2 min. branja

Kampanje v omrežju LinkedIn imajo nova orodja. Seveda s pomočjo umetne inteligence

LinkedIn uvaja več novih načinov za pomoč B2B tržnikom pri doseganju njihovih ciljev. Skoraj 90 % B2B tržnikov je optimističnih glede svojih zmožnosti za povečanje prodaje v prihodnjem letu, kažejo raziskave, ki jih je opravil LinkedIn.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kampanje v omrežju LinkedIn imajo nova orodja. Seveda s pomočjo umetne inteligence
Vir: Depositphotos

The Wire

Medtem ko se format kratkih videoposnetkov uveljavlja v družabnih omrežjih (in ne samo tam), LinkedIn pilotno uvaja program The Wire. Ta tržnikom omogoča, da v kanalu poleg vsebin iz zaupanja vrednih profilov promovirajo tudi video oglase. Med prvimi udeleženci programa so veliki založniki, kot so Barron’s, Bloomberg in The Wall Street Journal.

“Glede na to, da 75 % odraslih Američanov do dve uri na dan porabi za gledanje kratkih videoposnetkov in da se število videoposnetkov, naloženih na LinkedIn, na letni ravni povečuje za 45 %, preizkušamo novo pobudo, ki vam bo omogočila promocijo videooglasov v kanalu poleg zaupanja vrednih vsebin založnikov,” piše Lindsey Edwards, podpredsednica LinkedInove službe za upravljanje izdelkov.

Umetna inteligenca dobiva zagon

LinkedIn širi svoj nabor orodij Accelerate, ki temeljijo na umetni inteligenci. Ta dokazano bistveno izboljša učinkovitost in stroškovno uspešnost kampanj. Nove funkcije vključujejo:

  • integracija z Microsoft Designer: To orodje pomaga tržnikom ustvarjati in prilagajati privlačne kreative, saj ponuja več možnosti oblikovanja, ki jih je mogoče prilagoditi posebnim potrebam blagovne znamke.
  • Napredno ciljanje: Tržniki lahko zdaj izpopolnijo ciljanje kampanj tako, da svoje podatke povežejo s podatki iz platforme LinkedIn in izključijo določena podjetja ali sezname tretjih oseb.
  • Pomočnik za trženje z umetno inteligenco: Ta pomočnik pomaga usmerjati ustvarjanje kampanj ter zagotavlja vpoglede in priporočila za izboljšanje učinkovitosti oglasov.

Kampanje, ustvarjene z umetno inteligenco

Veliko število B2B tržnikov (66 %) pri svojem delu že uporablja generativno umetno inteligenco. LinkedInova platforma Accelerate dodatno vključuje umetno inteligenco za poenostavitev ustvarjanja in upravljanja kampanj. Ključne funkcije vključujejo:

  • kreativno prilagajanje: Microsoft Designer pomaga ustvarjati in prilagajati kreativo oglasov na podlagi vnosa uporabnika.
  • Boljša uporaba podatkov: Tržniki lahko svoje podatke o strankah združijo s podatki LinkedIna in tako bolje ciljajo potencialne kupce.
  • Pogovorni pomočnik.

Napodlagiuspeha novih oblik oglasov, kot so oglasi za dogodke v živo in oglasi za voditelje misli, LinkedIn še naprej uvaja novosti, s katerimi lahko tržniki dosežejo in vključijo svoje občinstvo. Platforma je zasnovana tako, da pomaga B2B tržnikom ustvarjati privlačne kampanje, ki spodbujajo pogovore in gradijo zaupanje s kupci.

Delite članek
Podobni članki
Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano
4 min. branja

Umetna inteligenca, globoki ponaredki in goljufiva spletna mesta. Digitalno trženje še nikoli ni bilo bolj tvegano

Digitalno oglaševanje se spreminja hitreje kot kdaj koli prej, zato morajo blagovne znamke e-trgovine in marketinške agencije slediti novim izzivom in priložnostim. V poročilu Industry Pulse Report je prikazano, kateri trendi, grožnje, globoke napake in inovacije bodo zaznamovali spletno oglaševanje v prihodnjem letu. Temelji na mnenjih strokovnjakov s področja digitalnih medijev – oglaševalcev, agencij, oglaševalskih […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov
3 min. branja

Preiskava EU razkriva: 52 % prodajalcev rabljenih izdelkov krši pravice potrošnikov

Evropska komisija je pred kratkim objavila zaskrbljujoče rezultate obsežnega spremljanja spletnih prodajalcev rabljenega blaga. V uradnem poročilu EK in nacionalnih organov za varstvo potrošnikov iz 27 držav (25 držav članic EU ter Islandija in Norveška) je navedeno, da do 52 % spremljanih e-trgovin krši potrošniško zakonodajo Evropske unije.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+