
Goljufije pri vračilih
Goljufije pri vračilih so različne. Od naročanja več izdelkov za preizkus z namenom vrnitve večine od njih (bracketing) do poskusa vrnitve izdelka, ki ni upravičen do povračila. Nekateri potrošniki nosijo ali uporabljajo izdelke z namenom, da jih bodo pozneje vrnili. Druge skupine trdijo, da je funkcionalni izdelek pomanjkljiv, da bi dobile vračilo ali popust. Še bolj izstopajo tisti, ki kupujejo predmete z ukradeno kreditno kartico in nato poskus vračila prenesejo na drugo kartico. Britanci so na primer po božiču vrnili do 42 % naročil. Nekatere blagovne znamke za to pripravljajo lastne rešitve in kaznujejo uporabnike, ki zlorabljajo brezplačno vračilo. V Švici so spletne trgovine odgovorne za zagotavljanje ustreznih informacij o izdelkih in velikostih, da bi zmanjšale število vračil.
Velika večina daje prednost prilagodljivim pogojem
Avstralska raziskava je pokazala, da približno tretjina spletnih kupcev zlorablja pravila vračanja. Nadaljnjih 31 % kupcev za zlorabo pravil o vračanju krivi pomanjkanje finančnih sredstev. Kar 96 % potrošnikov pravi, da raje nakupujejo pri trgovcih s prilagodljivimi pravili vračanja.
Za e-trgovine je bistveno, da imajo jasna in pregledna pravila vračanja. Več kot tretjina kupcev jih prebere pred nakupom, zato je pomembno, da so jasna in lahko dostopna na spletnem mestu.
62 % vprašanih je po drugi strani odgovorilo, da ne sprejemajo zlorab vračil. Nekateri potrošniki so vestni kupci in do 25 % jih ne bi želelo zlorabljati vračil, če bi vedeli, da to negativno vpliva na okolje. Zato je priporočljivo vsakega kupca obravnavati individualno. Elektronske trgovine lahko uporabijo podatke o preteklem vedenju kupcev, da zagotovijo prilagojeno izkušnjo. Segmentiranje strank in prilagajanje nakupovalne izkušnje na podlagi njihovega preteklega vedenja je lahko učinkovit način za preprečevanje goljufij pri vračanju.