
Ključne posodobitve
- Razširjen dostop do večkanalnih oglasov za podporo prodaje na spletu in v fizičnih trgovinah
- Nove aplikacije generativne umetne inteligence za maloprodajo, vključno z virtualnim pomerjanjem in ustvarjanjem ozadja za oglase v katalogih
- Preizkušanje poenostavljene izkušnje na blagajni za oglase v trgovinah v ZDA in na izbranih mednarodnih trgih
- Uvedba oglasov v obvestilih Facebooka
Vsekanalni oglasi za vse
Meta globalno širi dostop do vsekanalnih oglasov, ki bodo na voljo letos poleti. Ti oglasi oglaševalcem omogočajo, da stranke vodijo do najbližjih trgovin z razpoložljivimi izdelki in poudarjajo popuste, ki spodbujajo obisk fizičnih trgovin. Po podatkih
podjetja
Meta so oglaševalci, ki uporabljajo vsekanalne oglase, zabeležili 15 % nižje stroške pridobivanja strank(CPA) in 12 % višjo donosnost porabe sredstev za oglaševanje (ROAS):
“Oglasi so ključni del naše trženjske strategije za doseganje mlajšega občinstva in pospeševanje prodaje na spletu in v naših več kot 800 trgovinah. Z večkanalnimi oglasi smo pri naši osrednji publiki – kupcih, starih od 18 do 24 let – dosegli za 48 % višji donos na oglaševalsko porabo.”
Meta predstavlja nova orodja: Izboljšave za e-trgovino
Meta uvaja tudi posodobitve orodij za spletno prodajo:
- Poenostavljena izkušnja pri nakupu za oglase v trgovinah – testiranje se bo začelo letos, kar bo kupcem omogočilo, da po oblikovanju košarice v trgovini dokončajo nakup na oglaševalčevem spletnem mestu. Testiranje se bo začelo v Avstraliji in na Tajvanu.
- Združevanje partnerskih oglasov in oglasov v katalogu Advantage+ – omogoča uporabo vsebine ustvarjalcev v oglasih v katalogu.
- Nova optimizacija za prikazovanje dodatnih izdelkov – oglasni sistem lahko prikaže druge ustrezne izdelke iz kataloga. V testih so oglaševalci zaznali povprečno 14-odstotno povečanje ROAS. Britanski trgovec Boden je dosegel 23-odstotno povečanje ROAS, podjetje Dexter v Latinski Ameriki pa je zaznalo 25-odstotno zmanjšanje stroškov konverzije.

Source: Socialmediatoday.com
Nove možnosti z generativno umetno inteligenco
Meta širi uporabo generativne umetne inteligence v maloprodaji:
- Virtualno pomerjanje oblačil na digitalnih modelih
- generiranje ozadja za oglase v katalogih
- bolj prilagojeno generiranje besedila za oglasno kopijo
Novi formati in umestitve
Letos spomladi bo Meta začela testirati oglase v obvestilih na Facebooku, kar bo oglaševalcem omogočilo nov prostor za doseganje strank in spodbujanje ponovnih obiskov. Dodatne posodobitve vključujejo:
- možnost, da pred deljenjem promocijskih kod v oglasih zahtevate e-poštno sporočilo
- globalna razpoložljivost povezav do spletnih mest v oglasih na Instagramu
Nissan je v Evropi preizkusil povezave do spletnih strani, ki stranke usmerjajo k informacijam o vozilih, in zabeležil 39-odstotno povečanje števila ogledov pristajalne strani ter 19-odstotno povečanje števila kvalificiranih obiskov spletnih strani.