2 min. branja

Kakšni so trendi vsekanalnega trženja v letu 2025?

Leta 2025 se bodo spletni trgovci na drobno soočili z izzivom brez primere: pozornost potrošnikov je razdrobljena na nešteto aplikacij, platform in naprav. Nedavne študije kažejo na dramatičen premik v vedenju potrošnikov - gledanje linearne televizije je padlo pod 50 % celotnega časa na zaslonu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kakšni so trendi vsekanalnega trženja v letu 2025?
Vir: Depositphotos

Vzpon večkanalnega trženja

  • 42 % medijskih strokovnjakov meni, da so televizijski in večkanalni formati glavna prednostna naloga za leto 2025
  • Kombinacija BTV z mobilnim oglaševanjem poveča neprometno zavedanje blagovne znamke za 67 %
  • Omnichannel združuje stične točke v brezhibne poti strank na različnih platformah

Omnichannel vs. Multichannel: Ključne razlike

Omnichannel zagotavlja:

  • Enotna pot strank na vseh stičnih točkah: Enotna pot strank na vseh stičnih točkah
  • dosledno komunikacijo ne glede na kanal
  • Prilagojena sporočila na podlagi enotnih podatkov
  • Učinkovita uporaba oglaševalskega proračuna
omnichannel trends

Source: Tead

Večkanalno oglaševanje kaže dobre rezultate:

  • Kampanje, ki uporabljajo več kanalov, dosegajo 287 % višje stopnje nakupov v primerjavi s pristopi z enim kanalom
  • vendar kanali delujejo v silosih
  • Sporočila se med kanali razlikujejo
  • Podatki ostajajo izolirani po kanalih

Priporočila za uspešno e-trgovanje

  1. Ustvarite enotno strategijo sporočanja na vseh platformah
  2. Vlagajte v vsebino, optimizirano za vsak kanal, hkrati pa ohranite doslednost blagovne znamke
  3. Uporabite podatke za kontekstualno personalizacijo
  4. Spremljajte uspešnost na vseh stičnih točkah

Leta 2025 bo za uspeh treba preseči večkanalno prisotnost in ustvariti celostno izkušnjo blagovne znamke, ki bo odmevala v vseh interakcijah s strankami.

Ste pripravljeni na digitalno preobrazbo? V naših najnovejših člankih odkrijte več informacij o umetni inteligenci v trženju, personalizaciji strank in maloprodajnih medijskih trendih.👇

Delite članek
Podobni članki
Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025
2 min. branja

Googlov naložbeni načrt za umetno inteligenco v višini 75 milijard dolarjev do leta 2025

Glavni izvršni direktor Sundar Pichai je v izjavi ob objavi poslovnih rezultatov družbe Alphabet za četrto četrtletje 2024 povedal, da namerava v letu 2025 za kapitalske izdatke porabiti približno 75 milijard dolarjev. To je znatno povečanje v primerjavi z 32,3 milijarde dolarjev, ki so jih porabili leta 2023, in kaže, kako se povečuje konkurenca med […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Preberite članek
Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi
3 min. branja

Videoposnetki v omrežju LinkedIn pridobivajo na veljavi

Video vsebina pritegne pozornost – to opažamo na skoraj vseh platformah. Na Instagramu prevladujejo kolute, Facebook je poln videoposnetkov in celo YouTube, ki temelji na videoposnetkih, ima svoje kratke hlače. In končno, z njimi se srečujemo tudi v e-trgovini pri predstavitvi izdelkov. Poslovno omrežje LinkedIn je poročalo, da se je gledanost videoposnetkov na letni ravni […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+