
Kakovost vašega pisanja je dejavnik “naredi ali zlomi”, ko gre za angažiranost občinstva. Najboljši tekstopisci govorijo zase. Imajo svoj lasten rokopis, nekakšno namišljeno podrobnost svoje blagovne znamke, ki jo lahko pronicljivo oko zazna v kopiji, ki prihaja iz njihovega peresa. Rezultat je pogosto popolnoma zgrajeno besedilo s smiselno vsebino, ne da bi bilo moteče ali celo sirasto.
Najpomembneje je, da lahko pritegne bralca. Drugič, kar je še pomembneje, uspe obdržati bralčevo pozornost do konca. V središču vsakega pisanja je temeljna ideja, ki se je pisatelj mora držati in jo prenesti v lepi, a berljivi in razumljivi obliki. Kako napisati eleganten članek brez uporabe besedilne bombažne volne? Teh nekaj točk bo vaše pisanje dvignilo na naslednjo raven.
1. Lahko ste intelektualec, vendar imejte cilj v mislih
Svoje bralce želite prepričati v nekaj. Da bi to naredili najučinkoviteje, vam ni treba zveneti domišljijsko. Pomembno je, da se držite osnovnih informacij in jih posredujete v jeziku, ki ga bralcu ne bo treba prevajati. Preveč cvetlični jezik in besede, ki bi jih povprečen bralec moral prevesti ali poiskati v slovarju tujih besed, lahko zakrijejo bistvo in preusmerijo pozornost drugam.
2. Izogibajte se nejasnim izjavam
Ste že kdaj prebrali besede, kot so pomembne, ogromne, neverjetne … Toda niste si mogli predstavljati, kaj so mislili? To je zato, ker je tekstopisec uporabil nejasne, težko razumljive izraze. Te izjave nehote diskreditirajo vrednost vaše kopije. Enostavno jih je nadomestiti z resničnimi dejstvi in številkami. So bolj prepričljivi in dajejo besedilu več plastičnosti.
Nasvet: Poskusite v besedilo vključiti določene številke in ne pozabite navesti vira. Ali ne zveni fraza “v povprečju boste dosegli 80% boljše rezultate” bolj prepričljivo?
3. Novinarstvo blagovnih znamk – kaj je to in zakaj se ga držati?
Vsak tekstopisec je nekoliko novinar. Zato je bil skovan izraz novinarstvo blagovnih znamk in bi ga morali sprejeti tisti, ki delajo s kopijami. Novinarji blagovnih znamk bi morali zagotoviti tudi preverjene in resnične informacije. Bralcem bi morali pomagati razumeti določena vprašanja, v idealnem primeru družbeno ali kulturno pomembna. Kopija tekstopisca ne bi smela biti samo prodaja. To bi moralo dodati vrednost in po branju bi morali biti bolj obveščeni.

Source: Depositphotos
4. Preučite več kot en vir
Ko pišete besedilo, se ne zanašajte samo na lastno domišljijo. Razlika je, če vas stranka prosi, da ocenite določen izdelek, potem ko ste ga preizkusili. Toda v vsakem od neskončnega števila drugih primerov bi morali v idealnem primeru navesti več virov. Ne pozabite, da če uporabljate informacije iz sekundarnega vira, morate poiskati tudi izvirni vir informacij.
Nasvet: Besedilo, v katerem navajate več virov, določene podatke, statistične podatke ali trditve, je veliko bolj verodostojno. Izogibajte se bombažni volni in namesto tega navedite konkretne podatke.
5. Ključne besede so zelo pomembne
Iskanje pravih ključnih besed morda ni najbolj vznemirljiva dejavnost za tekstopisca, vendar je bistveni del ustvarjanja kakovostne kopije. Vedeti, kaj vaše ciljno občinstvo dejansko vnaša v Google, je polovica bitke. Kaj je v trendu na vašem trgu? Kaj že nekaj časa ne deluje? Katere besede naj uporabim, da se uvrstim višje?
Obstaja več iskalnikov ključnih besed . Zame se je iskalnik Key Word Magic iz SEMRUSH izkazal za najboljšega. Preprosto vnesem svojo državo in ključno besedo in lahko brskam po rezultatih z največjim številom iskanj. Orodje vam celo omogoča filtriranje rezultatov po več merilih, kar vas še bolj približa želenemu rezultatu.
Nasvet: Levi stolpec v tem orodju uporabnikom omogoča ogled povezanih skupin ključnih besed.
6. Odličen meta opis vas bo nagradil
Pri iskanju sta naslov in meta opis članka prva stvar, ki jo bo bralec videl v vašem besedilu. Paziti morate na njihovo besedilo. Upoštevanje pravil pri njihovem ustvarjanju, kot tudi prisplošnem formalnem urejanju besedila, je alfa in omega. Vizualno ločite peroxus, uporabite ključne besede v naslovih in podnaslovih, označite dele besedila s krepkim ali ležečim tiskom. Kadarkoli lahko, končajte stavek in ne uporabljajte veznika. Osredotočite se na vse metapodatke, ki lahko povečajo organsko razmerje med prikazi in kliki na vaše besedilo, in na to, da Yoast (indikator prijaznosti do spleta/berljivosti besedila) sveti zeleno, ko je dokončano.

7. Dajte svojim besedilom dušo
Preprosto povedano, v besedilu uporabite aktiven glas. To je eden od razlogov, zakaj vas bo Yoast opozoril, ko vnesete besedilo v spletu. Pasivni stavki zvenijo preveč formalno. Nasprotno pa aktivni glagoli naredijo besedilo privlačno in pogovorno. Ne bojte se bralca vprašati in ga pripraviti do razmišljanja o vašem besedilu.
8. Pokličite jih k akciji!
Eden glavnih ciljev pisanja je premakniti bralca besedila naprej – običajno na določen izdelek. Če so vaši bralci prišli na stran, ker so iskali informacije, jih bo morda zanimalo, da kliknejo na določen izdelek. Doslej nismo našli boljšega načina kot poziv k dejanju (CTA).
Z vidika pisanja besedil lahko to izboljša stopnjo konverzije vaše kopije in donosnost naložbe v vašo vsebino. Z vidika SEO lahko izboljša vaše oglede strani, zmanjša takojšnjo stopnjo obiskov ene strani in pošlje pozitivne signale interakcije Googlu.
9. Preverite konkurenco
In končno, deveta točka – preverite, ali je bilo nekaj podobnega z enako informacijsko vrednostjo že objavljeno na blogu vaših konkurentov. Če je tako, poskusite to vzeti kot izziv in pristopite k svojemu besedilu bolj ustvarjalno in z novo idejo. Morda se boste prijetno presenetili nad kakovostjo besedila, ki ga lahko ustvarite.
Ali ste vedeli …?
- Besedilo je ključnega pomena za prodajo. Družabni mediji pomagajo pri prepoznavnosti blagovne znamke in zagotovo usmerjajo promet na stran, vendar za prodajo izdelkov potrebujete besedilo. V članku, ki ga je napisal Steve Coombes iz Awai.com, je navedel, da lahko nova kopija poveča konverzije do 64%. Po njegovem mnenju je razmerje med prikazi in kliki od e-poštnih kampanj do besedila in nato do izdelka več kot 14% za vsako glasilo.
- Prilagojeni poziv k dejanju (CTA) je 202 % učinkovitejši od splošnega. Tekstopisec mora zato intimno poznati svoje občinstvo. Na podlagi tega bo besedilo prilagodil svojim pričakovanjem in potrebam (HubSpot).
- Do 74% bralcev posveča veliko pozornosti vejicam in slovnici. Če ste mislili, da vejice niso pomembne, vas moram razočarati. Skoraj 3/4 vseh ljudi, ki jih doseže vaše besedilo, bodo pozorne, če uporabite napačen izraz ali naredite napake v ločilih in pravilnem neposrednem govoru. (Resnični posel)
- Bralci dejansko absorbirajo le 20% vašega besedila. V skladu s to predlogo bi to pomenilo, da bo od 1140 besed v mojem besedilu le 228 prišlo do vas. Zato je zelo pomembno, da pomembne dele besedila poudarimo krepko. (Skupina Nielsona Normana)
Viri, ki so me navdihnili: Danieldoan.net, Assit-o.com, Semrush.com, Alysonlex.com Carminemastropierro.com