2 min. branja

Ključne ugotovitve študije o evropskem trgu

Evropski trg elektronskega poslovanja je dinamičen in hitro razvijajoč se prostor. Da bi podjetja ostala pred konkurenco, morajo razumeti ključne trende, vpoglede in priložnosti, ki oblikujejo to pokrajino.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ključne ugotovitve študije o evropskem trgu
Vir: Depositphotos

Odklenite moč tržnic

Tržnice so postale odločilna značilnost sodobnega e-poslovanja v Evropi. Z 62% od 100 največjih spletnih trgovcev , ki upravljajo trge, te platforme privabljajo 85% spletnega prometa v vzhodni Evropi.

Source: Ecommercegermany.com

Regionalne razlike

Zahodna Evropa je zrel trg z visoko razširjenostjo trgov, medtem ko imata južna in srednja Evropa počasnejšo stopnjo sprejemanja zaradi kulturnih preferenc za fizično maloprodajo in nakupovanje, ki ga vodijo blagovne znamke.

Vzpon čistih tržnic

AliExpress izstopa z znatnim prometom v višini 119.4 milijarde evrov v letu 2022, medtem ko je Allegro elektrarna na Poljskem in v vzhodni Evropi s 135.000 trgovci in 22 milijoni mesečnih obiskov.

Mešane tržnice in tržnice trgovcev na drobno

Mešane in trgovske tržnice ponujajo edinstveno mešanico tradicionalne dinamike maloprodaje in trga. Amazon je v tej kategoriji zelo zmogljiv, s svojo široko paleto izdelkov in integracijo z več kot 10 milijoni prodajalcev. Kaj pa druge mešane in trgovske tržnice, kot so Boots, B&Q, Carrefour in Zalando? Več o tem lahko preberete v poročilu ChannelX.

Source: Ecommercegermany.com

Tehnologija in strateška partnerstva

Za uspeh v tem konkurenčnem prostoru morajo podjetja izkoristiti vrhunske tehnologije in oblikovati strateška partnerstva. Napredne analitične platforme lahko pomagajo dešifrirati podatke o potrošnikih, prilagoditi izkušnje, napovedati trende in omogočiti nemotene transakcije.

Prihodnji trendi in izzivi

Glede na poročilo se lahko evropske tržnice premaknejo v smeri nišnih in vertikalnih trgov, ki privabljajo specializirane izdelke in storitve. Priporočila, ki temeljijo na umetni inteligenci, bodo imela pomembno vlogo pri izboljšanju uporabniških izkušenj na digitalnih platformah. Za evropske trgovce na drobno, ki tekmujejo z neevropskimi velikani, kot sta Amazon in eBay, to pomeni prilagajanje novim tehnologijam in poslovnim modelom, da ostanejo konkurenčni.

Vendar imajo evropski trgovci na drobno priložnost, da se razlikujejo z uporabo svojih edinstvenih kulturnih perspektiv, lokalnega znanja in močne prepoznavnosti blagovne znamke za ustvarjanje značilnih ponudb, ki so privlačne za lokalne potrošnike. Z osredotočanjem na te prednosti in oblikovanjem strateških partnerstev s komplementarnimi podjetji lahko evropski trgovci na drobno uspevajo ob soočanju s konkurenco.

Delite članek
Podobni članki
Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku
3 min. branja

Zbogom e-trgovanje? 70 % ljudi bo do leta 2030 nakupovalo na TikToku

Številke so osupljive. Nova študija, v kateri je sodelovalo 24.000 kupcev po vsem svetu, razkriva, da jih 70 % pričakuje, da bodo do leta 2030 večino svojih nakupov opravili prek družbenih medijev. To pomeni, da bodo spletna mesta za e-trgovanje v slogu Amazona, ki prevladujejo danes, v petih letih lahko postala relikvija. Revolucija družabnega nakupovanja […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil
3 min. branja

EU modnim znamkam omejuje uničevanje neprodanih oblačil

Evropska komisija pripravlja zgodovinsko stroge ukrepe proti odpadkom v modni industriji. Od leta 2026 bodo morale blagovne znamke dokazati, da nimajo druge možnosti kot uničiti neprodana oblačila. Za modne velikane se začenja novo obdobje – konec tihega odstranjevanja zalog.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU