Programsko oglaševanje s programsko opremo in algoritmi omogoča samodejni nakup in prodajo digitalnih oglasov. Programsko oglaševanje ne vključuje oglaševalcev in založnikov, ki se med seboj ročno pogajajo. Namesto tega uporablja tehnologije za takojšnje prikazovanje oglasov pravim ljudem v realnem času. Med tem postopkom se zbirajo podatki, napredno sledenje pa se uporablja za učinkovitejše in natančnejše prikazovanje oglasov glede na to, kaj je uporabnikom všeč in kako se obnašajo.
Varnost je glavna tema
Varnost blagovne znamke je zdaj najpomembnejša stvar za 60% tržnikov in agencij. Nedavne novice, ki so pokazale, da so bili milijoni dolarjev izgubljeni zaradi slabih umestitev oglasov, so to skrb še okrepile. Oglasi so pogosto kršili pravila o varnosti blagovne znamke, saj so se prikazovali poleg vsebine, ki bi lahko bila škodljiva ali rasistična.
Za podjetja je pomembno, da poskrbijo, da se njihovi oglasi prikazujejo na varnem in zanesljivem mestu. Da bi stranke zaupale vam in vaši blagovni znamki, je to nujno.
Čeprav se je Google odločil, da se bo znebil piškotkov tretjih oseb, bodo verjetno še naprej igrali manjšo vlogo pri programskem oglaševanju. Glede na poročilo WARC le 25% oglaševalcev meni, da so pripravljeni na to spremembo, predvsem ko gre za ciljanje, dostop do podatkov in segmentacijo strank. 76 % anketirancev že sprejema ukrepe v tej smeri, da bi ostali konkurenčni, hkrati pa na prvo mesto postavili zasebnost. Podjetja za e-poslovanje morajo pospešiti sprejetje lastnih podatkovnih strategij.
Goljufije in proračunsko zapravljanje
Oglaševalske goljufije so še vedno velik problem. Četrtina od 67 milijard funtov, ki se porabi za oglaševanje na odprtem spletu, se zapravi za ponarejene ali ne zelo dobre poglede. Strožji nadzor in večja odprtost v medijski dobavni verigi lahko oglaševalcem pomagata pametneje porabiti svoj denar in doseči boljšo donosnost naložbe.
Čeprav je “trajnost” trenutno priljubljena beseda, večina podjetij, ki uporabljajo programsko oglaševanje, pravi, da zmanjšanje emisij ogljika zanje ni glavna prednostna naloga. Čeprav je ta sektor v samo enem mesecu v petih velikih gospodarstvih izdal več kot 215.000 ton ogljikovega dioksida, je to še vedno tako. Samo 31% podjetij je začelo spremljati in zmanjševati onesnaževanje.
Stranke postajajo vse bolj zaskrbljene za okolje, zato bi morala podjetja za e-poslovanje razmisliti o tem, kako njihove oglaševalske izbire vplivajo nanj.
Prenos sredstev na zaprte platforme
Študija govori tudi o zaskrbljujočem trendu: manj denarja se vlaga v odprti splet, ker je več oglaševalcev všeč zaprtim platformam, kot so Amazon, Google in Meta. WARC meni, da bo do leta 2024 več kot polovica vseh oglaševalskih dolarjev porabljena za samo pet spletnih mest.
76% podjetij trenutno porabi 40% ali manj svojih izdatkov za oglaševanje na odprtem spletu. Podjetja bi morala skrbno razmisliti, ali je vredno vložiti več denarja v zaprte platforme, kot sta Google ali Facebook, ali pa bi bilo bolje preučiti možnosti oglaševanja na odprtem spletu, ki si jih lahko ogledajo vsi.
E-poslovanje se mora spopasti z resničnimi težavami, kot so zmanjšanje naslovljivosti, skrbi za varnost blagovne znamke in prevare. Lastniki podjetij lahko izboljšajo svoje oglaševalske načrte in naslednje leto dosežejo boljše rezultate, tako da spremljajo spremembe in se prilagajajo trendom.