angažirani.
Meta poudarja tri ključna kreativna načela, ki povečujejo učinkovitost oglasov Reels:
- Razmišljajte navpično: oglasi v formatu 9:16 so uspešni.
- Stavite na zvok: Videoposnetki z zvokom dosegajo višjo stopnjo angažiranosti.
- Ohranite varno območje: Ustvarjalni elementi v oglasu morajo biti vidni in učinkoviti v vmesniku Reels. »Varno območje« je prostor v videoposnetku, kjer se vsebina ne prekriva z uporabniškim vmesnikom aplikacije, kot so kontrolniki, grafični elementi ali napisi.
Po podatkih družbe Meta uporaba teh kreativnih načel vodi do 34% nižjih stroškov na rezultat (CPR) v primerjavi s slikovnimi oglasi in do dvakratne distribucije znotraj umestitve Reels.
Oglaševalske akcije z optimiziranimi elementi oglasov so zabeležile 68-odstotno distribucijo po viru, zgodbah in kolutah, kar potrjuje njihovo učinkovitost.
Ali zdaj veste, kako boste uporabili oglase Reels za podporo svoji blagovni znamki?