3 min. branja

Meta Reels: Preoblikovanje oglaševanja s ključnimi podatki in praksami

V najnovejšem Metinem vodniku odkrivamo, kako lahko blagovne znamke učinkovito uporabljajo kolute Meta za krepitev svojih trženjskih kampanj in doseganje resničnih rezultatov. Tukaj je povzetek najpomembnejših dejstev in priporočil, ki bi jih moral o tem mogočnem video formatu vedeti vsak spletni trgovec.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta Reels: Preoblikovanje oglaševanja s ključnimi podatki in praksami
Vir: Depositphotos

Kako se z bobni doseže kupce

Številke govorijo jasno – 3,24 milijarde ljudi dnevno uporablja tehnologije Meta, video pa predstavlja več kot 60 % časa, ki ga preživijo na platformah Facebook in Instagram. Posebej Reels predstavlja približno polovico vsega časa, preživetega na Instagramu. Uporabniki prav tako več kot 3,5-milijardkrat dnevno delijo videoposnetke z drugimi uporabniki, kar kaže na viralni potencial tega formata.

Poslovni učinek kolutov

Za sektor e-trgovine so ti statistični podatki ključnega pomena:

  • 85 % ljudi je začelo spremljati podjetje po ogledu kolutov
  • 79 % ljudi je kupilo izdelek ali storitev po ogledu kolutov

Metina raziskava je nadalje pokazala, da je dodajanje

oglasov

Instagram Reels obstoječim kampanjam znatno povečalo obisk strani (97 %), dodajanje izdelkov v košarico (97 %) in nakupe (90 %).

Kampanje z oglasi Reels so dosegle 14 % višji povprečni in 24 % višji mediani dvig blagovne znamke v primerjavi z običajnimi kampanjami.

Meta Reels: The E-commerce Game-Changer Backed by Data

Source: Meta: Reels-Ads-Guide

Tri osnovna pravila za ustvarjanje učinkovitih oglasov Reels

  1. Uporabite navpični videoposnetek v razmerju 9:16: Zato je treba oglas ustrezno prilagoditi. Videoposnetek lahko obrežete na pravilno razmerje neposredno v programu Meta Ads Manager.
  2. Vedno dodajte zvok: Glasba, glasovni vložek ali zvočni učinki so ključni dejavniki uspeha. Meta ponuja brezplačno zbirko zvokov, v kateri boste našli zvoke, ustvarjene posebej za filme Reels.
  3. Spoštujte varno območje: Spodnji del (35 %) oglasa naj ne vsebuje ključnih elementov, besedila in logotipov, da jih ne bi prekrili gumbi vmesnika Reels.

Dokazana učinkovitost optimiziranih bobnov

Meta poroča, da so imeli video oglasi v razmerju 9:16 z zvokom v varnem območju v povprečju 34,5 % nižje stroške na rezultat kot slikovni oglasi in 15 % nižje stroške v primerjavi z video oglasi, ki niso bili v razmerju 9:16 ali niso vsebovali zvoka. Kampanje z oglasi, optimiziranimi za zvočne zvoke, dosegajo 101 % (2-krat) višjo dostavo do umestitve v zvočne zvoke.

Sodelovanje z ustvarjalci vsebin

Raziskava je pokazala, da se 55 % ljudi strinja, da jim ustvarjalci na Reels pomagajo odkrivati nove blagovne znamke, 53 % ljudi pa bo bolj verjetno kupilo izdelek, če ga promovira ustvarjalec na Reels. Meta priporoča uporabo tržnice ustvarjalcev na Instagramu za iskanje in sodelovanje z ustvarjalci.

Meta Reels

Source: about.fb.com

Ti podatki kažejo, da Reels ni le trend, temveč učinkovito orodje za podjetja za e-trgovino, ki želijo povečati svojo prepoznavnost in konverzije. Najpomembnejše spoznanje je, da je treba upoštevati osnovne tehnične specifikacije in se osredotočiti na ustvarjanje vsebine, ki je zabavna, relativna in lahko prebavljiva.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+