
Prvi koraki v blagovni znamki
Prva stvar, ki jo priporočam, je, da se vprašate, ali ima ta izdelek realno priložnost na našem trgu s to nastavitvijo. Če boste prodajali pokrove za mobilne telefone in projekt ni zanimiv niti z vidika embalaže niti cene, bo zelo težko uspeti, in tudi če vam uspe, bo tik nad ničlo.
Mnogi e-prodajalci realno ne preverjajo tržnega prostora, vendar morate le osnovno iskanje ponudbe konkurentov in njihovih zmožnosti. Pogosto je očitno, da z začetno naložbo v višini 5.000 evrov preprosto ne bo delovalo.
Kot del vaše blagovne znamke se morate najprej osredotočiti na to, kdo ste in kaj ponujate. Prinašate nov izdelek in izobražujete trg? Ali ponujate alternativo obstoječemu izdelku? Katere so vaše prednosti in slabosti? S kom želite komunicirati? Kakšni so vaši cilji?
Ko odgovorite na ta vprašanja, imate osnovni model identitete. Identiteta ni logotip podjetja Jaspravim. Morda bo deloval za nekatere segmente, za večino pa ne. Identiteta mora odražati vaše vrednote in stranka mora imeti možnost, da vašo komunikacijo takoj umesti v segment.
Izpolnite tržne standarde
Ko imate svojo identiteto in vse svoje materiale, se osredotočite na izpolnjevanje osnovnih tržnih standardov. To je bistveni minimum, ki ga morate opraviti. Vse več je plus in vas lahko loči od konkurence od prvega dne.
Ali vaša konkurenca oglašuje? Če da, kje? Pogosto ugotavljam, da tudi relativno veliki igralci še vedno ne oglašujejo na družbenih medijih, vendar je to eden najcenejših načinov za izpostavljenost.
Izpolnjevanje standardov je bistvenega pomena, vendar lahko od prvega dne izstopate s kakovostjo svojega dela. Ni nujno, da je zapleteno, vendar vas prosimo, da imate pregledne pogoje, tabele velikosti, vaje, možnost, da dobite nasvete po telefonu, karkoli.
Cena na konverzijo
Zelo verjetno je, da od prvega dne ne boste ustvarjali dobička. Ni vam treba oglaševati vsega in povsod. Preizkusite osnove in ugotovite, kje je vaše ciljno občinstvo. Če imate podjetje, ki temelji izključno na iskanju – na primer pnevmatike z naprednim filtriranjem – najprej poskusite z Googlom. Če prodajate modo, najprej preizkusite družabne medije. Popolnoma v redu je, če ne oglašujete povsod in ne počnete vsega. Obstajajo segmenti, ki se preprosto ne prilegajo dobro določenemu mediju in ga boste brcnili na robnik ali merili v drugo smer.
Socialni dokazi
V večini primerov so družabni mediji najboljši in najcenejši način za pridobivanje novih strank. Najprej pa se osredotočite na ustvarjanje materiala , ki potrjuje vaš izdelek na trgu. Pokažite ga v realistični luči, kako ga vaše stranke uporabljajo, kako zadovoljne so z dostavo ali naročilom. Ljudje težijo k rešitvam, ki jih je posvetil nekdo drug, celo tujec.
Naslednji korak je priprava vsebine , ki jo ustvarijo uporabniki, v zameno za popust (ali drugo ugodnost). Iz izkušenj lahko izdelek skalira, tudi če imate samo to eno vrsto kreative.

Source: Unsplash
Luščenje
Za skaliranje osebno svetujem strankam, da uberejo 2 različni poti. Ali pojdite po poti večjega tržnega deleža z nami ali odprite drug trg za isto energijo (in pogosto finance).
Če poenostavimo, če ustvarimo, recimo, 80% prihodkov na majhnem trgu, kar je največji tržni znesek (nikoli ne boste prevzeli vseh kupcev yourativ konkurentov), bo preostalih 20% zelo težko in drago ter celo z negotovim izidom.
Po drugi strani pa lahko 20 % energije na drugem trgu – recimo na Madžarskem – odpre vrata trgu, ki je dvakrat večji od in ima popolnoma drugačen potencial rasti. Diverzifikacija prodaje med različnimi državami je tudi odličen način za porazdelitev tveganja.