2 min. branja

Ključne ugotovitve študije o evropskem trgu

Evropski trg elektronskega poslovanja je dinamičen in hitro razvijajoč se prostor. Da bi podjetja ostala pred konkurenco, morajo razumeti ključne trende, vpoglede in priložnosti, ki oblikujejo to pokrajino.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Ključne ugotovitve študije o evropskem trgu
Vir: Depositphotos

Odklenite moč tržnic

Tržnice so postale odločilna značilnost sodobnega e-poslovanja v Evropi. Z 62% od 100 največjih spletnih trgovcev , ki upravljajo trge, te platforme privabljajo 85% spletnega prometa v vzhodni Evropi.

Source: Ecommercegermany.com

Regionalne razlike

Zahodna Evropa je zrel trg z visoko razširjenostjo trgov, medtem ko imata južna in srednja Evropa počasnejšo stopnjo sprejemanja zaradi kulturnih preferenc za fizično maloprodajo in nakupovanje, ki ga vodijo blagovne znamke.

Vzpon čistih tržnic

AliExpress izstopa z znatnim prometom v višini 119.4 milijarde evrov v letu 2022, medtem ko je Allegro elektrarna na Poljskem in v vzhodni Evropi s 135.000 trgovci in 22 milijoni mesečnih obiskov.

Mešane tržnice in tržnice trgovcev na drobno

Mešane in trgovske tržnice ponujajo edinstveno mešanico tradicionalne dinamike maloprodaje in trga. Amazon je v tej kategoriji zelo zmogljiv, s svojo široko paleto izdelkov in integracijo z več kot 10 milijoni prodajalcev. Kaj pa druge mešane in trgovske tržnice, kot so Boots, B&Q, Carrefour in Zalando? Več o tem lahko preberete v poročilu ChannelX.

Source: Ecommercegermany.com

Tehnologija in strateška partnerstva

Za uspeh v tem konkurenčnem prostoru morajo podjetja izkoristiti vrhunske tehnologije in oblikovati strateška partnerstva. Napredne analitične platforme lahko pomagajo dešifrirati podatke o potrošnikih, prilagoditi izkušnje, napovedati trende in omogočiti nemotene transakcije.

Prihodnji trendi in izzivi

Glede na poročilo se lahko evropske tržnice premaknejo v smeri nišnih in vertikalnih trgov, ki privabljajo specializirane izdelke in storitve. Priporočila, ki temeljijo na umetni inteligenci, bodo imela pomembno vlogo pri izboljšanju uporabniških izkušenj na digitalnih platformah. Za evropske trgovce na drobno, ki tekmujejo z neevropskimi velikani, kot sta Amazon in eBay, to pomeni prilagajanje novim tehnologijam in poslovnim modelom, da ostanejo konkurenčni.

Vendar imajo evropski trgovci na drobno priložnost, da se razlikujejo z uporabo svojih edinstvenih kulturnih perspektiv, lokalnega znanja in močne prepoznavnosti blagovne znamke za ustvarjanje značilnih ponudb, ki so privlačne za lokalne potrošnike. Z osredotočanjem na te prednosti in oblikovanjem strateških partnerstev s komplementarnimi podjetji lahko evropski trgovci na drobno uspevajo ob soočanju s konkurenco.

Zadnje iz kategorije E-commerce marketing
Delite članek
Podobni članki
Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg
3 min. branja

Novi podatki TikTok razkrivajo: Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, imajo za 43 % večji doseg

Za vse e-trgovce, ki videoposnetke urejate do 15 sekund, imamo nove podatke TikToka, ki bodo morda spremenili vse vaše početje. Platforma je prejšnji teden objavila nekaj odmevnih statističnih podatkov iz analitike za prvo četrtletje. Videoposnetki, ki trajajo več kot 60 sekund, močno prekašajo krajše videoposnetke. Ja, tudi mi smo bili presenečeni. To je v nasprotju […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Shein preoblikuje maloprodajo oblačil
2 min. branja

Shein preoblikuje maloprodajo oblačil

Kitajski velikan Shein postaja vse pomembnejši igralec na spletnem modnem trgu. Podjetje, znano po agresivnih cenah in izjemno hitri modi, raste na načine, ki so bili še pred nekaj leti nepredstavljivi. Naslednja analiza podatkov temelji na podatkih iz ECDB.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini
3 min. branja

Posodobitev nalaganja oznak GTM: bistvene spremembe za sledenje konverzijam v e-trgovini

Ste prejeli e-poštno sporočilo o spremembah načina nalaganja oznak Google Ads in Floodlight v programu Google Tag Manager (GTM) od 10. aprila 2025? Ta posodobitev lahko vpliva na sledenje konverzijam, ponovno trženje in način upravljanja oznak v GTM. Kaj točno se spreminja, zakaj se to dogaja in kaj morate storiti? Oglejmo si to.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+