Eno najpomembnejših glasbenih podjetij, UMG, sodeluje z velikimi zvezdami pop glasbe, kot so Justin Bieber, Billie Eilish in Taylor Swift. Še več priložnosti se je odprlo za umetnike in skladatelje UMG na Facebooku, Instagramu, Messengerju, Horizonu, Threadsu in zdaj WhatsAppu, zahvaljujoč novemu, razširjenemu dogovoru.
Odkar se je razmerje začelo leta 2017, glasbena industrija in družbeni mediji tesneje sodelujejo. Najnovejši boj s TikTokom je morda edina izjema. UMG je kritiziral TikTok, ker umetnikom in avtorjem ni dovolj plačal. TikTok jim je ponudil približno 1% celotnega dohodka UMG, vendar je podjetje menilo, da to ni dovolj. Podjetja so se končno dogovorila in slavna platforma ni izgubila nobenega od svojih najljubših izvajalcev.
Glasba, ki je bila licencirana, bo še bolj uporabljena v kratkih videoposnetkih in drugem gradivu na platformah Meta. Ena velika sprememba je, da bo glasba zdaj na voljo na WhatsAppu. To pomeni, da se lahko blagovne znamke povežejo s svojimi strankami na povsem nove načine prek glasbe. V svoji izjavi pa UMG ni povedal, kako se bo glasba uporabljala na WhatsAppu.
Blagovne znamke za trženje e-trgovine lahko izkoristijo nove priložnosti, povezane z glasbo, da svoje stranke bolj vključijo in jih bolje spoznajo.
Druga pomembna točka je, da želijo podjetja zaščititi pravice umetnikov in skladateljev pred gradivom, ki ga ustvari umetna inteligenca , ki ni njihova. Novi dogovor bi moral zagotoviti, da bodo umetniki za svoje delo pošteno plačani .
Ta sprememba v načinu sodelovanja ljudi ljudem daje nove načine uporabe glasbe na družbenih omrežjih in blagovnim znamkam nove načine, da se prek glasbe povežejo s svojim občinstvom in pridobijo več strank do uporabe platform Meta.