3 min. branja

Kateri so nekateri varnostni pomisleki za spletne trge?

Spletni trgi na sodobnem digitalnem terenu imajo veliko varnostnih vprašanj, ki ogrožajo njihovo poslovanje in zaupanje uporabnikov. Prefinjenost nepoštenega vedenja narašča skupaj s širjenjem e-trgovine. Strategije digitalnega in spletnega trženja se morajo razvijati, saj morajo spletni trgi rešiti nekatera pomembna vprašanja, če želijo zagotoviti varne transakcije in ohraniti zaupanje strank.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kateri so nekateri varnostni pomisleki za spletne trge?
Vir: Depositphotos

V industriji z visokim potencialom 42% podjetij vidi goljufije kot glavno tveganje, kar je več kot 31% leta 2022, glede na Rapydovo stanje plačil za leto 2024.1. Sprejemanje inovacij umetne inteligence pri pogajanjih o regulativni negotovosti

Umetna inteligenca (AI), ki ponuja večjo personalizacijo, boljše iskalne zmogljivosti in odkrivanje goljufij v realnem času, bo leta 2024 verjetno preoblikovala spletne trge. Kljub temu regulativno okolje okoli umetne inteligence ni znano, kar otežuje prizadevanja za uvedbo. Tržnice morajo sodelovati s plačilnimi podjetji, ki so usposobljena za pogajanja o teh sistemih, hkrati pa ustvarjajo ustvarjalne ideje. Zlasti na področjih, kot sta bonitetno točkovanje in ocena tveganja, je nujno zmanjšati morebitne pristranskosti v procesih odločanja, ki jih poganja umetna inteligenca. Preglednost v sodbah, ki opozarjajo na goljufije umetne inteligence, zahteva modele, ki natančno podpirajo njihove zaključke.

2. Pogajanja o zapleteni mreži mednarodnih pravil

Globalno delujoče platforme za digitalno in spletno trženje izpostavljajo internetne trge labirintu tujih pravil. Ignoriranje smernic, ki so jih določile skupine, kot je Projektna skupina za finančno ukrepanje (FATF), bi lahko povzročilo resne globe in škodilo ugledu. Z močnimi sistemi spremljanja, ki odkrivajo transakcije z visokim tveganjem, lahko napredni ponudniki plačil olajšajo skladnost. Zaščitne dejavnosti pred regulativnim nadzorom so odvisne predvsem od proaktivnih ukrepov, vključno s strogim skrbnim pregledom in izboljšanim spremljanjem transakcij.

Source: Rapyd’s 2024 State of Cross-Border Payments Study

3. Zaščita podatkov potrošnikov digitalne dobe

Zaščita podatkov strank je postala prva prednostna naloga, saj zakoni, kot je GDPR, zahtevajo odprtost pri zbiranju in uporabi podatkov. Spletni trgi bi morali biti jasni glede svojih politik upravljanja podatkov, če želijo graditi zaupanje in podpirati modre odločitve. Odlične politike varnosti podatkov ne le varujejo podatke strank, temveč tudi pomagajo ustvariti predano bazo strank.

4. Boj proti kraji in jamstvo za transakcije

Zaščita občutljivih podatkov in zagotavljanje, da so spletne transakcije v ospredju današnjega svetovnega gospodarstva. Nujno je sodelovati z zaupanja vrednimi plačilnimi podjetji, ki zagotavljajo prilagojene strategije preprečevanja goljufij. Te rešitve bi se morale spremeniti, da bi ustrezale posameznim potrebam podjetja in pravnim predpisom, s čimer bi zagotovile identifikacijo v realnem času in zmanjšanje tveganja. Strokovnjaki za digitalno in spletno trženje morajo dati prednost učinkovitemu preprečevanju goljufij, ki je odvisno od razvijanja zaupanja z odprtim poročanjem in jasno komunikacijo o obvladovanju dvomljivega vedenja.

S premagovanjem teh ovir lahko spletni trgi zagotovijo varen in zanesljiv prostor za prodajalce in potrošnike. Ključ do uspeha na zapletenem digitalnem terenu leta 2024 in pozneje je sodelovanje z zaupanja vrednimi ponudniki plačilnih storitev, nenehno prilagajanje spreminjajočim se grožnjam, uporaba sodobne tehnologije in pobude za stalno izobraževanje.

Delite članek
Podobni članki
88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno
4 min. branja

88 % kupcev želi večkanalno poslovanje: 5 ključnih strategij za uspeh sodobne trgovine na drobno

Najnovejše letno poročilo Bazaarvoice Shopper Experience Index (SEI) prinaša nov vpogled v to, kam gredo pričakovanja trenutnih kupcev. Raziskava je bila izvedena na vzorcu več kot 8000 kupcev iz držav, kot so ZDA, Velika Britanija, Francija, Nemčija, Kanada, Avstralija in Indija. Zakaj je danes najbolj priljubljena beseda omnichannel? In katere strategije morajo blagovne znamke sprejeti, […]

Preberite članek
Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce
4 min. branja

Ali pripravljate podcast brez videoposnetka? Izgubljate gledalce

Podkasti so postali prevladujoča oblika zabave. Morda ne pričakujete, da so z nami že več kot dve desetletji. V svojih začetkih so bili znani kot avdioblogi – preproste zvočne datoteke, ki so se delile prek spleta. Iz specializiranega medija za tehnološke navdušence so se v zadnjih letih razvili v množično zabavo, ki jo poslušajo milijoni […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+