
The Wire
Medtem ko se format kratkih videoposnetkov uveljavlja v družabnih omrežjih (in ne samo tam), LinkedIn pilotno uvaja program The Wire. Ta tržnikom omogoča, da v kanalu poleg vsebin iz zaupanja vrednih profilov promovirajo tudi video oglase. Med prvimi udeleženci programa so veliki založniki, kot so Barron’s, Bloomberg in The Wall Street Journal.
“Glede na to, da 75 % odraslih Američanov do dve uri na dan porabi za gledanje kratkih videoposnetkov in da se število videoposnetkov, naloženih na LinkedIn, na letni ravni povečuje za 45 %, preizkušamo novo pobudo, ki vam bo omogočila promocijo videooglasov v kanalu poleg zaupanja vrednih vsebin založnikov,” piše Lindsey Edwards, podpredsednica LinkedInove službe za upravljanje izdelkov.
Umetna inteligenca dobiva zagon
LinkedIn širi svoj nabor orodij Accelerate, ki temeljijo na umetni inteligenci. Ta dokazano bistveno izboljša učinkovitost in stroškovno uspešnost kampanj. Nove funkcije vključujejo:
- integracija z Microsoft Designer: To orodje pomaga tržnikom ustvarjati in prilagajati privlačne kreative, saj ponuja več možnosti oblikovanja, ki jih je mogoče prilagoditi posebnim potrebam blagovne znamke.
- Napredno ciljanje: Tržniki lahko zdaj izpopolnijo ciljanje kampanj tako, da svoje podatke povežejo s podatki iz platforme LinkedIn in izključijo določena podjetja ali sezname tretjih oseb.
- Pomočnik za trženje z umetno inteligenco: Ta pomočnik pomaga usmerjati ustvarjanje kampanj ter zagotavlja vpoglede in priporočila za izboljšanje učinkovitosti oglasov.
Kampanje, ustvarjene z umetno inteligenco
Veliko število B2B tržnikov (66 %) pri svojem delu že uporablja generativno umetno inteligenco. LinkedInova platforma Accelerate dodatno vključuje umetno inteligenco za poenostavitev ustvarjanja in upravljanja kampanj. Ključne funkcije vključujejo:
- kreativno prilagajanje: Microsoft Designer pomaga ustvarjati in prilagajati kreativo oglasov na podlagi vnosa uporabnika.
- Boljša uporaba podatkov: Tržniki lahko svoje podatke o strankah združijo s podatki LinkedIna in tako bolje ciljajo potencialne kupce.
- Pogovorni pomočnik.
Na
uspeha novih oblik oglasov, kot so oglasi za dogodke v živo in oglasi za voditelje misli, LinkedIn še naprej uvaja novosti, s katerimi lahko tržniki dosežejo in vključijo svoje občinstvo. Platforma je zasnovana tako, da pomaga B2B tržnikom ustvarjati privlačne kampanje, ki spodbujajo pogovore in gradijo zaupanje s kupci.