3 min. branja

Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino

Kar se je začelo kot enkratna naložba v romunsko nakupovalno središče v višini 3 milijonov evrov, je dejansko del nečesa veliko večjega. Medtem ko večina trgovcev na drobno zmanjšuje obseg prodaje, se francoski velikan Leroy Merlin podvaja v Vzhodni Evropi z načrtom, ki bi lahko spremenil celotno področje "naredi sam".

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Leroy Merlin po naložbi v višini 3 milijonov evrov odpre 23. romunsko trgovino
Vir: Depositphotos: Photo by ricochet69 (edited in Canva Pro)

Francoski trgovec na drobno Leroy Merlin je po naložbi v višini več kot 3 milijonov evrov odprl svojo drugo trgovino v mestu Iași v Romuniji, poroča Business Review. Novi objekt, ki se nahaja v trgovskem centru Mall Moldova, se razprostira na več kot 9200 kvadratnih metrih in predstavlja 23. trgovino podjetja v Romuniji. Trgovino bo upravljala ekipa 120 zaposlenih.

Veliki načrti za širitev v Romuniji

Družba Leroy Merlin je po poročanju ZF English napovedala, da namerava med letoma 2025 in 2027 v Romuniji odpreti 11 novih trgovin. S to širitvijo bo skupno število romunskih trgovin do konca obdobja širitve preseglo 30.

Podjetje trenutno upravlja 23 trgovin v 16 romunskih mestih, med katerimi so Bukarešta, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Pitești in Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara, Oradea, Târgoviște in Arad ter zaposluje skoraj 3 500 ljudi.

Digitalne storitve in izkušnje strank

Nova trgovina v mestu Iași ima sodobne digitalne storitve, namenjene izboljšanju uporabniške izkušnje:

  • Storitev “Klikni in dvigni ” s prevzemom, ki je na voljo v največ dveh urah
  • telefonska naročila za enostavno oddajo naročil s svetovalci
  • spletno naročilo z dostavo za neposredno dostavo na dom ali gradbišče
  • prostori Drive-in, ki pokrivajo 1 500 kvadratnih metrov, za nakupe v večjih količinah
  • 15 blagajn, od tega 2 na območju drive-in
  • Specializirani razstavni prostori za kopalnice, kuhinje ter ploščice in keramiko

Trajnostne pobude

Podjetje Leroy Merlin se je zavezalo k trajnosti pri vseh svojih dejavnostih. Leta 2022 je podjetje identificiralo 36 francoskih trgovin s strehami, primernimi za fotovoltaične panele, in si prizadeva zagotoviti oskrbo z električno energijo iz sončnih elektrarn, navaja Wikipedia.

Strateške naložbe na Portugalskem

Poleg Romunije je podjetje Leroy Merlin napovedalo, da bo v naslednjih treh letih na Portugalskem izvedlo naložbo v višini 220 milijonov evrov, navaja The Portugal News. Naložba bo razdeljena na širitev infrastrukture (105 milijonov evrov) in tehnološki razvoj (115 milijonov evrov).

Konkurenca in položaj na trgu

Na romunskem trgu DIY je močna konkurenca uveljavljenih akterjev, kot so Dedeman, Praktiker, OBI in Hornbach. Strategija širitve podjetja Leroy Merlin se osredotoča na združevanje prisotnosti fizičnih trgovin z digitalnim udobjem, da bi se razlikovala od konkurentov.

Komentarji generalnega direktorja o strateški rasti

“Iași je za nas strateško mesto – z aktivno skupnostjo in vse večjim povpraševanjem po sodobnih, trajnostnih in cenovno dostopnih rešitvah za izboljšanje doma. Z odprtjem druge trgovine Leroy Merlin v tem mestu se želimo približati našim strankam v tem delu države in jim ponuditi celovito nakupovalno izkušnjo.” Mathieu Bauduin, generalni direktor podjetja Leroy Merlin Romunija, je po poročanju Business Review povedal, da

širitev podjetja odraža širše zaupanje v romunski trg, pri čemer namerava še naprej vlagati tako v fizično infrastrukturo kot v digitalne zmogljivosti za zadovoljevanje potreb strank.

Kaj to pomeni za e-trgovanje

Pristop podjetja Leroy Merlin kaže na pomen večkanalnih maloprodajnih strategij, ki nemoteno povezujejo spletno naročanje, prevzem v trgovini in storitve dostave. Ključne ugotovitve za podjetja e-trgovine so:

  • prilagodljive možnosti izpolnjevanja, ki ustrezajo različnim željam strank
  • naložbe v logistično infrastrukturo, ki podpirajo hitre storitve dostave in prevzema
  • povezovanje digitalnih in fizičnih stičnih točk za brezhibno izkušnjo strank

Nadaljnja širitev in naložbe podjetja v obeh državah kažejo na močno zaupanje v srednje- in vzhodnoevropski trg izboljšav za dom.

Delite članek
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU