3 min. branja

LinkedIn začenja nove kampanje za povečanje

Prihajajo kampanje LinkedIn Boost - nova funkcija, ki podjetjem omogoča promocijo objav za ustvarjanje potencialnih strank. Organske objave se bodo spremenile v oglase in razširile svoj doseg. Kako pristopiti k temu novemu orodju in ga učinkovito uporabljati? Poglejmo, kaj prinaša ta inovacija in kako jo zagnati.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
LinkedIn začenja nove kampanje za povečanje
Vir: Depositphotos

LinkedIn spodbuja preoblikovanje vsebine v oglase za ustvarjanje potencialnih strank

Nova možnost spodbujanja, osredotočena na ustvarjanje potencialnih strank, omogoča podjetjem, da pridobijo potencialne stranke neposredno prek sponzoriranih objav. Ta funkcija temelji na trenutnem dosegu LinkedIna s preoblikovanjem standardne vsebine v oglaševanje , ki lahko doseže občinstvo, ki presega sledilce.

“Člani LinkedIna komunicirajo s stranmi podjetja več kot 2 milijardi krat mesečno, pridobivajo strokovne vpoglede in ostanejo obveščeni o trendih v industriji. Z uvedbo povečevanja objav za Lead Generation lahko svojo vsebino pretvorite v oglaševanje in uporabite podatke prve osebe za pridobivanje visokokakovostnih potencialnih strank in tako razširite svoj doseg izven obstoječih sledilcev strani LinkedIn,” navaja uradna objava.

Glavne prednosti oglaševalskih akcij LinkedIn Boost:

  1. Razširjen doseg občinstva: Funkcija podjetjem omogoča, da dosežejo širše občinstvo brez zapletene nastavitve oglaševalske akcije.
  2. Zbiranje podatkov lastne stranke: Z obrazci za ustvarjanje potencialnih strank LinkedIn lahko zberete dragocene kontaktne podatke in izboljšate kakovost potencialnih strank.
  3. Neposreden postopek povečanja: Nastavitev je preprosta, zato je idealna za hitre oglaševalske akcije ali ekipe z omejenim časom.

Kako povečati objave na LinkedInu

  1. Izberite objavo, ki jo želite povečati iz vira strani LinkedIn.
  2. Nastavite proračun, nastavitve ciljanja, cilj oglaševalske akcije in trajanje.
  3. Izpolnite predlogo obrazca za ustvarjanje potencialnih strank in zaženite oglaševalsko akcijo.

LinkedIn ponuja več ciljev za povečanje: več ogledov, večjo angažiranost ali zbiranje potencialnih strank. Če je vaš glavni cilj pridobivanje stikov, izberite možnost »Pridobite več potencialnih strank«, da zberete podatke za stik za ciljne oglaševalske akcije.

LinkedIn Boost campaigns are arriving – a new feature that enables companies to promote posts for lead generation.

Source: LinkedIn

Možnosti ciljanja in ciljna skupina

Pri nastavitvi okrepljene objave LinkedIn ponuja predloge občinstva:

  • Ciljanje na podlagi profila (po delovnem mestu, delovni dobi, panogi)
  • Ciljanje na podlagi zanimanja (npr. skupine)
  • Predloge občinstva LinkedIn
  • Shranjene predloge iz prejšnjih oglaševalskih akcij

Za blagovne znamke e-trgovine v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) ali Švici bo LinkedIn od maja 2024 iz ciljanja odstranil atribut članov skupine.

Doseg občinstva lahko dodatno razširite tako, da omogočite samodejno razširitev občinstva in vključite LinkedIn Audience Network. Ko določite ciljno skupino, nastavite začetni in končni datum oglaševalske akcije ter dodajte proračun za celotno obdobje.

Oglaševalske akcije za potencialne stranke zahtevajo obrazec , v katerem lahko izberete predlogo z osebnim ali službenim e-poštnim naslovom, dodate URL pravilnika o zasebnosti in po potrebi dodate CTA za članke ali dokumente.

Obračunavanje povečanih objav se upravlja prek storitve Campaign Manager, kjer lahko izbirate med računi za oglase, dodeljenimi strani. Če nimate računa za oglas, bo LinkedIn samodejno ustvaril novega.

Ocenjevanje rezultatov

Povečane objave ustvarijo novo oglaševalsko akcijo v vašem oglaševalskem računu, poimenovano glede na obliko »Boost_Post«, cilj oglaševalske akcije in datum povečanja. Uspešnost oglaševalske akcije lahko spremljate ali prilagodite njene nastavitve neposredno v upravitelju oglaševalskih akcij.

LinkedIn omogoča tudi urejanje povečanih objav, kar pomeni, da lahko natančno prilagodite sporočila ali ciljanje, ne da bi ustvarili novo oglaševalsko akcijo.

Oglaševalske akcije LinkedIn Boost poenostavljajo ustvarjanje oglasov za ustvarjanje potencialnih strank, vendar ponujajo manj možnosti prilagajanja v primerjavi s celotnimi oglaševalskimi akcijami v Campaign Managerju. To je orodje za blagovne znamke e-trgovine, ki iščejo preprosto in hitro pot do Lead Gen na LinkedInu brez zapletene nastavitve kampanje.

Za ekipe za e-poslovanje je ta funkcija priložnostza eksperimentiranje z oglaševanjem LinkedIn in testiranje občinstva, zlasti za blagovne znamke, ki niso v celoti izkoristile potenciala LinkedIn za ustvarjanje potencialnih strank.

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+