1 min. branja

Konec piškotkov: 61 % tržnikov se boji sprememb

Piškotki so ključno orodje za sledenje in prilagajanje oglaševanja. Njihova izguba predstavlja izziv za oglaševalce, saj zahteva nove pristope k tržni strategiji in zbiranju podatkov.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Konec piškotkov: 61 % tržnikov se boji sprememb
Vir: Depositphotos

Google letos odstranjuje piškotke tretjih oseb. To je velika sprememba za spletno trženje. Brez piškotkov bo spletno trženje zelo drugačno. Po podatkih raziskave družbe Capterra je kar 61 % britanskih tržnikov zaskrbljenih zaradi te spremembe, 49 % pa se jih počuti pripravljenih. Več kot polovica jih pričakuje povečanje prodaje po odstranitvi piškotkov tretjih oseb, 39 % pa pričakuje pozitiven vpliv na poslovno uspešnost.

Source: Capterra

Podjetja dejavno iščejo alternativne metode zbiranja podatkov: 57 % se jih pripravlja na postopno ukinitev piškotkov, 51 % pa jih razvija nove metode zbiranja podatkov. Ključne strategije vključujejo osredotočanje na podatke prve osebe, sodelovanje z zaupanja vrednimi organizacijami in uporabo kontekstualnih podatkov.

78 % vprašanih tržnikov vlaga v programsko opremo CRM za poenotenje zbiranja podatkov prve osebe.

45 % tržnikov se strinja, da je ponovna opredelitev tržnih strategij njihov največji izziv, drugi izzivi pa vključujejo sledenje pravim podatkom in potrebo po prilagoditvi proračunov. Pričakujejo, da bo spletno trženje postalo bolj konkurenčno, kar od podjetij zahteva inovativnost in agilnost pri trženjskih dejavnostih.

Source: Capterra

Delite članek
Podobni članki
Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden
3 min. branja

Praktični vodnik za udeležence balkanskega vrha o elektronskem poslovanju naslednji teden

Do težko pričakovanega Balkanskega vrha o elektronskem poslovanju 2025, ki bo 29. in 30. aprila 2025 v Areni Sofija spremenil Sofijo v središče elektronskega poslovanja balkanske regije, je le še nekaj dni. Ker se dogodek približuje, v tem vodniku za udeležence Balkan Ecommerce Summita najdete vse, kar morate vedeti, da boste na tem najpomembnejšem srečanju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?
3 min. branja

Instagram začenja urejanje: Kaj ponuja to novo orodje za urejanje videoposnetkov?

Instagram je uradno predstavil svojo aplikacijo za urejanje videoposnetkov Edits. To bodo še posebej cenili ustvarjalci vsebin in manjše blagovne znamke, ki želijo povečati obseg svoje video produkcije. Gre za neposreden odgovor na priljubljeno orodje CapCut, ki spada pod okrilje podjetja ByteDance. V čem se ti aplikaciji razlikujeta in kakšen potencial imata za e-trgovino?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko
3 min. branja

Televizijska evolucija: Spreminjajoče se navade gledalcev in posledice za blagovno znamko

Kako ljudje danes gledajo video vsebine? Kaj se jim zdi “televizija” in kje oglaševanje najbolje deluje? CTV (Connected TV) še ni v središču pozornosti našega e-trgovine, vendar razvoj v tujini kaže, da bi se to lahko kmalu spremenilo. Nova študija družbe RTL AdAlliance ponuja jasne podatke in trende, ki jih je vredno omeniti. Iz nje […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+