2 min. branja

LinkedIn Conversions API: Novo B2B orodje za merjenje ROI v e-trgovini

V digitalnem trženju je natančno merjenje uspešnosti kampanj ključnega pomena - zlasti v e-trgovini, kjer vsaka konverzija neposredno vpliva na poslovne rezultate. LinkedIn je pred kratkim predstavil nov programski vmesnik Conversions API, ki obljublja izboljšanje merjenja učinkovitosti vaših kampanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
LinkedIn Conversions API: Novo B2B orodje za merjenje ROI v e-trgovini
Vir: Depositphotos

LinkedIn je uvedel programski vmesnik Conversions API kot odgovor na vse večji problem v trženju B2B – vse daljši nakupni cikel in težave pri merjenju dolgoročnega učinka kampanj. Glede na poročilo platforme kar 87 % tržnikov B2B priznava težave pri dokazovanju dolgoročne vrednosti svojih dejavnosti, kar v praksi pomeni zapleteno utemeljevanje proračunov za trženje. API Conversions API omogoča povezovanje lastnih podatkov (podatkov prve stranke), vključno z interakcijami s strankami brez povezave, s platformo LinkedIn.

V praksi to pomeni, da lahko sledite zapleteni poti stranke od prvega klika na oglas do sestankov brez povezave ali telefonske prodaje.

Bistveno izboljšanje učinkovitosti kampanj

Prvi rezultati izvajanja kažejo izboljšave ključnih metrik – od skoraj tretjinskega povečanja pripisanih konverzij do 39-odstotnega zmanjšanja stroškov kvalificiranih vodij. V konkurenčnem okolju e-trgovine lahko to pomeni odločilno prednost pri pridobivanju in konvertiranju potencialnih strank.

Dolgoročno spremljanje rezultatov

Z izboljšanim poročilom o pripisovanju prihodkov pridobite 365-dnevno obdobje retrospektivne analize. Pri projektih z daljšim nakupnim ciklom (kot so platforme za elektronsko poslovanje B2B, rešitve po meri ali dražji izdelki) to zagotavlja jasnejšo sliko dejanske donosnosti naložbe.

Praktična uporaba umetne inteligence v povezavi z novim API

Prihodnost merjenja v e-trgovini pripada umetni inteligenci. Pričakujemo lahko natančnejše napovedi nakupnega vedenja, optimizacijo izdatkov za trženje in boljšo prednostno razvrstitev potencialnih strank.

90 % B2B tržnikov se strinja, da pri uporabi umetne inteligence za ustvarjanje in optimizacijo kampanj beležijo boljšo donosnost naložb. Raziskave so pokazale, da uporabljajo UI za izboljšanje segmentacije in ciljanja občinstva (57 %), izvajanje napovedne analize za izboljšanje učinkovitosti in točkovanja potencialnih strank (55 %), avtomatizacijo rutinskih nalog (53 %) ter zagotavljanje optimizacije izdatkov za oglaševanje in kreativnih vsebin v realnem času (53 %),” navaja platforma.

Vsekakor pa natančnejše merjenje konverzij ter možnost povezovanja spletnih in offline podatkov predstavljajo trend, ki se bo v trženju e-trgovine še naprej krepil ne glede na platformo. Ključ do uspeha ostaja strateški pristop k podatkom in sposobnost prilagajanja globalnih orodij lokalnim razmeram. API za konverzije predstavlja le enega od LinkedInovih korakov v prizadevanjih za izboljšanje marketinških orodij na platformi.

+
Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU