2 min. branja

Meta in Universal Music bolj sodelujeta. Na WhatsAppu bo glasba

Meta in Universal Music Group (UMG) svoje partnerstvo dvigujeta na povsem novo raven. Zaradi večjega posla bodo pevci in skladatelji UMG imeli še več priložnosti, da se povežejo z oboževalci na spletnih mestih družbenih medijev, kot so Facebook, Instagram in WhatsApp. Ta sprememba bi lahko bila dobra tudi za podjetja za e-poslovanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta in Universal Music bolj sodelujeta. Na WhatsAppu bo glasba
Vir: Depositphotos

Eno najpomembnejših glasbenih podjetij, UMG, sodeluje z velikimi zvezdami pop glasbe, kot so Justin Bieber, Billie Eilish in Taylor Swift. Še več priložnosti se je odprlo za umetnike in skladatelje UMG na Facebooku, Instagramu, Messengerju, Horizonu, Threadsu in zdaj WhatsAppu, zahvaljujoč novemu, razširjenemu dogovoru.

Odkar se je razmerje začelo leta 2017, glasbena industrija in družbeni mediji tesneje sodelujejo. Najnovejši boj s TikTokom je morda edina izjema. UMG je kritiziral TikTok, ker umetnikom in avtorjem ni dovolj plačal. TikTok jim je ponudil približno 1% celotnega dohodka UMG, vendar je podjetje menilo, da to ni dovolj. Podjetja so se končno dogovorila in slavna platforma ni izgubila nobenega od svojih najljubših izvajalcev.

Glasba, ki je bila licencirana, bo še bolj uporabljena v kratkih videoposnetkih in drugem gradivu na platformah Meta. Ena velika sprememba je, da bo glasba zdaj na voljo na WhatsAppu. To pomeni, da se lahko blagovne znamke povežejo s svojimi strankami na povsem nove načine prek glasbe. V svoji izjavi pa UMG ni povedal, kako se bo glasba uporabljala na WhatsAppu.

Blagovne znamke za trženje e-trgovine lahko izkoristijo nove priložnosti, povezane z glasbo, da svoje stranke bolj vključijo in jih bolje spoznajo.

Druga pomembna točka je, da želijo podjetja zaščititi pravice umetnikov in skladateljev pred gradivom, ki ga ustvari umetna inteligenca , ki ni njihova. Novi dogovor bi moral zagotoviti, da bodo umetniki za svoje delo pošteno plačani .

Ta sprememba v načinu sodelovanja ljudi ljudem daje nove načine uporabe glasbe na družbenih omrežjih in blagovnim znamkam nove načine, da se prek glasbe povežejo s svojim občinstvom in pridobijo več strank do uporabe platform Meta.

Delite članek
Podobni članki
Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.
3 min. branja

Osredotočite se na oceno priložnosti: Umetna inteligenca vam bo povedala, kaj morate izboljšati v svojem oglaševanju.

Meta razširja oceno priložnosti – metriko, ki v Upravitelju oglasov takoj pokaže, kako lahko izboljšate kampanje in zmanjšate stroške. Ta nova metrika, ki temelji na umetni inteligenci, je po testiranju dosegla več oglaševalcev. Zagotavlja jasno oceno kampanje in konkretne predloge za izboljšave.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti
3 min. branja

Trgovci na drobno v Združenem kraljestvu se soočajo z naraščajočimi grožnjami kibernetske varnosti

Pred kratkim so bile tri velike britanske maloprodajne blagovne znamke – Marks & Spencer, Co-op in Harrods – žrtve obsežnih kibernetskih napadov, ki so močno ovirali njihovo delovanje in razkrili resne varnostne vrzeli v njihovih informacijskih sistemih. Ti incidenti opozarjajo na vse večje grožnje kibernetski varnosti, s katerimi se sooča maloprodajni sektor v Združenem kraljestvu, […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+