3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje "naredi sam".

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
Vir: Depositphotos: Photo by ricochet69 (edited in Canva Pro)

Francoski trgovec na drobno Leroy Merlin je po naložbi v višini več kot 3 milijonov evrov odprl svojo drugo trgovino v mestu Iași v Romuniji, poroča Business Review. Novi objekt, ki se nahaja v trgovskem centru Mall Moldova, se razprostira na več kot 9200 kvadratnih metrih in predstavlja 23. trgovino podjetja v Romuniji. Trgovino bo upravljala ekipa 120 zaposlenih.

Veliki načrti za širitev v Romuniji

Družba Leroy Merlin je po poročanju ZF English napovedala, da namerava med letoma 2025 in 2027 v Romuniji odpreti 11 novih trgovin. S to širitvijo bo skupno število romunskih trgovin do konca obdobja širitve preseglo 30.

Podjetje trenutno upravlja 23 trgovin v 16 romunskih mestih, med katerimi so Bukarešta, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Pitești in Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, Târgoviște in Arad ter zaposluje skoraj 3 500 ljudi.

Digitalne storitve in izkušnje strank

Nova trgovina v mestu Iași ima sodobne digitalne storitve, namenjene izboljšanju uporabniške izkušnje:

  • Storitev “Klikni in dvigni ” s prevzemom, ki je na voljo v največ dveh urah
  • telefonska naročila za enostavno oddajo naročil s svetovalci
  • spletno naročilo z dostavo za neposredno dostavo na dom ali gradbišče
  • prostori Drive-in, ki pokrivajo 1 500 kvadratnih metrov, za nakupe v večjih količinah
  • 15 blagajn, od tega 2 na območju drive-in
  • Specializirani razstavni prostori za kopalnice, kuhinje ter ploščice in keramiko

Trajnostne pobude

Podjetje Leroy Merlin se je zavezalo k trajnosti pri vseh svojih dejavnostih. Leta 2022 je podjetje identificiralo 36 francoskih trgovin s strehami, primernimi za fotovoltaične panele, in si prizadeva zagotoviti oskrbo z električno energijo iz sončnih elektrarn, navaja Wikipedia.

Strateške naložbe na Portugalskem

Poleg Romunije je podjetje Leroy Merlin napovedalo, da bo v naslednjih treh letih na Portugalskem izvedlo naložbo v višini 220 milijonov evrov, navaja The Portugal News. Naložba bo razdeljena na širitev infrastrukture (105 milijonov evrov) in tehnološki razvoj (115 milijonov evrov).

Konkurenca in položaj na trgu

Na romunskem trgu DIY je močna konkurenca uveljavljenih akterjev, kot so Dedeman, Praktiker, OBI in Hornbach. Strategija širitve podjetja Leroy Merlin se osredotoča na združevanje prisotnosti fizičnih trgovin z digitalnim udobjem, da bi se razlikovala od konkurentov.

Komentarji generalnega direktorja o strateški rasti

“Iași je za nas strateško mesto – z aktivno skupnostjo in vse večjim povpraševanjem po sodobnih, trajnostnih in cenovno dostopnih rešitvah za izboljšanje doma. Z odprtjem druge trgovine Leroy Merlin v tem mestu se želimo približati našim strankam v tem delu države in jim ponuditi celovito nakupovalno izkušnjo.” Mathieu Bauduin, generalni direktor podjetja Leroy Merlin Romunija, je po poročanju Business Review povedal, da

širitev podjetja odraža širše zaupanje v romunski trg, pri čemer namerava še naprej vlagati tako v fizično infrastrukturo kot v digitalne zmogljivosti za zadovoljevanje potreb strank.

Kaj to pomeni za e-trgovanje

Pristop podjetja Leroy Merlin kaže na pomen večkanalnih maloprodajnih strategij, ki nemoteno povezujejo spletno naročanje, prevzem v trgovini in storitve dostave. Ključne ugotovitve za podjetja e-trgovine so:

  • prilagodljive možnosti izpolnjevanja, ki ustrezajo različnim željam strank
  • naložbe v logistično infrastrukturo, ki podpirajo hitre storitve dostave in prevzema
  • povezovanje digitalnih in fizičnih stičnih točk za brezhibno izkušnjo strank

Nadaljnja širitev in naložbe podjetja v obeh državah kažejo na močno zaupanje v srednje- in vzhodnoevropski trg izboljšav za dom.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU

Freelance Digital Marketing Specialist at Ecommerce Bridge with nearly a decade of experience in digital marketing, where I’ve specialised in managing international teams and building strategic partnerships. As former International Team Lead at Groupon, I managed teams across various European countries, handled KPI achievement, and worked daily with agencies in English. These days, I focus on content strategy, link building, and coordinating with international agencies in e-commerce expansion. What truly fulfils me is working with people and seeing everyone happy and satisfied with the results. I’m passionate about researching and writing about the latest trends in e-commerce and digital marketing, bringing fresh insights and industry news to our readers. I hold a Master’s degree in Mass Media Studies and completed international courses in London and Bristol.

Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU