3 min. branja

Meta predstavlja nova orodja za elektronsko poslovanje: Vsekanalni oglasi, umetna inteligenca in nove postavitve

Meta uvaja nova orodja in izboljšave oglaševalskih orodij za podporo maloprodajnim podjetjem in e-trgovinam. Podjetje še naprej vlaga v modele umetne inteligence in širi možnosti za oglaševalce, da bi povečali prodajne rezultate tako na spletu kot v fizičnih trgovinah.

Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta predstavlja nova orodja za elektronsko poslovanje: Vsekanalni oglasi, umetna inteligenca in nove postavitve
Vir: Depositphotos

Ključne posodobitve

  • Razširjen dostop do večkanalnih oglasov za podporo prodaje na spletu in v fizičnih trgovinah
  • Nove aplikacije generativne umetne inteligence za maloprodajo, vključno z virtualnim pomerjanjem in ustvarjanjem ozadja za oglase v katalogih
  • Preizkušanje poenostavljene izkušnje na blagajni za oglase v trgovinah v ZDA in na izbranih mednarodnih trgih
  • Uvedba oglasov v obvestilih Facebooka

Vsekanalni oglasi za vse

Meta globalno širi dostop do vsekanalnih oglasov, ki bodo na voljo letos poleti. Ti oglasi oglaševalcem omogočajo, da stranke vodijo do najbližjih trgovin z razpoložljivimi izdelki in poudarjajo popuste, ki spodbujajo obisk fizičnih trgovin. Po podatkih

podjetja

Meta so oglaševalci, ki uporabljajo vsekanalne oglase, zabeležili 15 % nižje stroške pridobivanja strank(CPA) in 12 % višjo donosnost porabe sredstev za oglaševanje (ROAS):

“Oglasi so ključni del naše trženjske strategije za doseganje mlajšega občinstva in pospeševanje prodaje na spletu in v naših več kot 800 trgovinah. Z večkanalnimi oglasi smo pri naši osrednji publiki – kupcih, starih od 18 do 24 let – dosegli za 48 % višji donos na oglaševalsko porabo.”

Meta predstavlja nova orodja: Izboljšave za e-trgovino

Meta uvaja tudi posodobitve orodij za spletno prodajo:

  1. Poenostavljena izkušnja pri nakupu za oglase v trgovinah – testiranje se bo začelo letos, kar bo kupcem omogočilo, da po oblikovanju košarice v trgovini dokončajo nakup na oglaševalčevem spletnem mestu. Testiranje se bo začelo v Avstraliji in na Tajvanu.
  2. Združevanje partnerskih oglasov in oglasov v katalogu Advantage+ – omogoča uporabo vsebine ustvarjalcev v oglasih v katalogu.
  3. Nova optimizacija za prikazovanje dodatnih izdelkov – oglasni sistem lahko prikaže druge ustrezne izdelke iz kataloga. V testih so oglaševalci zaznali povprečno 14-odstotno povečanje ROAS. Britanski trgovec Boden je dosegel 23-odstotno povečanje ROAS, podjetje Dexter v Latinski Ameriki pa je zaznalo 25-odstotno zmanjšanje stroškov konverzije.
Meta Introduces New Tools for retailers: omnichannel ads, AI features, and new ad placements to boost sales and improve ROI for ecommerce businesses.

Source: Socialmediatoday.com

Nove možnosti z generativno umetno inteligenco

Meta širi uporabo generativne umetne inteligence v maloprodaji:

  • Virtualno pomerjanje oblačil na digitalnih modelih
  • generiranje ozadja za oglase v katalogih
  • bolj prilagojeno generiranje besedila za oglasno kopijo

Novi formati in umestitve

Letos spomladi bo Meta začela testirati oglase v obvestilih na Facebooku, kar bo oglaševalcem omogočilo nov prostor za doseganje strank in spodbujanje ponovnih obiskov. Dodatne posodobitve vključujejo:

  • možnost, da pred deljenjem promocijskih kod v oglasih zahtevate e-poštno sporočilo
  • globalna razpoložljivost povezav do spletnih mest v oglasih na Instagramu

Nissan je v Evropi preizkusil povezave do spletnih strani, ki stranke usmerjajo k informacijam o vozilih, in zabeležil 39-odstotno povečanje števila ogledov pristajalne strani ter 19-odstotno povečanje števila kvalificiranih obiskov spletnih strani.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU

I lead Ecommerce Bridge magazine for Europe, overseeing our content strategy and European language editions.

Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+