2 min. branja

LinkedIn Conversions API: Novo B2B orodje za merjenje ROI v e-trgovini

V digitalnem trženju je natančno merjenje uspešnosti kampanj ključnega pomena - zlasti v e-trgovini, kjer vsaka konverzija neposredno vpliva na poslovne rezultate. LinkedIn je pred kratkim predstavil nov programski vmesnik Conversions API, ki obljublja izboljšanje merjenja učinkovitosti vaših kampanj.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
LinkedIn Conversions API: Novo B2B orodje za merjenje ROI v e-trgovini
Vir: Depositphotos

LinkedIn je uvedel programski vmesnik Conversions API kot odgovor na vse večji problem v trženju B2B – vse daljši nakupni cikel in težave pri merjenju dolgoročnega učinka kampanj. Glede na poročilo platforme kar 87 % tržnikov B2B priznava težave pri dokazovanju dolgoročne vrednosti svojih dejavnosti, kar v praksi pomeni zapleteno utemeljevanje proračunov za trženje. API Conversions API omogoča povezovanje lastnih podatkov (podatkov prve stranke), vključno z interakcijami s strankami brez povezave, s platformo LinkedIn.

V praksi to pomeni, da lahko sledite zapleteni poti stranke od prvega klika na oglas do sestankov brez povezave ali telefonske prodaje.

Bistveno izboljšanje učinkovitosti kampanj

Prvi rezultati izvajanja kažejo izboljšave ključnih metrik – od skoraj tretjinskega povečanja pripisanih konverzij do 39-odstotnega zmanjšanja stroškov kvalificiranih vodij. V konkurenčnem okolju e-trgovine lahko to pomeni odločilno prednost pri pridobivanju in konvertiranju potencialnih strank.

Dolgoročno spremljanje rezultatov

Z izboljšanim poročilom o pripisovanju prihodkov pridobite 365-dnevno obdobje retrospektivne analize. Pri projektih z daljšim nakupnim ciklom (kot so platforme za elektronsko poslovanje B2B, rešitve po meri ali dražji izdelki) to zagotavlja jasnejšo sliko dejanske donosnosti naložbe.

Praktična uporaba umetne inteligence v povezavi z novim API

Prihodnost merjenja v e-trgovini pripada umetni inteligenci. Pričakujemo lahko natančnejše napovedi nakupnega vedenja, optimizacijo izdatkov za trženje in boljšo prednostno razvrstitev potencialnih strank.

90 % B2B tržnikov se strinja, da pri uporabi umetne inteligence za ustvarjanje in optimizacijo kampanj beležijo boljšo donosnost naložb. Raziskave so pokazale, da uporabljajo UI za izboljšanje segmentacije in ciljanja občinstva (57 %), izvajanje napovedne analize za izboljšanje učinkovitosti in točkovanja potencialnih strank (55 %), avtomatizacijo rutinskih nalog (53 %) ter zagotavljanje optimizacije izdatkov za oglaševanje in kreativnih vsebin v realnem času (53 %),” navaja platforma.

Vsekakor pa natančnejše merjenje konverzij ter možnost povezovanja spletnih in offline podatkov predstavljajo trend, ki se bo v trženju e-trgovine še naprej krepil ne glede na platformo. Ključ do uspeha ostaja strateški pristop k podatkom in sposobnost prilagajanja globalnih orodij lokalnim razmeram. API za konverzije predstavlja le enega od LinkedInovih korakov v prizadevanjih za izboljšanje marketinških orodij na platformi.

+
Delite članek
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU