LinkedIn spodbuja preoblikovanje vsebine v oglase za ustvarjanje potencialnih strank
Nova možnost spodbujanja, osredotočena na ustvarjanje potencialnih strank, omogoča podjetjem, da pridobijo potencialne stranke neposredno prek sponzoriranih objav. Ta funkcija temelji na trenutnem dosegu LinkedIna s preoblikovanjem standardne vsebine v oglaševanje , ki lahko doseže občinstvo, ki presega sledilce.
“Člani LinkedIna komunicirajo s stranmi podjetja več kot 2 milijardi krat mesečno, pridobivajo strokovne vpoglede in ostanejo obveščeni o trendih v industriji. Z uvedbo povečevanja objav za Lead Generation lahko svojo vsebino pretvorite v oglaševanje in uporabite podatke prve osebe za pridobivanje visokokakovostnih potencialnih strank in tako razširite svoj doseg izven obstoječih sledilcev strani LinkedIn,” navaja uradna objava.
Glavne prednosti oglaševalskih akcij LinkedIn Boost:
- Razširjen doseg občinstva: Funkcija podjetjem omogoča, da dosežejo širše občinstvo brez zapletene nastavitve oglaševalske akcije.
- Zbiranje podatkov lastne stranke: Z obrazci za ustvarjanje potencialnih strank LinkedIn lahko zberete dragocene kontaktne podatke in izboljšate kakovost potencialnih strank.
- Neposreden postopek povečanja: Nastavitev je preprosta, zato je idealna za hitre oglaševalske akcije ali ekipe z omejenim časom.
Kako povečati objave na LinkedInu
- Izberite objavo, ki jo želite povečati iz vira strani LinkedIn.
- Nastavite proračun, nastavitve ciljanja, cilj oglaševalske akcije in trajanje.
- Izpolnite predlogo obrazca za ustvarjanje potencialnih strank in zaženite oglaševalsko akcijo.
LinkedIn ponuja več ciljev za povečanje: več ogledov, večjo angažiranost ali zbiranje potencialnih strank. Če je vaš glavni cilj pridobivanje stikov, izberite možnost »Pridobite več potencialnih strank«, da zberete podatke za stik za ciljne oglaševalske akcije.
Možnosti ciljanja in ciljna skupina
Pri nastavitvi okrepljene objave LinkedIn ponuja predloge občinstva:
- Ciljanje na podlagi profila (po delovnem mestu, delovni dobi, panogi)
- Ciljanje na podlagi zanimanja (npr. skupine)
- Predloge občinstva LinkedIn
- Shranjene predloge iz prejšnjih oglaševalskih akcij
Za blagovne znamke e-trgovine v Evropskem gospodarskem prostoru (EGP) ali Švici bo LinkedIn od maja 2024 iz ciljanja odstranil atribut članov skupine.
Doseg občinstva lahko dodatno razširite tako, da omogočite samodejno razširitev občinstva in vključite LinkedIn Audience Network. Ko določite ciljno skupino, nastavite začetni in končni datum oglaševalske akcije ter dodajte proračun za celotno obdobje.
Oglaševalske akcije za potencialne stranke zahtevajo obrazec , v katerem lahko izberete predlogo z osebnim ali službenim e-poštnim naslovom, dodate URL pravilnika o zasebnosti in po potrebi dodate CTA za članke ali dokumente.
Obračunavanje povečanih objav se upravlja prek storitve Campaign Manager, kjer lahko izbirate med računi za oglase, dodeljenimi strani. Če nimate računa za oglas, bo LinkedIn samodejno ustvaril novega.
Ocenjevanje rezultatov
Povečane objave ustvarijo novo oglaševalsko akcijo v vašem oglaševalskem računu, poimenovano glede na obliko »Boost_Post«, cilj oglaševalske akcije in datum povečanja. Uspešnost oglaševalske akcije lahko spremljate ali prilagodite njene nastavitve neposredno v upravitelju oglaševalskih akcij.
LinkedIn omogoča tudi urejanje povečanih objav, kar pomeni, da lahko natančno prilagodite sporočila ali ciljanje, ne da bi ustvarili novo oglaševalsko akcijo.
Oglaševalske akcije LinkedIn Boost poenostavljajo ustvarjanje oglasov za ustvarjanje potencialnih strank, vendar ponujajo manj možnosti prilagajanja v primerjavi s celotnimi oglaševalskimi akcijami v Campaign Managerju. To je orodje za blagovne znamke e-trgovine, ki iščejo preprosto in hitro pot do Lead Gen na LinkedInu brez zapletene nastavitve kampanje.
Za ekipe za e-poslovanje je ta funkcija priložnostza eksperimentiranje z oglaševanjem LinkedIn in testiranje občinstva, zlasti za blagovne znamke, ki niso v celoti izkoristile potenciala LinkedIn za ustvarjanje potencialnih strank.