7 min. branja

Kako ustvariti uspešen spletni tečaj v 5 preprostih korakih?

Spletni tečaj je odličen način za izmenjavo izkušenj in povečanje proračuna. Kako ustvarite uspešen tečaj?

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako ustvariti uspešen spletni tečaj v 5 preprostih korakih?
Vir: Depositphotos

Poleg izbire prave teme je pomembno imeti strategijo in načrt. Kdo je vaše ciljno občinstvo? Ali obstaja zanimanje za vašo izbrano temo? Kako lahko prodate svoj tečaj? Kako ga lahko izboljšate in dvignete na naslednjo raven? Če želite izvedeti več, preberite ta članek zdaj.

Ne oklevajte in ustvarite svoj spletni tečaj

Za ustvarjanje spletnega tečaja običajno ne potrebujete potrdila, licence ali diplome. Vendar je odvisno od vašega področja. Večino spletnih tečajev ustvarijo ljudje, ki so svoje znanje pridobili s priložnostnim učenjem in samoizobraževanjem. Seveda, če želite svojemu tečaju dodati “žig” strokovnega znanja, na primer s potrdilom ali drugim dokumentom, je to lahko prednost za vas.

Preden začnete delati na spletnem tečaju, odgovorite na naslednja vprašanja:

  • Ali imam znanje, ki bi lahko koristilo drugim?
  • Ali lahko ljudem ponudim nekaj, kar bi morda želeli poskusiti?
  • Ali obstajajo drugi ljudje, ki jih zanima ta tema?
  • Ali imam spretnost, ki je večina ljudi nima?

Če ste na katero od teh vprašanj odgovorili pritrdilno, začnite ustvarjati svoj spletni tečaj. Verjetno imate nekaj, kar lahko ponudite svetu.

1. Tema, ki vas ne zanima samo za vas, ampak tudi za vaše občinstvo

Izberite temo tečaja, ki jo poznate ali v kateri uživate. Ste učitelj angleščine ali programer? Ustvarite spletni tečaj angleščine ali programiranja.

Hkrati ne pozabite, da je tema zanimiva za vaše občinstvo. Čutiti morate, da bo vaša izbrana tema odmevala z njimi. To je edini način, da ga naredite dovolj zanimivega, da bodo ljudje zainteresirani. Če izberete temo, ki ne pritegne vaše pozornosti, se bo to pokazalo v skupnem rezultatu. Prav tako vam bo verjetno hitro dolgčas.

Delite svoje znanje o temi, ki vam ustreza

Razmislite o svojih izkušnjah, spretnostih in talentih. Radi kuhate? Začnite spletni kuharski tečaj. Ni vam treba biti strokovnjak za predmet, ki ga izberete za svoj spletni tečaj. Pomembno je, da vam uspe. Navsezadnje so najuspešnejši predmeti običajno tisti, ki veljajo za hobi.

Ne pozabite, če vam je tema všeč, ste v njej dobri, imate izkušnje z njo in izpolnjuje tudi potrebo po nekom drugem, ste v najboljšem položaju, da monetizirate svoje strokovno znanje;

Pogovorite se o tem, kaj je v trendu

Ni nujno, da vaš spletni tečaj govori o vašem hobiju. Izberete lahko temo, ki odmeva v družbi. Še enkrat, morate biti dobro seznanjeni s tem področjem in, kar je najpomembneje, slediti trendom. Ugotovite, kaj ljudi zanima, kaj iščejo in kaj jim manjka. Delite svoje vpoglede z njimi.

Te osredotočenosti ni mogoče doseči brez obsežnih raziskav virov, povezanih s temo. Morate kopati globoko, razumeti in biti sposobni komunicirati, medtem ko imate svoje mnenje ali izkušnje.

Želite uspeti? Tukaj je tisto, kar morate vedeti

Ne glede na temo, ki jo izberete, bodo vaše osebne izkušnje in zgodbe prednost tečaja. Pomembno je tudi vaše znanje in veščine na tem področju. Predstavitev sebe kot strokovnjaka bo tečaju dodala verodostojnost.

Da bi bil vaš tečaj privlačen, je vsekakor vredno pripraviti privlačen naslov. V naslovu mora biti čim bolj jasno, komu je tečaj namenjen in čemu se bodo naučili. Bolj jedrnat je naslov, večja je verjetnost, da se bodo na tečaj prijavili ljudje, ki jih tema zanima.

2. Ali ponujate tečaj?

Ko izberete temo za spletni tečaj, preverite, ali obstaja zanimanje zanjo. Nič vas ne bo razočaralo bolj kot ugotovitev, da ste ure in ure pripravljali tečaj, ki ga nihče ne bo sprejel.

Preden začnete, naredite nekaj tržnih raziskav , da ugotovite, ali obstaja povpraševanje po vašem predmetu. Zastavite si 3 osnovna vprašanja in poiščite odgovore:

  • Je vaša tema povpraševanje? Ali se ljudje zanimajo za to? – Uporabite različna orodja, da ugotovite, kako priljubljena in povpraševana je vaša tema, raziščite družabne medije in ugotovite, kaj ljudje počnejo najbolj povezano z vašo temo.
  • Ali lahko vaš spletni tečaj zapolni vrzel na trgu? – Raziščite konkurenco na svojem področju. Kaj so se ljudje lahko naučili in kaj jim lahko ponudite?
  • Ali bodo ljudje pripravljeni plačati za vaš tečaj? – Ugotovite, ali je rešitev problema, ki ga ponujate na svojem tečaju, dovolj privlačna, da jo ljudje plačajo. Poskusite tudi neko obliko predprodaje tečaja, da vidite, ali je sploh vredno ustvariti tečaj. Ne pozabite pogledati konkurence. Če so jih ljudje pripravljeni plačati, je verjetno, da vam bodo plačali.

Ne podcenjujte konkurence

Preden začnete svoj fantastičen spletni tečaj v spletnem svetu, ugotovite, kaj počne konkurenca. Ugotovite, kaj strankam ponujajo, kaj stranke cenijo in kaj jim manjka, obliko in strukturo tečaja ali ciljno občinstvo, na katerega ciljajo. Ne obesite glave, če ugotovite, da je vaša industrija zelo konkurenčna.

Poskusite najti področje, ki ga drugi v panogi ne pokrivajo. To bo vaš “kavelj” za potencialne študente. Naj bo to področje v središču vašega tečaja. Zagotovo boste lahko prodali usposabljanje, ki ljudem daje nekaj dodatnega, namesto tečaja, ki je enak kot na desetine ali stotine drugih.

3. Kdo je vaše ciljno občinstvo?

Poznavanje ciljne publike je ključ do vašega uspeha. Zavedati se morate, kdo je vaša skupina ljudi, ki bi lahko kupili vaš spletni tečaj.

Če veste, za koga pripravljate tečaj, ga boste veliko lažje pripravili. Zakaj?

  • Vedeli boste, kaj jih motivira za nakup.
  • Vedeli boste, katere težave želijo rešiti.

Pomembno je, da čim bolj poznate svoje občinstvo ali ciljno skupino. To znanje bo olajšalo razmišljanje ne le o vsebini, temveč tudi o obliki tečaja, kako ga promovirati, ciljnem občinstvu, jeziku komunikacije itd.

Kaj morate vedeti o svojem ciljnem občinstvu?

  • Katere komunikacijske kanale uporabljajo (družbeni mediji, TV, radio, tisk)?
  • Kaj delajo za preživetje?
  • Kaj jih zanima?
  • Kakšna je njihova starost?
  • Kakšen je njihov povprečni dohodek?
  • Zakaj so izbrali vaš tečaj?
  • Koliko bi bili pripravljeni plačati za takšen tečaj?

4. Kako lahko prodate svoj spletni tečaj?

Če vaš spletni tečaj ne bo brezplačen, vendar se odločite za prodajo, morate izbrati prodajno platformo, ki ustreza vašim potrebam in je enostavna in prijazna za vaše stranke.

Prava prodajna platforma lahko olajša prodajo vaših spletnih tečajev. Kako naj izgleda preprosta in učinkovita platforma za prodajo spletnih tečajev?

  • Je enostaven za uporabo – ne samo za vas, ampak tudi za vaše stranke. Omogoča vam, da nastavite procese, ki jih morate prodati.
  • Po nepotrebnem ne vzame denarja iz žepa – plačate razumen znesek, da ga zaženete. Če tečaja ne prodate, ne plačate ničesar. Če prodajate, je provizija razumna.
  • Deluje z drugimi poslovnimi orodji – lahko ga povežete z vašo banko, sistemom obračunavanja, orodji za pošiljanje e-pošte itd.
  • Ima zanesljivo podporo strankam – če niste prepričani o nečem, ima platforma podporo strankam, da reši vašo težavo v najkrajšem možnem času in v jeziku, ki ga razumete.

5. Povejte nam o svojem projektu in ugotovite, kako poteka

Ali ne bi bilo škoda, da bi ure in ure porabili za pripravo in nato izgubili dobiček, ker niste dovolj promovirali svojega spletnega tečaja? Ne pozabite pravilno promovirati svojega projekta. Zato se splača razumeti marketinško pokrajino. Trženje je tisto, kar vaš izdelek postavi pred ciljno publiko.

Kako lahko promovirate svoj tečaj?

  • Sporočite jim o tem z e-poštno marketinško kampanjo.
  • Promovirajte ga na družbenih medijih.
  • Naredite prostor za to na svojem spletnem mestu ali spletnem dnevniku.
  • Vključite prave vplivneže v svojo promocijo.
  • Ponudite ga v skupnosti, ki združuje vaše ciljno občinstvo.

Najučinkovitejša promocija je tista, ki se ujema z vašim ciljnim občinstvom. Razmislite o promocijskih kanalih, ki jim ustrezajo, vrsti zdravljenja, ki jim je ljubše (grafike, videoposnetki, članki, zgodbe itd.), Jeziku, ki ga govorijo, družabnih omrežjih, na katerih so itd. Če imate proračun, lahko na primer plačate za oglaševanje na Facebooku ali Googlovem iskanju.

Povratne informacije – odlična pomoč

Če želite vedeti, kako delate s svojim spletnim tečajem, kaj vam gre dobro in kaj vaši učenci zamujajo, je vredno dobiti nekaj povratnih informacij. Na ta način boste lahko podatke uporabili za izboljšanje tečaja in ga ponesli na naslednjo raven.

Povratne informacije lahko dobite med tečajem, pa tudi po tečaju. Poleg spletnih vprašalnikov lahko na primer uporabite tudi orodja za zbiranje podatkov iz marketinških kampanj. Med njimi so Google Analytics, Facebook Insights in še več.

Ne pozabite, da uspešen spletni tečaj ni odvisen samo od vašega znanja in spretnosti, temveč tudi od prave vsebine, poznavanja ciljnega občinstva, potrebne promocije in vpogledov iz povratnih informacij.

Delite članek
Podobni članki
Pisanje besedil v primerjavi s pisanjem vsebine
3 min. branja

Pisanje besedil v primerjavi s pisanjem vsebine

Vsako podjetje za e-poslovanje mora razumeti razlike med pisanjem in pisanjem vsebine. Čeprav imajo različne uporabe in uporabljajo različne strategije, sta oba bistvenega pomena pri vključevanju in vključevanju strank. Ta članek pojasnjuje razlike med temi slogi pisanja, ki vam bodo pomagali pri sprejemanju boljših tržnih odločitev.

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+