3 min. branja

Meta Ad Control: nove funkcije za oglaševalce

Meta Ad Control je predstavil več novih orodij in posodobitev, da bi podjetjem zagotovil večji nadzor nad varnostjo njihovih oglasov na Facebooku in Instagramu. S tem izpolnjuje njihovo zavezo k zaščiti blagovne znamke. Kako bodo te spremembe dejansko vplivale na oglaševalce?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Meta Ad Control: nove funkcije za oglaševalce
Vir: Depositphotos

Onemogočanje komentarjev na oglase

Ena najpomembnejših sprememb, ki bi jih morali tržniki opaziti, je možnost onemogočanja komentarjev pod oglaševalskimi objavami na Facebooku in Instagramu. Ta funkcija se trenutno preizkuša z omejenim številom podjetij in bi lahko bila zelo koristna za blagovne znamke, ki vodijo občutljive kampanje ali obravnavajo sporne teme.

Z izklopom komentarjev lahko podjetja bolje ohranijo nadzor nad svojim sporočilom in dojemanjem blagovne znamke. To je lahko še posebej koristno med pomembnimi promocijskimi dogodki, lansiranjem izdelkov ali kriznim komuniciranjem.

Meta Ad Control has introduced several new tools and updates to provide businesses with greater control over the safety of their advertisements on Facebook and Instagram. This fulfils their commitment to brand protection. How will these changes actually affect advertisers?

Source: Meta

Nadzor nad oglaševanjem v virih profilov

Meta razširja tudi možnosti za nadzor, kje se prikazujejo oglasi. Lani so prikaz oglasov razširili na osebne profile na Facebooku in Instagramu. Vendar je to povzročilo polemiko, saj so bile blagovne znamke neposredno povezane s profili.

Zdaj lahko oglaševalci določijo, kje se njihovi oglasi lahko prikazujejo ali ne.

“Lani smo podjetjem predstavili možnost prikazovanja oglasov na profilih na Facebooku in Instagramu, kar je odlična priložnost za doseganje več strank, medtem ko so globoko angažirani. Da bi podjetjem zagotovili večji nadzor nad tem, na katerih profilih se lahko prikazujejo njihovi oglasi, smo preizkusili možnost blokiranja prikazovanja njihovih oglasov na določenih profilih na Instagramu z uporabo ‘seznama blokiranih založnikov’,” pojasnjuje Meta.

Izboljšane integracije in preverjanje tretjih oseb

Ker oglaševalce zanima boljši nadzor nad tem, kje se prikazujejo njihovi oglasi, Meta krepi integracijo tretjih oseb s sodelovanjem s podjetji, kot je Integral Ad Science (IAS).

To bo razširilo nadzor nad tem, kje se oglasi prikazujejo v viru in kolutih prek seznama blokirane vsebine. Podjetja lahko izberejo kategorije, ki jih želijo blokirati, s čimer povečajo varnost blagovne znamke. V testih so se ta orodja izkazala za učinkovita pri izboljšanju primernosti oglasov. Meta načrtuje razširitev te funkcionalnosti leta 2025 po končanem testiranju in analizi. Prav tako so pospešili razpoložljivost podatkov za več kot 75% za hitrejše preverjanje umestitev oglasov.

This will expand control over where ads appear in Feed and Reels, through a blocked content list. Businesses can choose categories they want to block, thereby increasing brand safety. In tests, these tools have proven effective in improving ad suitability. Meta plans to expand this functionality in 2025 after completing testing and analysis. They have also accelerated data availability by more than 75% for faster verification of ad placements.

Source: Meta

Lažje upravljanje nastavitev oglasov

Meta Ad Control zdaj podjetjem ponuja učinkovitejši način za upravljanje nastavitev primernosti oglasov s posodobitvami središča za varnost in primernost blagovne znamke. Orodje ponuja bolj centralizirano ploščo, kjer lahko oglaševalci preprosto upravljajo nastavitve, kot so filtri inventarja in blokirani seznami izdajateljev. Strokovnjaki za e-poslovanje lahko zdaj zagotovijo , da so nastavitve zaščite blagovne znamke hitreje vzpostavljene, s čimer prihranijo čas, hkrati pa ohranijo strog nadzor nad umestitvami oglasov.

Drug način, kako lahko podjetja vplivajo na to, kje se prikazujejo njihovi oglasi , so izboljšave centra za varnost in primernost blagovne znamke. Orodje ima jasnejšo nadzorno ploščo, kjer lahko oglaševalci lažje upravljajo nastavitve, kot so filtri vsebine in blokirani seznami založnikov.

Čeprav Meta ta orodja predstavlja kot koristna za oglaševalce, se je pomembno zavedati, da je to v veliki meri odziv na dolgotrajne zahteve trga po večji preglednosti in nadzoru. E-poslovanje pozdravlja te spremembe, vendar bo uspeh teh orodij odvisen od njihove uspešnosti v resničnih pogojih.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+