2 min. branja

Kako se izogniti zlorabi vračanja: Kako ravnati z vračili: Lekcije iz avstralske raziskave

V zadnjem času vračila niso postala le del nakupovalnega procesa, temveč tudi področje nepoštenih praks. Glede na nedavno raziskavo v Avstraliji je to nepošteno ravnanje resen izziv za trgovce na drobno po vsem svetu.

Ta članek je za vas prevedla umetna inteligenca
Kako se izogniti zlorabi vračanja: Kako ravnati z vračili: Lekcije iz avstralske raziskave
Vir: Depositphotos

Goljufije pri vračilih

Goljufije pri vračilih so različne. Od naročanja več izdelkov za preizkus z namenom vrnitve večine od njih (bracketing) do poskusa vrnitve izdelka, ki ni upravičen do povračila. Nekateri potrošniki nosijo ali uporabljajo izdelke z namenom, da jih bodo pozneje vrnili. Druge skupine trdijo, da je funkcionalni izdelek pomanjkljiv, da bi dobile vračilo ali popust. Še bolj izstopajo tisti, ki kupujejo predmete z ukradeno kreditno kartico in nato poskus vračila prenesejo na drugo kartico. Britanci so na primer po božiču vrnili do 42 % naročil. Nekatere blagovne znamke za to pripravljajo lastne rešitve in kaznujejo uporabnike, ki zlorabljajo brezplačno vračilo. V Švici so spletne trgovine odgovorne za zagotavljanje ustreznih informacij o izdelkih in velikostih, da bi zmanjšale število vračil.

Velika večina daje prednost prilagodljivim pogojem

Avstralska raziskava je pokazala, da približno tretjina spletnih kupcev zlorablja pravila vračanja. Nadaljnjih 31 % kupcev za zlorabo pravil o vračanju krivi pomanjkanje finančnih sredstev. Kar 96 % potrošnikov pravi, da raje nakupujejo pri trgovcih s prilagodljivimi pravili vračanja.

Za e-trgovine je bistveno, da imajo jasna in pregledna pravila vračanja. Več kot tretjina kupcev jih prebere pred nakupom, zato je pomembno, da so jasna in lahko dostopna na spletnem mestu.

62 % vprašanih je po drugi strani odgovorilo, da ne sprejemajo zlorab vračil. Nekateri potrošniki so vestni kupci in do 25 % jih ne bi želelo zlorabljati vračil, če bi vedeli, da to negativno vpliva na okolje. Zato je priporočljivo vsakega kupca obravnavati individualno. Elektronske trgovine lahko uporabijo podatke o preteklem vedenju kupcev, da zagotovijo prilagojeno izkušnjo. Segmentiranje strank in prilagajanje nakupovalne izkušnje na podlagi njihovega preteklega vedenja je lahko učinkovit način za preprečevanje goljufij pri vračanju.

Delite članek
Podobni članki
Zakaj je razumevanje upravljanja logistike ključno za širitev mednarodnega e-trgovine?
9 min. branja

Zakaj je razumevanje upravljanja logistike ključno za širitev mednarodnega e-trgovine?

Upravljanje logistike je bistven del poslovanja v e-trgovini, zlasti za spletne trgovce, ki si prizadevajo za mednarodno širitev. Dobro razumevanje logističnih procesov, od upravljanja zalog do čezmejne dostave in povratne logistike, je ključnega pomena za uspeh ali neuspeh podjetja v konkurenčni globalni panogi e-trgovine. V naslednjem članku bomo pregledali, zakaj je upravljanje logistike tako pomembno […]

Stefani Raykova Stefani Raykova
Chief Marketing Officer, euShipments.com
Preberite članek
Pomen logistike za podjetja
9 min. branja

Pomen logistike za podjetja

Logistika je za številna podjetja ključni del poslovnih procesov. Ni nujno, da ste proizvodno ali distribucijsko podjetje, da bi vaše podjetje potrebovalo poslovno logistiko. Tudi banke, trženjske agencije in zavarovalnice morajo do neke mere obvladovati logistiko. Na primer, pri organizaciji korporativnega dogodka želi podjetje poslovnim partnerjem zagotoviti smiselna in dragocena darila, ki morajo na dogodek […]

Michaela Královičová Michaela Královičová
CEO Infinity Forwarding
Preberite članek
Upravljanje tovora: Povečajte učinkovitost dobavne verige
2 min. branja

Upravljanje tovora: Povečajte učinkovitost dobavne verige

Upravljanje tovora in upravljanje blaga je kritičen vidik logistike, ki vključuje načrtovanje, izvajanje in spremljanje gibanja objektov med lokacijami. Namen tega procesa je zagotoviti pravočasno, stroškovno učinkovito in učinkovito dostavo blaga. Zajema različne elemente, kot so izbira prevoznika, načrtovanje poti, ravnanje z dokumentacijo in sledenje pošiljkam. Učinkovito upravljanje tovora in blaga je ključnega pomena za […]

Preberite članek
Bridge Now

Zadnje novice

10+ neprebrano

10+