
Vzpon večkanalnega trženja
- 42 % medijskih strokovnjakov meni, da so televizijski in večkanalni formati glavna prednostna naloga za leto 2025
- Kombinacija BTV z mobilnim oglaševanjem poveča neprometno zavedanje blagovne znamke za 67 %
- Omnichannel združuje stične točke v brezhibne poti strank na različnih platformah
Omnichannel vs. Multichannel: Ključne razlike
Omnichannel zagotavlja:
- Enotna pot strank na vseh stičnih točkah: Enotna pot strank na vseh stičnih točkah
- dosledno komunikacijo ne glede na kanal
- Prilagojena sporočila na podlagi enotnih podatkov
- Učinkovita uporaba oglaševalskega proračuna

Source: Tead
Večkanalno oglaševanje kaže dobre rezultate:
- Kampanje, ki uporabljajo več kanalov, dosegajo 287 % višje stopnje nakupov v primerjavi s pristopi z enim kanalom
- vendar kanali delujejo v silosih
- Sporočila se med kanali razlikujejo
- Podatki ostajajo izolirani po kanalih
Priporočila za uspešno e-trgovanje
- Ustvarite enotno strategijo sporočanja na vseh platformah
- Vlagajte v vsebino, optimizirano za vsak kanal, hkrati pa ohranite doslednost blagovne znamke
- Uporabite podatke za kontekstualno personalizacijo
- Spremljajte uspešnost na vseh stičnih točkah
Leta 2025 bo za uspeh treba preseči večkanalno prisotnost in ustvariti celostno izkušnjo blagovne znamke, ki bo odmevala v vseh interakcijah s strankami.
Ste pripravljeni na digitalno preobrazbo? V naših najnovejših člankih odkrijte več informacij o umetni inteligenci v trženju, personalizaciji strank in maloprodajnih medijskih trendih.👇