
Onemogočanje komentarjev na oglase
Ena najpomembnejših sprememb, ki bi jih morali tržniki opaziti, je možnost onemogočanja komentarjev pod oglaševalskimi objavami na Facebooku in Instagramu. Ta funkcija se trenutno preizkuša z omejenim številom podjetij in bi lahko bila zelo koristna za blagovne znamke, ki vodijo občutljive kampanje ali obravnavajo sporne teme.
Z izklopom komentarjev lahko podjetja bolje ohranijo nadzor nad svojim sporočilom in dojemanjem blagovne znamke. To je lahko še posebej koristno med pomembnimi promocijskimi dogodki, lansiranjem izdelkov ali kriznim komuniciranjem.

Source: Meta
Nadzor nad oglaševanjem v virih profilov
Meta razširja tudi možnosti za nadzor, kje se prikazujejo oglasi. Lani so prikaz oglasov razširili na osebne profile na Facebooku in Instagramu. Vendar je to povzročilo polemiko, saj so bile blagovne znamke neposredno povezane s profili.
Zdaj lahko oglaševalci določijo, kje se njihovi oglasi lahko prikazujejo ali ne.
“Lani smo podjetjem predstavili možnost prikazovanja oglasov na profilih na Facebooku in Instagramu, kar je odlična priložnost za doseganje več strank, medtem ko so globoko angažirani. Da bi podjetjem zagotovili večji nadzor nad tem, na katerih profilih se lahko prikazujejo njihovi oglasi, smo preizkusili možnost blokiranja prikazovanja njihovih oglasov na določenih profilih na Instagramu z uporabo ‘seznama blokiranih založnikov’,” pojasnjuje Meta.
Izboljšane integracije in preverjanje tretjih oseb
Ker oglaševalce zanima boljši nadzor nad tem, kje se prikazujejo njihovi oglasi, Meta krepi integracijo tretjih oseb s sodelovanjem s podjetji, kot je Integral Ad Science (IAS).
To bo razširilo nadzor nad tem, kje se oglasi prikazujejo v viru in kolutih prek seznama blokirane vsebine. Podjetja lahko izberejo kategorije, ki jih želijo blokirati, s čimer povečajo varnost blagovne znamke. V testih so se ta orodja izkazala za učinkovita pri izboljšanju primernosti oglasov. Meta načrtuje razširitev te funkcionalnosti leta 2025 po končanem testiranju in analizi. Prav tako so pospešili razpoložljivost podatkov za več kot 75% za hitrejše preverjanje umestitev oglasov.

Source: Meta
Lažje upravljanje nastavitev oglasov
Čeprav Meta ta orodja predstavlja kot koristna za oglaševalce, se je pomembno zavedati, da je to v veliki meri odziv na dolgotrajne zahteve trga po večji preglednosti in nadzoru. E-poslovanje pozdravlja te spremembe, vendar bo uspeh teh orodij odvisen od njihove uspešnosti v resničnih pogojih.