1 min. branja

Konec piškotkov: 61 % tržnikov se boji sprememb

Piškotki so ključno orodje za sledenje in prilagajanje oglaševanja. Njihova izguba predstavlja izziv za oglaševalce, saj zahteva nove pristope k tržni strategiji in zbiranju podatkov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Konec piškotkov: 61 % tržnikov se boji sprememb
Vir: Depositphotos

Google letos odstranjuje piškotke tretjih oseb. To je velika sprememba za spletno trženje. Brez piškotkov bo spletno trženje zelo drugačno. Po podatkih raziskave družbe Capterra je kar 61 % britanskih tržnikov zaskrbljenih zaradi te spremembe, 49 % pa se jih počuti pripravljenih. Več kot polovica jih pričakuje povečanje prodaje po odstranitvi piškotkov tretjih oseb, 39 % pa pričakuje pozitiven vpliv na poslovno uspešnost.

Source: Capterra

Podjetja dejavno iščejo alternativne metode zbiranja podatkov: 57 % se jih pripravlja na postopno ukinitev piškotkov, 51 % pa jih razvija nove metode zbiranja podatkov. Ključne strategije vključujejo osredotočanje na podatke prve osebe, sodelovanje z zaupanja vrednimi organizacijami in uporabo kontekstualnih podatkov.

78 % vprašanih tržnikov vlaga v programsko opremo CRM za poenotenje zbiranja podatkov prve osebe.

45 % tržnikov se strinja, da je ponovna opredelitev tržnih strategij njihov največji izziv, drugi izzivi pa vključujejo sledenje pravim podatkom in potrebo po prilagoditvi proračunov. Pričakujejo, da bo spletno trženje postalo bolj konkurenčno, kar od podjetij zahteva inovativnost in agilnost pri trženjskih dejavnostih.

Source: Capterra

Delite članek
Podobni članki
Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva
2 min. branja

Regionalna konferenca o e-trgovini v Skopju predstavila prihodnost digitalnega gospodarstva

V ozračju, polnem energije, navdiha in novih idej, je letošnja 8. regionalna konferenca o e-trgovini še enkrat pokazala, zakaj je najbolj pričakovan dogodek za digitalno skupnost v regiji. 4. novembra je bila Nacionalna opera in balet polna menedžerjev, tržnikov, podjetnikov, organizacijskih predstavnikov in voditeljev, ki so prišli, da bi “pospešili” prihodnost pod geslom “Pritrdite prihodnost”.

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno
4 min. branja

Optimizacija za algoritme? Socialno poslušanje je tisto, kar je resnično pomembno

Blagovne znamke že leta optimizirajo vsebino za iskalnike. Danes pa se spreminja tudi način, kako ljudje iščejo informacije, in z njim tudi način sprejemanja odločitev. Namesto kratkih poizvedb sprašujejo o določenih stvareh, ki so jim pomembne. Kar je bilo nekoč zabavno, je zdaj standard, ki se mu moramo prilagoditi v spletnem poslovanju.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando
2 min. branja

Zakaj je M&S za rast izbral TikTok Shop in Zalando

Britanski maloprodajni velikan Marks & Spencer bistveno spreminja svojo strategijo spletne prodaje. Po poročilu ChannelX je podjetje podpisalo pogodbo z Zalandom za upravljanje vse logistike v celinski Evropi in hkrati vstopa v trgovino TikTok, kjer se v Združenem kraljestvu vsako sekundo prodaja en lepotni izdelek.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU