2 min. branja

Maloprodajna igra se spreminja: zdaj je vse v podatkih

Torej, tukaj je dogovor - nakupovanje ni več samo predaja gotovine. Dandanes trgovine želijo tudi vaše osebne podatke. Vzemite na primer nekaj modnih trgovin na glavni ulici, ki so na blagajni začele zahtevati telefonske številke. Pravijo, da je za pošiljanje računov, kar se sliši priročno ali morda malo preveč?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Maloprodajna igra se spreminja: zdaj je vse v podatkih
Vir: Depositphotos

Tudi supermarketi se ukvarjajo s tem pridobivanjem podatkov. Te kartice zvestobe? Morgan Stanley meni, da ima 92% Britancev zdaj vsaj enega. Noro, kajne? Trije najbolj angažirani trgi zvestobe so:

  • Poljska
  • Velika Britanija
  • Francija

Organ za konkurenco in trge je navdihnil, vendar ga trgovci na drobno obožujejo. Zakaj? Ker so vam vaši podatki vredni veliko denarja.

Sheme zvestobe: več kot le točke

Vzemite Tesco in Sainsbury’s. Njihove sheme zvestobe so ogromne v primerjavi s kraji, kot sta M&S ali Morrisons. In v zadnjem času so postali še večji. Sainsbury’s Nectar je v približno enem letu poskočil s 67% na več kot 80% kupcev. Tescova klubska kartica? Enak dogovor – s 70% na 82%.

Seveda, te sheme so namenjene temu, da se vračate. Toda pravi zlati rudnik so vsi tisti sočni podatki, ki jih zbirajo. Sainsbury’s je celo ustanovil celoten oddelek, imenovan Nectar360, da bi zdrobil številke in oglaševal dobavitelje. Menijo, da jim bo to v naslednjih nekaj letih prineslo dodatnih 100 milijonov funtov.

Tesco je nekoliko zapleten glede tega, koliko zaslužijo s svojo podatkovno roko. Toda očitno to jemljejo resno. Za pomoč so celo vzeli nekaj velikih posnetkov iz Amazona in Pinteresta.

Source: Depositphotos

Blagovna znamka v podatkovni dobi

Tukaj je stvar – ne gre samo za hiter zaslužek. Spreminja način, kako podjetja gradijo svoje blagovne znamke. Vsi ti podatki jim pomagajo, da vas bolje spoznajo, tako da lahko ustvarijo izkušnje, ki resnično kliknejo. Ne gre več samo za bičanje živil; gre za to, da se počutite toplo in mehko glede blagovne znamke.

In ne gre samo za velike supermarkete. Celo modne blagovne znamke se bačajo naprej. Uporabljajo sheme zvestobe in podatke, da bi se počutili kot del kluba. To je res pametna stvar.

Prihodnost je videti … Digitalni

Torej, kaj sledi? No, strokovnjaki menijo, da se bo v trgovinah pojavilo več zaslonov. Mogoče celo na vašem vozičku! In cene, ki se spreminjajo glede na to, kdo ste.

Glede na študijo McKinseyja so maloprodajni mediji izjemno dobičkonosni, saj so operativne marže dosegle 65-70% v treh letih po uvedbi.

Delite članek
Podobni članki
Optimizacija slik Amazon: Zakaj so vizualne podobe pomembne na Amazonu
6 min. branja

Optimizacija slik Amazon: Zakaj so vizualne podobe pomembne na Amazonu

Priznajmo si, da pri spletnem nakupovanju ne preberete vsake besede. Premikate, pogledate in kliknete tisto, kar vam pade v oči. Natanko tako se obnašajo kupci na Amazonu, zato optimizacija slik na Amazonu ni samo pomembna, ampak je vse. Vendar ne gre samo za to, da so stvari videti dobro. Gre za oblikovanje vizualnih podob, ki […]

Stanislav Malinovski Stanislav Malinovski
Senior Project Manager, New Wave Digital
Prilagajanje strankam v e-trgovini: Kako spodbuditi sodelovanje s strankami?
24 min. branja

Prilagajanje strankam v e-trgovini: Kako spodbuditi sodelovanje s strankami?

Predstavljajte si, da vstopite v svojo najljubšo lokalno trgovino in vas lastnik pozdravi po imenu ter že ve, kaj bi vam lahko bilo všeč. Spomni se vašega zadnjega nakupa in vam pokaže nov izdelek, ki ga odlično dopolnjuje. Zaradi takšnega osebnega pristopa se počutite cenjene in se radi vračate. V svetu spletne maloprodaje je cilj […]

Dimitar Dimitrov Dimitar Dimitrov
CEO, Wincompany.io | Socialscore.io
Trendi naročniškega e-trgovine 2025
5 min. branja

Trendi naročniškega e-trgovine 2025

V tem članku je na podlagi poročila Subscrybe Subscription Trends Q1 Report 2025 predstavljenih pet trendov, ki preoblikujejo naročniško gospodarstvo. Namesto da bi ugotovitve zgolj povzeli, so spoznanja skrbno prilagojena podjetjem za e-trgovino, pri čemer so ohranjene izvirne podatkovne točke in primeri iz resničnega sveta.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+