
Zakaj je pomemben za e-trgovino
Ta širitev predstavlja izziv in priložnost za spletne trgovce na drobno. Na vedenje in pričakovanja potrošnikov lahko močno vpliva integracija Meta AI s platformami Facebook, Instagram, WhatsApp in Messenger, ki jihštevilna podjetja trenutno uporabljajo za sodelovanje s strankami.
700 milijonov ljudi po vsem svetu že uporablja orodje, ki lahko išče izdelke, odgovarja na vprašanja in zbira informacije, ne da bi zapustili svoje aplikacije za sporočanje, zato morajo biti trgovci pozorni.
Funkcije, ki so pomembne za spletne prodajalce
Funkcija klepeta v šestih jezikih je prvi korak v evropskem uvajanju. Prek ikone modrega kroga v aplikacijah za sporočanje bodo uporabniki lahko dostopali do Meta AI, ki jim bo omogočila, da:
- vprašati za priporočila izdelkov neposredno v aplikaciji
- raziskovanje nakupnih odločitev, ne da bi zapustili pogovore
- klicati Meta AI v skupinske klepete z uporabo “@MetaAI” za skupne nakupovalne odločitve
- odkrivanje vsebine, vključno z objavami in navijalkami, povezanimi z izdelki
Ker lahko Meta AI na podlagi poizvedb uporabnikov pridobi ustrezne objave, je funkcija odkrivanja vsebine lahko še posebej pomembna za trgovce na drobno, ki vlagajo v organsko trženje v družbenih medijih.
Priprava vašega podjetja
Čeprav popolni učinek še ni znan, bi morali nekateri spletni tržniki začeti razmišljati o nekaj taktikah:
- Vsebine v družabnih medijih naj bodo lažje za odkrivanje umetne inteligence – jasni opisi izdelkov in kategorični hashtagi lahko pomagajo umetni inteligenci Meta AI, da prikaže vašo ponudbo, ko je to pomembno.
- spremljajte poizvedbe storitev za stranke – stranke lahko začnejo reševati težave z Meta AI, preden stopijo v stik z vašim osebjem za podporo, kar lahko spremeni vrste poizvedb, na katere odgovarjajo človeški agenti.
- Razmislite o skupinskem nakupovanju – s funkcijo skupinskega klepeta Meta AI bi lahko skupno nakupovanje postalo bolj pogosto, kar bi lahko trgovci na drobno izkoristili s skupinskimi popusti ali programi napotitev.
Po navedbah podjetja Meta je ta uvedba “prvi korak” pri uvajanju dodatnih funkcij umetne inteligence v Evropi. Funkcije, ki so trenutno na voljo v ZDA, kot so personalizacija in bolj kreativna orodja, bodo morda prišle na vrsto naslednje.
Podjetja za e-trgovino imajo omejen čas, da razumejo in se prilagodijo spreminjajočim se navadam potrošnikov, preden se te ukoreninijo, ko bodo evropski potrošniki začeli eksperimentirati s tem orodjem. Kupci lahko ugotovijo, da se njihova stopnja vključenosti in konverzije bistveno izboljšata, če te nove vzorce interakcije uspešno vključijo v svojo digitalno strategijo.