2 min. branja

Meta in Universal Music bolj sodelujeta. Na WhatsAppu bo glasba

Meta in Universal Music Group (UMG) svoje partnerstvo dvigujeta na povsem novo raven. Zaradi večjega posla bodo pevci in skladatelji UMG imeli še več priložnosti, da se povežejo z oboževalci na spletnih mestih družbenih medijev, kot so Facebook, Instagram in WhatsApp. Ta sprememba bi lahko bila dobra tudi za podjetja za e-poslovanje.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta in Universal Music bolj sodelujeta. Na WhatsAppu bo glasba
Vir: Depositphotos

Eno najpomembnejših glasbenih podjetij, UMG, sodeluje z velikimi zvezdami pop glasbe, kot so Justin Bieber, Billie Eilish in Taylor Swift. Še več priložnosti se je odprlo za umetnike in skladatelje UMG na Facebooku, Instagramu, Messengerju, Horizonu, Threadsu in zdaj WhatsAppu, zahvaljujoč novemu, razširjenemu dogovoru.

Odkar se je razmerje začelo leta 2017, glasbena industrija in družbeni mediji tesneje sodelujejo. Najnovejši boj s TikTokom je morda edina izjema. UMG je kritiziral TikTok, ker umetnikom in avtorjem ni dovolj plačal. TikTok jim je ponudil približno 1% celotnega dohodka UMG, vendar je podjetje menilo, da to ni dovolj. Podjetja so se končno dogovorila in slavna platforma ni izgubila nobenega od svojih najljubših izvajalcev.

Glasba, ki je bila licencirana, bo še bolj uporabljena v kratkih videoposnetkih in drugem gradivu na platformah Meta. Ena velika sprememba je, da bo glasba zdaj na voljo na WhatsAppu. To pomeni, da se lahko blagovne znamke povežejo s svojimi strankami na povsem nove načine prek glasbe. V svoji izjavi pa UMG ni povedal, kako se bo glasba uporabljala na WhatsAppu.

Blagovne znamke za trženje e-trgovine lahko izkoristijo nove priložnosti, povezane z glasbo, da svoje stranke bolj vključijo in jih bolje spoznajo.

Druga pomembna točka je, da želijo podjetja zaščititi pravice umetnikov in skladateljev pred gradivom, ki ga ustvari umetna inteligenca , ki ni njihova. Novi dogovor bi moral zagotoviti, da bodo umetniki za svoje delo pošteno plačani .

Ta sprememba v načinu sodelovanja ljudi ljudem daje nove načine uporabe glasbe na družbenih omrežjih in blagovnim znamkam nove načine, da se prek glasbe povežejo s svojim občinstvom in pridobijo več strank do uporabe platform Meta.

Delite članek
Podobni članki
Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino
4 min. branja

Vodnik po oglasih v storitvi Meta: izboljšajte praznične oglaševalske akcije za e-trgovino

S bližajočim se božičnim obdobjem in črnim petkom se podjetja za e-poslovanje pripravljajo na eno najbolj obremenjenih nakupovalnih sezon v letu. Meta in njene platforme, zlasti Facebook in Instagram, igrajo ključno vlogo v marketinških kampanjah skozi vse leto. Med največjimi nakupovalnimi prazniki jih tržniki razumljivo ne morejo izpustiti. Za pomoč podjetjem je Meta ustvarila obsežen […]

Preberite članek
Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji
2 min. branja

Nemški akcijski načrt za e-trgovino: enaki digitalni konkurenčni pogoji

Nemška vlada odločno ukrepa z novim nemškim akcijskim načrtom za e-poslovanje, da bi izenačila konkurenčne pogoje na digitalnem trgu. Cilj te pobude, ki jo vodi podkancler Robert Habeck, je zagotoviti pošteno konkurenco med evropskimi spletnimi trgovci in azijskimi velikani, kot sta Shein in Temu. Nemški akcijski načrt za e-poslovanje se odziva na naraščajočo priljubljenost teh […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+