
Odklenite moč tržnic
Tržnice so postale odločilna značilnost sodobnega e-poslovanja v Evropi. Z 62% od 100 največjih spletnih trgovcev , ki upravljajo trge, te platforme privabljajo 85% spletnega prometa v vzhodni Evropi.

Source: Ecommercegermany.com
Regionalne razlike
Zahodna Evropa je zrel trg z visoko razširjenostjo trgov, medtem ko imata južna in srednja Evropa počasnejšo stopnjo sprejemanja zaradi kulturnih preferenc za fizično maloprodajo in nakupovanje, ki ga vodijo blagovne znamke.
Vzpon čistih tržnic
AliExpress izstopa z znatnim prometom v višini 119.4 milijarde evrov v letu 2022, medtem ko je Allegro elektrarna na Poljskem in v vzhodni Evropi s 135.000 trgovci in 22 milijoni mesečnih obiskov.
Mešane tržnice in tržnice trgovcev na drobno
Mešane in trgovske tržnice ponujajo edinstveno mešanico tradicionalne dinamike maloprodaje in trga. Amazon je v tej kategoriji zelo zmogljiv, s svojo široko paleto izdelkov in integracijo z več kot 10 milijoni prodajalcev. Kaj pa druge mešane in trgovske tržnice, kot so Boots, B&Q, Carrefour in Zalando? Več o tem lahko preberete v poročilu ChannelX.

Source: Ecommercegermany.com
Za uspeh v tem konkurenčnem prostoru morajo podjetja izkoristiti vrhunske tehnologije in oblikovati strateška partnerstva. Napredne analitične platforme lahko pomagajo dešifrirati podatke o potrošnikih, prilagoditi izkušnje, napovedati trende in omogočiti nemotene transakcije.
Prihodnji trendi in izzivi
Glede na poročilo se lahko evropske tržnice premaknejo v smeri nišnih in vertikalnih trgov, ki privabljajo specializirane izdelke in storitve. Priporočila, ki temeljijo na umetni inteligenci, bodo imela pomembno vlogo pri izboljšanju uporabniških izkušenj na digitalnih platformah. Za evropske trgovce na drobno, ki tekmujejo z neevropskimi velikani, kot sta Amazon in eBay, to pomeni prilagajanje novim tehnologijam in poslovnim modelom, da ostanejo konkurenčni.
Vendar imajo evropski trgovci na drobno priložnost, da se razlikujejo z uporabo svojih edinstvenih kulturnih perspektiv, lokalnega znanja in močne prepoznavnosti blagovne znamke za ustvarjanje značilnih ponudb, ki so privlačne za lokalne potrošnike. Z osredotočanjem na te prednosti in oblikovanjem strateških partnerstev s komplementarnimi podjetji lahko evropski trgovci na drobno uspevajo ob soočanju s konkurenco.